![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft Daelemans "deep in the heart" ergens nog wat twijfels over de opportuniteit van zijn emigratie en hoopt hij koortsig en hijgend dat wij allemaal hem geruststellende felicitaties zullen toesturen. Sorry, mijnheer Daelemans, maar of u nu vertoeft in België of in La France kan eigenlijk niemand hier een moer schelen.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar vergist u zich in.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel is er niet aan uit te leggen. Belgiê heeft uitgezonderd een werkplaats die ik ken en de mogelijkheid tot het profitariaat mij niks meer te bieden.
De EU maakt het me mogelijk mijn roverheidspensioen te ontvangen in een lokatie waar ik mijn ding kan doen zonder dat er atmospheertjes, eberhartjes en dergelijke me komen uitleggen dat ik dingen doe die op hun lange tenen trappen.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb die daar ook gezien. Toen verliep alles perfect. Ik denk dat het 2009 moet zijn geweest. Wel indrukwekkend toestel.
![]() |
#67 | |
|
![]() [
Citaat:
Villa in Eppegem verkocht en een vierkanthoeve in Ciney aangekocht. Tussenstap naar Frankrijk, reden: Franstalige middelbare studies gewenst voor onze zoon in het college St Jozeph in Ciney. In 2011 terug moeten keren naar Vlaanderen om de universitaire studies van onze zoon in Leuven te kunnen betalen. Je moet weten dat onze fiscus ons in 2010 zonder spaarcenten op straat heeft gezet (*) – een kot huren in Leuven voor hem (was voorzien) was onbetaalbaar geworden. Dus ik moet wat lachen met uw ‘koortsachtig zoeken’ naar de reden waarom ik hier informatie over Frankrijk drop. Wat ik rondom me zie is dat velen die de mogelijkheid hebben niet in België blijven. Vakmensen, gepensioneerden, mensen met ballen die verder kijken dan de kerktoren… Wat ik ook zie is dat veel Vlamingen de propaganda van de overheid zonder verder te verifiëren als absolute waarheid doorslikken. Ik zou zeggen, geniet nog verder van de ‘maeanwhiles in Frankrijk’. * na 14 bewezen en ook zo gevonnisd.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 25 november 2024 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Het doet pijn hé?