![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() [quote=ashrawi]
Citaat:
Is ook een mooi vb. van de typische Marrokaanse profiteur, ge denkt toch nie als hij had gelopen met marrokaanse nationaliteit dat hij z'n villaatje in Marroko had kunnen zetten en een mooi leventje lijden, met dank aan de Belgische staat ja. Die hem z'n profstatuut heeft gegeven. Z'n broers zitten hier ook al ![]() Vraag eens aan Vincent Rousseau hoe de persoon "mourhit" in elkaar zit ![]() Laatst gewijzigd door M.V.B. : 25 januari 2005 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() En de LPF-lid die zichzelf een brief stuurde met bedreigingen door ''een islamitische organisatie''?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 26 januari 2005 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Eerst profiteren en wanneer je ze dan niet meer nodig hebt, beschuldigen van allerlei criminele feiten zodat je ze kan terug sturen naar hun land. ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Ashrawi, trap niet in de val van de "generalizerende propaganda"
er zijn vlamingen die racist zijn betekent niet alle vlamingen zijn racisten er zijn asielzoekers die in feite "economische vluchtelingen zijn betekent niet dat alle asielzoekers economische vluchtelingen zijn. er zijn "allochtone" sportprofi's waarvan geprofiteerd wordt en die na gedane prestaties "kunnen gaan" betekent niet dat er geen sportfrofessionals zijn van buiten EGse afkomst die hier na hun sportcarrière geen goed leven kunnen uitbouwen. ... Dreigbrieven schrijven aan pitazaken, werkgevers die allochtonen te werk stellen is het weerk van krankzinnigen. Redeneren dat de krankzinnigheid een eigenschap bij uitstek van allochtonen is, is zo mogelijk nog gekker.. Vandaag schieten we alleen maar op islamieten - morgen zien we dan wel weer zeker ?
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Das gerechtigheid. Trouwens Mourhit is nog altijd prof denk ik, en kan nog altijd op sportief vlak terug komen. Dat ligt aan hem. Beschuldigen van criminele feiten gebeurd niet zo maar. Mourhit mag blij zijn dat hij hier een kans en z'n nationaliteit gekregen heeft in België, en van dat terug sturen naar z'n eigen land klopt nie. Want hij was toch nooit van plan om hier te blijven, traint en woont in marroko. Zal nog proberen het onderste uit de kan halen "zowel op sportief vlak als met de belgische staat" en dan in marroko blijven wonen. Zoals de meeste buit hij het systeem uit en heeft hij gelijk we moeten er maar iets aan doen. Maar we zijn er mee bezig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik werkte in een bedrijf in wijnegem en had een woordenwisseling met een turk , maar ik had geluk ik werd niet bedreigd.Mijn vier banden van men auto waren die bewuste dag kapot gestoken en de dag erna kwam die vuile turk vragen of ik goed thuis was geraakt maar ik werd gelukkig niet bedreigd niet per post althans.Ik deed beklag bij directie en hehe ze begrepen men frustratie en riepen ons samen op kantoor om te bemiddelen.We kwamen eruit ,ik moest me van direktie vriendelijk opstellen ten opzichte van die arme turkjes en mocht hem niet beschuldigen omdat niemand had gezien dat hij mijn banden had kapot gestoken.Dat ik daar niet zelf opgekomen was he.Twee dagen later waren ramen van wagen ingegooid en was heel de wagen bekrast en s'anderdaags kwam die brave turk vragen of het koud was in wagen.Maar ik werd nog steeds niet bedreigd.Weer naar direktie en weer was ik toch zo dom om nog maar te denken dat dat turkske het gedaan had.Politie zei kom met getuigen en anders kunnen we niks doen.Tenslotte werd ik niet bedreigd he.Tot ik in men kleerkastje op werk brieven vond waarop stond dat eens je op men tenen trapt zal het noodlot je volgen zolang je leeft.Toen had ik de keuze stoppen met leven of veranderen van werk.Het bedrijf koos voor de laatse optie.Dus dat degene met pittakot die bedreigd wordt die keuze ook maakt hij stopt met leven of verhuisd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me even raden: ... en toen werd je door Albert ontvangen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() nee hij had den bibber en kon me daardoor niet ontvangen , maar hij leefde met mee waarschijnlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jij hebt ook al de cd's van de "simpel minds" zeker......
![]() Laatst gewijzigd door benji : 28 januari 2005 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() Die mensdn werken eerlijk voor hun kost die gaan niet op straat oudjes overvallen of overvallen plegen dat ze juist die mensen zo'n brieven sturen is heel laf (zoiets doe je gewoon bij niemand) . En dan nog de verneuking van vlaamse symbolen begint ook dik mijn strot uit te hangen.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechtvaardige rechter: natuurlijk zijn zo'n dreigbrieven, dreigementen etc. totaal uit den boze. Ik zou bijna zeggen "gelijk uit welke hoek ze komen".
Mijn irritatie gaat hem vooral over het feit dat indien de dreigementen nu eens voor ene keer uit inboorlingenhoek komen dat dan het kot ineens te klein is. Dan zit het VB erachter, komen de nazis eraan en zitten de slachtoffers bijna in Auswich. Als Bébert alle inboorlingen op zijn paleis zou moeten ontvangen die al door uitboorlingen mondeling of schriftelijk bedreigd werden, dan is Laken te klein. Als kind kenden we allemaal het "mijn nonkel is polies" systeem. Onze kinderen kennen echter het "ik zal mijn broers en mijn neven eens gaan halen". Het verschil tussen beide systemen is dat in het tweede geval het EFFEKTIEF wordt uitgevoerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2005 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Weet ge er worden dagelijks gewone burgers bedreigd zonder dat er gevolg aan gegeven wordt.Dat komt niet in het nieuws en daar komt de politie of de politiek niet voor op.Maar owee als het een grote meneer is.De burger is verplicht zen neven broers en dergelijke samen te roepen want de gewone burger staat hier in de kou.Er is geen veiligheid meer niet op het werk,niet op straat en zelfs niet in je eigen huis.Als ik de dag van vandaag bedreigd wordt sta ik alleen want ga ik naar de politie die kunnen niks doen.Beweren ze althans.Zeg je dat je denkt dat het de abdel is dan ben je racist.Ik vraag niet om ontvangen te worden bij bert bibber ik vraag aan de regering om te zorgen dat we op een veilige manier kunnen leven zonder bedreigd te worden.En de link tussen dreigbrieven en het VB is helemaal belachelijk.Is hetzelfde als wij denken iedere keer onze fiets gestolen is dat het een marokkaan was.Meestal is dat wel zo maar dat mag je denken maar niet zeggen of je wordt bedreigd zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik ben blij dat ik nie in Brussel,Antw.,Gent,enz.... moet werken of wonen.
Als ik zie hoe die steden de laatse 15 jaar veranderd zijn in vuile getto's, is da wel triestig om zien. Zoals sommige mensen die in brussel een prachtig herenhuis hebben en het willen verkopen (omwille van het marrokaans crapuul die er rond loopt) en het nu aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen omdat het vol loopt met "leuk volk" en de straat verschillende nachtwinkels heeft. T'zal misschien nog enkele jaren duren, maar ik zie toch dat bij ALLE lagen v/d bevolking hun verdraagzaamheid afneemt. Sommigen durven het niet te zeggen omdat het hun imago zou schaden maar je zou eens moeten weten.... Als we de schoorstenen van Birkenau&Auschwitz niet meer willen zien roken dan moet er dringen iets gedaan worden op politiek vlak. Zelfs al ben ik geen marrokaan liefhebber, ![]() ![]() Neem hun obsessief koran gedrag weg en het zouden misschien wel eens normale aangename mensen kunnen worden, wie weet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu ik er bij stilsta...niemand heeft nog nooit van joden gezegd dat zij zich in een slachtofferrol plaatsen...terwijl mij dat toch voor de handliggender lijkt. Bevooroordeeld?
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De joden hebben die dus wel gekregen he ivm WOII. Zo zijn we weer vertrokken................ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik wordt al jaren gepest door marokkaantjes en turkskes en ik voel me slachtoffer en eis schadevergoeding voor menne gepikte velo , autoradio , motohelm ,gsm en voor de pesterijen eis ik smartegeld.
|
![]() |
![]() |