![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je hetgeen wat in het artikel staat betwist? Citaat:
U hebt de werking van een persbureau doorgrond!!
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling tot vele flitspalen in Blegië, die voornamelijk staan waar er geld te rapen valt.
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toont gewoon aan dat uw stelling "In Frankrijk houdt de overheid zich niet bezig met automobiisten lastig vallen!! Liberté!!" van geen kanten klopt. Citaat:
Al was de boete in België 50 keer hoger, dat doet niets af aan het feit dat de overheid in Frankrijk ook gewoon op de centen van de automobilisten uit is. Net het tegenovergestelde van wat u hier altijd beweert. Citaat:
Eerst is het Frankrijk bewieroken want er heerst vrijheid en blijheid. Maar als het u een beetje uitkomt ga je wel vrolijk beginnen over de verplichtingen eh? Dan vergeten we die vrijheid wel even. Net als met uw willekeur. Dat was volgens u een voordeel in Frankrijk. Elke agent kan op zijn eigen houtje beslissen. U was daar voorstander van. Maar als dat in België gebeurt: dan draait Johan wel even 180 graden want dan is die willekeur plots een nadeel. Wordt u zelf niet duizelig? Citaat:
Als één van uw beweringen over Frankrijk onderuit gehaald wordt begint u maar snel te jammeren over België. En dat terwijl de situatie in België juist NIKS aan de situatie in Frankrijk verandert. Wat er in België gebeurt is niet relevant als het over flitspalen in Frankrijk gaan. Al staan er in België miljoenen, al delen die boetes uit van tienduizenden euro's... dat verandert niks aan de situatie in Frankrijk.
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan nog: het gaat hier over de flitspalen in Frankrijk. Beginnen te jammeren over de situatie in België verandert niks aan de situatie in Frankrijk.
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier geen.
Tel eens op, hoeveel gemeentes en kleine steden tel je? 50? 60? Eis er nog één gehucht in Vlaanderen te vinden waar geen flitspaal staat of een trajectcontrole is opgezet? ![]()
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Zalig leven hier. Zonder stress, goedkoop, flesje wijn, hobby mogelijkheden in overvloed, open ruimtes, wakker worden met de vogels in de tuin, fantastische wegen om met je oldtimer of motorfiets te toeren, vliegveldjes, crossparcours, rivieren om te vissen en te varen ...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 mei 2025 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zoek het even op ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoelang ga jij nog puur leugenachtige beweringen blijven rondspuien?
In post #49 gaf ik u een bron die uw ongelijk bewees (wel flitspalen binnen 30km rond Toucy). In post #62 gaf ik u de kaart waar die flitspalen te zien waren (met een straal van 30km afgetekend). En toch blijft u staalhard de waarheid ontkennen... Allez vooruit: wat doet u hiermee: N6 van Auxerre naar Appoigny. Net voorbij de kruising met de D158. Afstand tot Toucy: 26km. En vooraleer u gaat beweren dat we hier naar een vogelkastje kijken: dit is een flitspaal. Gaat u nu blijven beweren dat er daar geen flitspalen staan? Ik ben niet van plan heel Google Maps telkens af te speuren omdat u klinkklare onzin in het rond strooit.
![]() |
#70 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat u allerlei dingen beweert die niet blijken te kloppen. Waarna u maar snel over 'het verschil met België' begint. En dat verschil, hoe groot dan ook, doet niets af van het feit dat uw beweringen al te vaak van geen kanten kloppen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb mijn kinderen op Youtube het geluid van een mus moeten laten horen... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Daar droom ik al jaren van. ![]() Citaat:
Niet zozeer vanwege de politieke onwil maar vooral vanwege de hoge bevolkingsdichtheid. Misschien daar maar eens een meanwhile over beginnen. Al zijn er nog altijd -tig meer mensen die motorcross niet als hobby hebben dan dat er zijn die dat wel hebben. Citaat:
Ik weet nog dat ik mijn grootvader daar over hoorde vertellen. Spijtig genoeg ben ik altijd naar het buitenland gemoeten als ik eens een rivier wil zien. In België zijn ze compleet uitgestorven. ![]() Maar: het punt is weer maar eens: zodra u vastgeraakt in uw eigen prietpraat probeert u er zich maar weer uit te redden met een opsomming van de voordelen van Frankrijk. Die dan (zie hierboven) meestal niet eens exclusieve Franse voordelen zijn, ma soit. Wel weer compleet off-topic en naast de kwestie maar het voorkomt tenminste dat u uw ongelijk moet toegeven.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 14 mei 2025 om 08:55. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals zo vaak: als het wat te warm onder uw voeten wordt probeert u de aandacht maar te verleggen naar België. Trap ik al lang niet meer in. Ondertussen is die tactiek te doorzichtig geworden.
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat is uw ervaring rond Turnhout? ![]() Kaart uit uw omgeving beslaat nog een veel kleinere oppervlakte dan mijn kaart. Ik zie een wezenlijk verschil. Zie jij dat ook .. of niet? Nul op mijn kaart ... een 40 tal op uw kaart?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 14 mei 2025 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Even een tekst posten.
"De uitdrukking 'het is de uitzondering die de regel bevestigt' moet je eigenlijk als volgt begrijpen: het is de uitzondering die het bestaan van een regel bevestigt. De uitdrukking wordt vooral gebruikt om een anekdotische tegenwerping te ontkrachten. Als iemand protesteert 'ja maar, ik ken een geval waar dat niet zo is, hoor' dan antwoordt men 'het is de uitzondering die de regel bevestigt', m.a.w. het geval dat jij aanhaalt, is slechts een uitzondering en bewijst hoegenaamd niet dat de regel die ik aanhaalde, niet zou bestaan. ." Is dat niet iets wat jij vergeet? Het is toch zo dat jij de uitzondering gaat zoeken die op die wijze eigenlijk mijn regel bevestigd. Waarvoor dank.
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Rit van Toucy naar Briare. Geweldige motorrit. Kleine 60 km. Geen enkele flitspaal.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beweert hier al -tig posts lang dat er in Toucy en omgeving geen flitspalen staan. Ik bewijs uw ongelijk. Dat is er aan de hand. En daar veranderen duizend flitspalen in België niets aan. Punt is en blijft dat uw weer maar eens leugenachtige verklaringen was af aan't leggen en daar op betrapt werd.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beginnen over "de uitzondering die de regel bevestigt" is dus niet meer dan een schamele poging om uw leugens onder te stoppen.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle registers open om toch maar niet toe te moeten geven dat je aan't liegen was over de situatie rond Toucy eh?
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Flink zo. Verder betekenis omgeving: https://www.encyclo.nl/begrip/omgeving Eens goed lezen.
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Aandoenlijk toch hoe je het licht van de zon ontkent. "In Vlaanderen staan in totaal 1.909 flitspalen en 976 trajectcontroles" Oppervlakte Vlaanderen 13626 km² Dat is een flitspaal of trajectcontrole voor elke 5 km² In Frankrijks staan ongeveer 4000 flitspalen. Oppervlakte Frankrijk : 551.695 km² Dat is een flitspaal voor elke 138 km² Te voet kan je in Vlaanderen op één dag gemakkelijk 20 flitspalen of trajectcontroles fotograferen, waar je ook loopt. In Frankrijk moet je geluk hebben om er één tegen te komen.
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Kaartje tonen is voldoende. ![]()
![]() |