![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is met verzekering en alles geregeld, via een natuur vereniging, Die gasten verdelen ook al het knotwerk, zodat er altijd wel iemand is die uw bomen komt knotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja als morgen het betalingsverkeer inklapt, dan ga ik moeten betalen met flessen whiskey, maar die leveren meer interest op dan een spaarrekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch wel de domste witwasser die er rondloopt. https://www.demorgen.be/snelnieuws/d...oek~b88ea3a58/ Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat gewoon uw geld op uw rekening staan dat ge krijgt van de commisie, zeg dat je sober leeft, ahum... en koopt uw spullen voor uw hobby met cash, liefst een dure hobby, exclusieve series treintjes bvb, Whiskey, Kunst, (geen te dure tableaukes, maar dingen die makkelijk verhandelen). en dan gaat ge dat verkopen he, ... ah dat is een hobby mijnheer de onderzoeksrechter. Ja en van wat geld leefde gij, ah wat ze mij betalen en onkosten. en ik ga elke dag eten in t restaurant van de commisie dat kost niet veel. en mijn vrouw werkt ook he, ... Ge geeft ene ne sportzak vol geld voor zijne klassieke Lotus, en koopt die verder voor een normaal of sterk afgezwakt factuur bedrag, daarna zet ge die een een jaar of 2 in uw garage, en verkoopt ge die terug he, ... (die mens met dien dikken auto, heeft misschien rap, snel cash nodig of wil niet dat zijn vrouw van wie hij aan het scheiden is, den helft in haar grijpgrage pollen steekt. ). Allee ja die zijn kennisenkring moet toch groot genoeg zijn om zo een zaakskes te kunnen regelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T probleem zal zijn dat hij er teveel kreeg om nog cash weg te krijgen hé. Hij moet zich voor 800K verantwoorden maar je bent echt naief als je denkt dat het maar over 800K gaat. Hebberigheid en arrogantie is een combo die vroeg of laat fout afloopt. Laat ons alleen hopen dat het gerecht zijn werk doet, maar Belgie kennende vrees ik er een beetje voor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T probleem zal zijn dat hij er teveel kreeg om nog cash weg te krijgen hé. Hij moet zich voor 800K verantwoorden maar je bent echt naief als je denkt dat het maar over 800K gaat. Hebberigheid en arrogantie is een combo die vroeg of laat fout afloopt. Laat ons alleen hopen dat het gerecht zijn werk doet, maar Belgie kennende vrees ik er een beetje voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen zwart. Smeergeld. Of denkt er iemand dat Didier na zijn uurtjes loodgieter speelde?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ik wil iemands winnend lotje overkopen en hem een paar honderdduizend euro in cash geven. Hoe vind je zo'n persoon? Het moet niet enkel een Lotto winnaar zijn, die persoon moet zich ook nog in een situatie bevinden dat hij zijn "wit" geld graag omzet tegen een beetje meer zwart geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil wel wit omzetten in zwart. Ratio 1 op 1.5 . Eenmalig.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb er zelf ook al mee mogen kennismaken. Uiteindelijk kwam er niet veel uit de bus, maar ge hebt er wel een hoop werk mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me wel inbeelden dat je als louche figuur dat 1 miljoen wint, en dreigt een flink stuk kwijt te geraken aan fiscus of deurwaarder, je de weg wel weet om uw wit geld te zwarten , waardoor een ander zijn zwart geld kan witten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt in hetzelfde kader als waarom we tegenwoordig "jongeren" en "verwarde" man als omfloerste termen voor hoogblonde Zweden kennen.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat bewezen ? Je kan gemakkelijk € 500,- per week en per bank afhalen zonder jouw limiet te verhogen of zonder afspraak met de bank voor een grotere cash-afhaling. Ik stel me veel vragen bij dit dossier. Blijkbaar mogen ze terug gaan tot 2010 om alle bank en lotterijtransacties uit te pluizen. Didier Reynders zou beter naar Vlaanderen verhuizen en daar sterven, daar is de verdachte periode slechts 5 jaar !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nbb.be/nl/kredietcentral...contracten-cap
|
![]() |
![]() |