![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben gisteren ook een pint gaan drinken. Om 18u00 de eerste, om 18u30 de tweede, daarna koffie en cola zero, om 20u30 een frietje gestoken, daarna nog enkele zero's en om 22u00 keerde ik huiswaarts. Dat is echt niet moeilijk hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een heel onregelmatige drinker, meestal rijdt ik niet met de auto als ik iets gedronken heb, zeker niet als ik teveel op heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp uw redeneringk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij weet als de beste dat drinken alle remmingen loslaat (bij hem zelf). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er werd hier gesuggereerd dat de beslissing om zat te gaan rondrijden in voldoende nuchtere toestand werd genomen, bijvoorbeeld na zijn eerste of tweede pintje. Dat is ongetwijfeld incorrect Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 5 december 2024 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kan dat weer voor die andere drugs maar dan blijkbaar weer niet voor Alcohol ?? Het blijft toch raar we blijven weigeren ook Alcohol te zien als een drug en niet een van lichtste. Alleszins zal men dan vlugger zien weten of vaststellen dat iemand niet mag rijden. In de zomer zitten te terassen vol met mensen met een porto of een Duvel voor zich.....dan zal er al een lichtje branden dat die mensen niet mogen rijden terwijl er nu altijd wat twijfel bestaat. PS Maar voor mij hoeft het niet want dan ben ik ook gejost.....ik heb geen vrouw die me kan komen oppikken (is ook een voordeel natuurlijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 december 2024 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb het ooit kunnen testen en ik was na drie uren onder de limiet bijna 0.4 .....Orval is ook iets straffer bier dan Pils. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 december 2024 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Mij vooral een raadsel waarom al die ouders van verongelukte kinderen worden opgevoerd. 's Nachts horen kinderen in bed te liggen en al zeker niet op een autostrade rond te dolen. Tom Waes heeft geen kinderen in gevaar gebracht. Wel een wegenwerker, we moeten eerlijk blijven.
Maar als je 't helder bekijkt dan is er net meer tolerantie ten overstaan van alcohol nodig in 't verkeer, niet minder. We zijn nu al de grootste antidepressivaslikkers ter wereld, dit terwijl alcohol de pijn van het alledaagse bestaan ook kan verlichten, maar dan wel op een leuke en sociale manier, een die in tegenstelling tot die fake pilletjes ook echt helpt. Akkoord, er gaan meer doden vallen in 't verkeer maar er gaan minder depressieve mensen rondlopen als we alcohol weer de plaats geven waar het recht op heeft in deze samenleving, meer verkeersdoden maar minder zelfmoorden door depressie en vooral meer gelukkige mensen. Een mens die een hele week wordt afgeblaft door een psychopatische baas wilt in 't weekend al eens een pintje drinken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij weet dat hij met de wagen is. Geen probleem. Na een paar pintjes is er nog niet echt een probleem. Dat zal hij ook wel weten. Maar hij stopt niet, en drinkt verder. Dat is het punt dat ik wil maken. Hij is NIET gestopt na 1 a 2 pintjes. Doordat hij dat NIET deed, kan je afleiden dat hij zich er geen zak van aan trok om later dronken achter het stuur te kruipen. Anders had hij een taxi besteld, of wat dat ook om niet meer zelf een auto te besturen. Wanneer je dronken bent, neem je die beslissing veelal niet meer omdat dan het omgekeerde gevoel op treed. Je DENKT juist dat je alles kan.... Laatst gewijzigd door De Prof : 5 december 2024 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik praat niemand goed maar ik besef wel dat er een groot verschil is tussen iemand die na 5 pinten beseft dat hij niet meer bekwaam is om met de auto te rijden en diezelfde persoon na 20 pinten wanneer hij geen flauw benul meer heeft over het feit dat hij daarstraks beloofde om niet meer met de auto te rijden.
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en mijn ouders mochten hun rijbewijs gewoon op 't gemeentehuis gaan afhalen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veroorzaker is dronken of stoned & een ongeval veroorzaken:
1ste keer , indien er geen andere slachtoffers zijn: - Rijbewijs afpakken - ALLE veroorzaakte schade betalen - 5 jaar rijverbod , - daarna terug rijscholing of geen rijbewijs - 6 maand werkstraf (lijken van de grond krabben) Kom je zonder geldige niet opdagen , geen rijbewijs meer !! Wordt je toch betrapt op rijden tijdens het rijverbod: - extra rijverbod 20 jaar - daarna terug rijscholing of geen rijbewijs meer - 1 jaar werkstraf (lijken van de grond krabben) Niet komen opdagen zonder geldige reden , geen rijbewijs meer !! 2de keer , indien er geen andere slachtoffers zijn: - Rijbewijs afpakken - ALLE veroorzaakte schade betalen - verplicht psychologisch onderzoek - 15 jaar rijverbod , - daarna terug rijscholing of geen rijbewijs meer - 2 jaar werkstraf (lijken van de grond krabben) Niet komen opdagen zonder geldige reden , geen rijbewijs meer !! Wordt je toch betrapt op rijden tijdens het rijverbod , rijbewijs sowieso definitief kwijt + extra 1 jaar bak er bovenop !! 3de keer , indien er geen andere slachtoffers zijn: - rijbewijs voorgoed kwijt , geen herkansing !! - verplicht psychologisch onderzoek - ALLE veroorzaakte schade betalen - 5 jaar werkstraf (lijken van de grond krabben) Niet komen opdagen zonder geldige reden , + 5 jaar bak er bovenop !! Wordt je toch weer betrapt op rijden ?? +10 jaar in den bak & psychiatrie er bovenop ------------------------------------------------------------------------------------------------ 1ste keer , indien er andere slachtoffers zijn: - Rijbewijs afpakken , - psychologisch onderzoek - 25 jaar rijverbod , - terug rijscholing of geen rijbewijs meer - ALLE (blijvende) schade betalen aan de slachtoffers of overlevenden !!!! Wordt je toch betrapt op rijden tijdens het rijverbod , - rijbewijs voorgoed kwijt - gevangenisstraf van 10 jaar er bovenop 2de keer , indien er andere slachtoffers zijn: - 20 jaar bak - rijbewijs voorgoed kwijt ALLE (blijvende) schade betalen aan de slachtoffers of overlevenden !!!! Wordt je daarna toch betrapt op rijden , + levenslang in de bak !! Absurd ?? Misschien wel , maar zo hou je toch enkele gevaarlijke rijders van de baan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 december 2024 om 02:34. |
![]() |
![]() |