![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Wie weet was het niet de eerste keer dat de vrouw zoiets meemaakte?Als je zoiets voor de tweede of derde keer meemaakt kan ik het goed begrijpen dat je stoppen eens doorslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik ben eerlijk gezegd verbaasd over een aantal VB'ers zoals Jvdb die menen dat het recht in eigen handen nemen maar moet kunnen omdat "ze het zelf gezocht hadden". Waar ligt de grens dan en wie gaat die bepalen? En is het doodrijden (en nogmaals, ik ga er helemaal niet vanuit dat hier kwaad opzet in het spel was, integendeel) van iemand dan proportioneel met het stelen van een handtas? De rechterlijke macht moet het monopolie op geweld bezitten, zoniet onderken je elke vorm van objectiviteit en zal die zich onvermijdelijk ooit tegen jou keren...
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn niet de Nederlanders die tegen de aanhouding van de vrouw betoogden. En laat het VB er maar van tussen die hebben niets te vertellen in Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen zinnig mens rijdt doelbewust zijn wagen in de vernieling voor een lege handtas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Niet zo bij onze allochtonen broeders. Zij komen massaal op straat, nemen de overvaller / dief in de armen en beginnen te schreeuwen over racisme. Er zit hiet echt iets mis volgens mij. Als we het dan toch over racisme hebben. Is er al eens onderzoek gedaan naar de huidskleur van de slachtoffers van allochtone criminelen ? Zelden hoor ik dat allochtone criminele jongeren de allochtone slager, bakker of iman overvallen of bestelen. Zogoed als altijd zijn het autochtonen.... Mag ik nu ook over racisme spreken als ik morgen wordt overvallen ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet aan jou of mij. Zo gaat dat nu eenmaal.
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In de Koran is een geheel hoofdstuk gewijd aan Al-Anfaal, de Oorlogsbuit. Die Ali B. stierf toen hij als vrome gelovige het voorbeeld van de profeet volgde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en het zou ook best kunnen dat jij die dame dat hoofdstukje hebt voorgelezen net voor ze beroofd werd van haar handtas ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het komt er gewoon op neer dat hij met zijn grijpgrage poten van die handtas had moeten blijven en dan was er niets gebeurd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrouw is opgepakt, verhoord en weer vrij gelaten. Ze zal later voor een rechter verschijnen en de gepaste straf krijgen. Betogingen en beschuldigingen van een racistische moord zijn niet op zijn plaats. Dat wakkert hoogstens de spanningen tussen de bevolkingsgroepen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Daarom ook mijn 'statement' : elke overval gepleegd door een Marokkaan is per definitie racisitisch vermits de Marokkanen zelden of nooit hun eigen lands/geloofs genoten overvallen en beroven. Is er ooit al onderzoek uitgevoerd naar ras en geloof van slachtoffers van Marokkaanse criminelen ? Of is het enkel een 'gevoel' bij mij dat ze hoofdzakelijk niet-Marokkaanse slachtoffers uitkiezen ? Als dat inderdaad zo zou zijn, dan spreken we toch over racisme, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() [size=7]Mevrouw Moet Dood
[/size] Deze doosbedreiging staat zeker 50 maal op het Nederlandse forum van "Marokko Community" : http://forums.marokko.nl Onder de topic : Moordenares is vrijgelaten!!! Kom op mensen laat je zien morgen dit pikken we niet!!! staan nog verschillende doodsbedreigingen aan het adres van de vrouw die Ali B met haar wagen aanreed. U kan in de topic : http://forums.marokko.nl/showthread....4&page=1&pp=20 eens nalezen met welke gedachte sommige Marokkaanse jongeren rondlopen. Laatst gewijzigd door Trans Am : 23 januari 2005 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar 't kwam er gewoon op neer dat mijn posting een idiote hypothese was op een al even idiote hypothese van Wreker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |