![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() altijd hetzelfde probleem met conservatieven en andere Paapsen : ze willen hun moraal opleggen aan de rest, en daarvoor burgers hun rechten afnemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trek dat maar door naar alle partijen die de laatste 50 jaar aan de macht zijn of zijn geweest.
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je reageert hier overduidelijk veel meer richting vrijheid v/d burger dan het partijstandpunt van het Blok. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ninove worden de lgbtqwtf rechten niet beperkt Het VB wordt gekozen omwille van hun immigrantenstandpunten, de rest nemen we er bij. De bluts met de buil, het democratisch Belgisch compromis.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke ouder wil nu zijn kindjes laten genieten van publiek gebrachte seksuele goestingskes? En als je die lijn doortrekt...
Natuurlijk, als we WokeGroenselLBTQxyz123++² figuren laten doen (ik haal mijn gebruikelijke halal/kosher hier weg), dan is het eenzelfde methodiek als voor een Koninklijk Bezoek, scholen en WZC's leeghalen om te juichen en te zwaaien.
![]() |
![]() |
#67 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat om standpunten, over wat men al dan niet wil toelaten of verbieden.
En dat heeft niets te maken met het feit dat ze nog nooit aan zet waren. PVDA was ook nog nooit aan zet, en die willen de lgbti gemeenschap niet kortwieken in hun rechten. Het VB is tegen lgtbi rechten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen stemden VB voor hun sociale (lees onbetaalbare) ideeën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ??
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knap.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij worden de feestjes van Ferm, 19xx en N-VA niet met belastingsgeld betaald.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Geen enkele van mijn homovrienden is voorstander van dat soort exhibitionisme. Ze willen er niks mee te maken hebben.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel: Trump benoemde de meest hoogplaatste homo uit de wereldgeschiedenis. Wat bent jij toch een hersenloos scheldorgel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Als Chocomousse dat zou willen, kan hij de Ninoofse homo's én hun verenigingen aardig het leven zuur maken.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 31 maart 2025 om 16:15. |
![]() |
![]() |