![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Want vind je van de Vlaamse Jongeren Westland ? | |||
Een zeer goed rechtsnationaal initiatief ! |
![]() ![]() ![]() |
20 | 48,78% |
Ik ben burgerlijk rechts en egoïstisch en wil niets met dit gewone Vlaamse gepeupel te maken hebben. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,76% |
Ik ben een linkiwinkie en corrupt en geef niets om de Vlaamse waarden van dit initiatief ! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 41,46% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Die "bevrijding" (die eigenlijk geen was) en de daaropvolgende Franskiljonne en Belgicistische repressie is duidelijk een slechte zaak gebleken voor Vlaanderen. Voor meer dan 60 jaar zit Vlaanderen nu onder Belziek wanbestuur, Waalse diefstallen, een enorme immigratiegolf die de Belgische regering reeds vanaf de jaren '50 op gang heeft gebracht en tot nu toe steeds door blijft gaan. Het wanbestuur heeft natuurlijk een absoluut hoogtepunt bereikt onder Verafstoot II. En de oorzaak van die 60 jaar bezetting van Vlaanderen door de Belziek ligt hem in de zogenaamde "bevrijding" door de Yanks.
Ook de Belzieke repressie is trouwens gesteund door de zionistische Yankeeveroveraars. Je ziet maar (hé Antoon ![]() zie ook topic : http://forum.politics.be/showthread....753#post909753 Laatst gewijzigd door obiwan : 29 januari 2005 om 12:33. |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door obiwan : 29 januari 2005 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() Deze gehele discussie vind ik als West-Vlaamse jongere beschamend!
Gisteren hebben we de gruwel van Auswitisch nog herdacht en op 22 januari werd in mijn provincie dan nog de NSDAP heropgericht. Ik gruwel Laatst gewijzigd door Surlet : 29 januari 2005 om 16:39. Reden: typfouten |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() NSDAP ??? Voor wat zou dan die D staan in West-Vlaanderen
![]() Laatst gewijzigd door obiwan : 29 januari 2005 om 17:09. |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom is jullie doelgroep enkel op West Vlaanderen gericht?
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |