![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij Cufi is dat niet anders. Argumenten op... Kan gebeuren, geen ramp.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poeiersoep….ik at/dronk dat alle dagen op het werk bij mijn boterhammen…liefst erwtensoep met croutons
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat poedersoep ongezond is. Er zit gewoon quasi geen voedingswaarde in. Het is alsof je warm water met zout drinkt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uitstekend idee. We kunnen het dessert dan Crème Vierge of zo noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof wij Belgen, werelds beste keuken nota bene, te lui zijn om verse soep te maken? Ik dacht het niet. En het mag gezegd worden, mijn soep is de beste. Ons "Miranda" zegt altijd, pa zoals gij soep kunt maken, zo kan niemand da. PS: Ge laat dat niet pruttelen om de groenten zacht te koken, maar om de soep in te laten koken. Het aanstoven doet dat grotendeels en is ook om aanbaksel te creëren wat een smaakbom is. Maar dat vereist enige kunst. Te zwart is helemaal niet lekker of gezond.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt argumenteren en schaken met duiven. Mijn tafel staat telkens gedekt met de beste spijzen ter aarde en mijn beesten krijgen elken dag andere korrels en vleesje. Alle vrouwen rond mij worden gefeed met kost waarvoor ik soms een hele dag in de keuken sta. En wat ge daarvoor allemaal terugkrijgt, is met geen geld in de wereld te kopen. Viva la Belgique ! Beste land ter wereld! Beste keuken ter wereld! Beste vrouwen ter wereld! België mijn vakantieland.
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beweren dat iemand de waarheid niet spreekt = is beweren dat die man/vrouw liegt = iemand die liegt is een leugenaar..
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er wordt enkel gevraagd om uw uitspraken te staven. Ter voorbeeld: toon aan dat het volgens de wetgeving toegestaan is dat ge in Frankrijk maandenlang met een kartonnen nummerplaat moogt rondrijden.. en dan zal BigF uw gelijk erkennen. Net zoals hij dat elke vorige keer deed indien bleek dat gij gelijk had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(PS, karton op de wagen voor maanden, U woont in de Sahara?)
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het niet geloofwaardig is dat mensen zelfgemaakte soep eten bv. Als soep zelf maken al teveel of te moeilijk is...
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 18 maart 2025 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gij meent dit nog ook? Hoe belangrijk vind jij jezelf? Als jij iets beweert moet heel de wereld maar gedwee "ja" knikken, mag niemand vragen stellen en als dat toch gebeurt ga je janken dat men je een leugenaar noemt... Zelfs als je niet eens je beweringen kan staven. Ik veronderstel dat er manen rond uw ego draaien?
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 18 maart 2025 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Johan beweert vanalles, ik moet pagina's lang zeuren achter bewijzen (links bv) om die beweringen hard te maken en als Johan dat doet geef ik ruiterlijk zijn gelijk toe. Een beetje zoals een normale wereld werkt denk ik. Is al meermaals gebeurd. Maar als Johan er niet in slaagt zijn gelijk aan te tonen, moet ik plots zijn ongelijk aantonen en begint het gemekker omdat ik Johan een leugenaar noem. En niet enkel in deze draad. Het gebeurt steeds weer, ga de meanwhiles maar af. Johan mag voor mijn part beweren wat hij wil, maar ik mag hem dan evengoed vragen zijn beweringen te staven. Maar niet volgens Zijne Majesteit zelve. Als iemand nog maar durft te twijfelen aan Zijn beweringen is het kot te klein. Ook al kan Hij ze niet hardmaken. Meer info hierover.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik klaag de trend aan dat iedereen op internet tegenwoordig toch zo perfect is. Poedersoep? Natuurlijk niet! Ongezonde dingen eten? Van zijn leven niet! Klaargemaakt voedsel kopen? Niemand doet dat, iedereen kookt elke dag vers. McDonalds? Zo'n vuiligheid eet ik niet. ... En als je een beetje kan lezen klaag ik niet over die paar mensen die daadwerkelijk zo leven, want natuurlijk zijn er die. Maar je gaat mij ook niet vertellen dat iedereen die beweert nooit rotzooi te eten dat ook nooit doet. Rotzooi verkoopt als nooit tevoren maar niemand schijnt het te eten... Zie jij niet in dat er ergens iets niet klopt?
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klinkt inderdaad veelbelovend qua smaak. Ik deed da al met beentjes en mergpijpjes die ik aan de kant houd voor bonebroth
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ge wel hoe heilig veel mensen hun eten achten? En hoeveel daarvan strenge eisen stellen? Zo'n poedersoepke is goed voor op het werk of onderweg naar ergens. Maar thuis koken de meeste Belgen alles zelf from scratch. Want wij zijn Bourgondiërs. Wij hebben het beste eten van de hele wereld. Wij maken ons voorgerecht zelf, hoofdgerecht zelf en dessert zelf. Want wij zijn door den tv door onze sterrenchefs getraind.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De belg kookt elke dag zelf, eet nooit poeiersoep of andere rommel en achten ons eten heilig. Prima.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is niets ongeloofwaardig aan. Als je die zaken niet gelooft, hoe zult gij dan ooit grotere waarheden geloven? Het ongeloof in uw medemens is verbijsterend. Steun elkaar eens wat meer in plaats van alles af te breken. 1 ploeg van 11 miljoen man!
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weet je wat weinig geloofwaardig is? Het idee dat de meeste belgen thuis alles 'from scratch' bereiden.. dat is een serieuze overschatting hoor. De meeste belgen eten zeker niet elke dag voedsel dat ze zelf bereiden. TakeAway en consoorten doen gouden zaken.. klaargemaakte maaltijden in winkels worden volop verkocht.. vele restaurants zitten dagelijks vol.. om nog maar te zwijgen over de velen die zich vullen met een zak chips en fles cola.. Getraind door onze tv-sterrenchefs... ![]() Zo nu en dan eens proberen na te doen wat ze op de tv doen, ja dat wel. Maar de meeste mensen hebben niet de tijd om elke dag een paar uur in de keuken door te brengen en maaltijden te bereiden 'from scratch'. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 18 maart 2025 om 14:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat: