![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij indiers ligt dat dan weer anders, daar kunt ge de curryschotel die ze 3 weken geleden hebben gegeten nog ruiken als ge er naast staat en dan zijn ze zelf niet aan het zweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om bij het onderwerp te blijven, reeds vele jaren starten mijn vrouw en ik ons ontbijt met het eten van fruit. Dat fruit was ik eerst met water en zeep. Uiteraard wordt het daarna netjes gespoeld.
Frequent de handen wassen is zeer belangrijk. Vooral wanneer je bv. boodschappen hebt gedaan en onvermijdelijk hier en daar iets hebt moeten aanraken (zoals toetsen van de betaalterminal).
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet ook niet uw GSM regelmatig te reinigen!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gedaan met trendy rimmen.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zwarten hebben er dan in ieder geval meer, soms niet te harden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij zeggen ook wel dat alle zwarten op elkaar lijken .....naar het schijnt denken zij net zo over ons ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 januari 2025 om 06:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is toch iets ernstig mis met Albert Heijn.
Spinazie met gif in februari 2024, rode druiven met ethefon in oktober 2024, blauwe bessen met risico op hepatitisbesmetting, andijvie met hoge concentratie bestrijdingsmiddel. Hebben die geen kwaliteitscontrole , telt enkel de winst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die kuthamsters moeten betaald worden en die 2 kopen 2 gratis ook he. dus ge zoekt de goeiekoopste oostblokker die je kan vinden om uw groensels te kweken en die zet je nog eens onder druk om goeiekoper te leveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik boycot ook stelselmatig hun zelfscan cassa's ik vertik van dat zelf te doen.
Anders hebben die cassa bedienden geen werk meer. Als ge het zelf doet krijgt ge toch controle of als ge een fles drank durft kopen gaat er een alarm af om te kijken of ge wel 18 zijt. Fuck al die zever, dus gaan mijn commisies op den band, met zo ne orderpicker scanner gaan rondlopen zeker. en dan bedenkt ge u halverwege en kunt ge dat product gaan zoeken en schrappen , nee zo werkt dat niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke 2, ik weiger dat ook zelf te doen. Ook Deborah moet haar job kunnen houden.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt....Wat ik zelf kan doen doen doe ik ook zelf. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 januari 2025 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelfs een blikje bier roept ah terug. Arpus tdh riwaka.
Fout in het verpakkingsproces. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs ook weer voorgehad. Een discussie over een bonnetje. De pineut is dan wel degene die er achter staat en zijn kar al ontladen heeft.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens in vele gevallen ook pure onzin. In de winkel waar ik wel eens kom staat er continu minstens 1 personeelslid aan die zelfscan-afreken-kassa's om te helpen of om mensen te controleren. Zet die dan toch gewoon aan een kassa. Het is tegenwoordig mode maar we zijn blijkbaar stilaan gewend dat we alles zelf moeten doen en er dan ook nog meer voor moeten betalen. Bij de banken: alles zelf doen. Mijn dochter kreeg bij de bank de uitleg dat ze haar hypothecaire lening zelf online moest aangaan. Dat kind had nog amper van een hypothecaire lening gehoord... Trek uw plan!! Vliegtuigticket: zelf boeken. Inchecken: zelf doen. Boarding pass: zelf afdrukken of bijbetalen. Winkel: zelf scannen Meterstanden doorgeven: zelf doen. Pakje verzenden: etiket zelf printen of bijbetalen. En een pakje sturen kost sowieso al bijna €7... Fuck it.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is dat ook zo. En omdat ik weet welke kassa er altijd als tweede opengaat, ga ik daar vaak al staan voor men hulp heeft ingeroepen. Bij Aldi zijn ze bv heel wat trager met extra kassa's opendoen. En daar zit er ook geen regelmaat in. De ene keer gaat kassa 2 extra open, de andere keer kassa 4...
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bomma's vermijden: door de week gaan winkelen. Ik weet niet waarom maar blijkbaar gaan mensen die op pensioen zijn toch nog altijd liefst in't weekend winkelen. Citaat:
Ik vind het wel erg als we alles zelf moeten doen en er dan nog meer voor moeten betalen ook. Ik heb de prijzen in de AH nog niet zien dalen sinds daar zelfscankassa's staan.
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vroeger was een korting voor de gehele week, nu moet ge verdomd 3 keer per week naar die winkels. |
|
![]() |
![]() |