![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook onder Vlamingen groeit het ongenoegen en de afkeer van nationalisme.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peut-être que les Flamands devraient être honnêtes avec eux-mêmes. Si les Francophones les dérangent tellement, qu'ils le disent ouvertement et clairement. Si la présence de Francophones en Flandre les dérangent tellement, qu'ils le disent. Si la présence de Francophones sur un site flamand les dérangent, qu'ils le disent aussi. Je suis prêt �* quitter le forum si une grande majorité d'entre vous le décide. La haine entre les deux communautés est peut-être �* ce point qu'aucune discussion n'est plus possible entre Francophones et Flamands..............
Je suis tellement énervé quand je lis certaines réactions sur ce forum que l�*, j'ai dû réagir dans ma langue maternelle. Laatst gewijzigd door Everytime : 7 januari 2005 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
de belgicisten zijn het gewoon beu om telkens weer die stomme zevers van vlaamsnationalisten te aanhoren en te weerleggen. 'Brussel Vernederlandsen' (zoals De Duitsers De homo's verheteroïseerden en de joden bekeerden?) 'De ring blokkeren' (doe normaal en haat mekaar niet? en forceer anderen niet tot dingen wat ze niet willen zijn?) Wat mij betreft ben ik het nu al beu dat soort dingen te aanhoren en ik ben nog redelijk recent. Ik besteed er nog maar weinig aandacht aan maar ik begrijp uw gemoedsgesteldheid
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik het. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!![/size] Al die stomme Vlamingen die Brussel bij Vlaanderen willen hebben, domme kloten! Zo wordt Vlaanderen nooit onafhankelijk!!!! Goed zo!
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams-nationalisme is echter op sterven na dood, dus ook de separatistische gedachte. Om het met de woorden van de BUBclub te zeggen: Het koninkrijk Belgique zal voor eeuwig blijven bestaan!
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch verstandig van je dat je inziet dat er maar één steentje meer in de splitsingsmachine zit: Bruxelles. De Brusselaars schijnen intussen al goed aan de gedachte te wennen dat het bijna gedaan is met Belgique.
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Erg veel communautaire communicatie is er niet echt eh? 't Is meer wederzijdse zelfbevrediging als ik alle reacties op dit forum zo'n beetje lees
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb jij een goede reden om langs de franstalige machthebbers door te kijken die het Nederlandstalige Broekzele bewust, en met alle middelen, verfransten? En die tot op de dag van vandaag niet ophouden om ook Vlaanderen (opnieuw!) proberen te verfransen?
![]() |
![]() |
#78 |
Schepen
|
![]() De bron zegt weer alles: Le Swaar de la Gauche Caviar. Had het nu nog in de Père Ubu gestaan... En dan nog: laat ze toch doen, binnen afzienbare tijd staat Brussel daar als een hongerig, bedelend hondje en dan zal Vlaanderen in een sterke positie staan om bepaalde toegevingen af te dwingen, opdat Brussel zou MOGEN behoren tot Vlaanderen.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN