Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2005, 13:49   #61
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

in Limburg zijn er geen activiteiten gepland!!

mooi!!!!!!!

dan hoef ik er ook geen te boycotten
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 13:52   #62
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
in Limburg zijn er geen activiteiten gepland!!

mooi!!!!!!!

dan hoef ik er ook geen te boycotten
Zijn al die Limburgers dan Flaminganten?
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 13:53   #63
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Zijn al die Limburgers dan Flaminganten?
neen,

want niet alle moslims zijn crimineel!

Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 13:53   #64
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Met dat onderschrift houdt het ook op. Voor de rest heb ik hier nog nooit iets van kritiek op de Franstaligen gelezen. En zeker niet door jullie Opperbubbel.
Waarom zouden ze kritiek maken als ze geen kritiek tegenover hen hebben? Pour faire joli?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 17:16   #65
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Onze persberichten ivm het FDF ook niet gelezen zeker? Jan toch, wees eens wat minder selectief en lees verder dan uw neus lang is. 8)
jullie openen hier topics bij de vleet over wat vlamingen allemaal wel niet doen, ze zijn lui, crimineel, racistisch, nazistisch, fascistisch,....

echter nog nooit een topic van bub gezien waarin het niet naleven van bijvoorbeeld de taalwetten wordt aangeklaagd. het is dus duidelijk dat dat jullie totaal niet interesseert.
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 17:24   #66
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Waarom zouden ze kritiek maken als ze geen kritiek tegenover hen hebben? Pour faire joli?
Dat bedoel ik juist. Blijkbaar vinden ze de stellingen die de Franstaligen innemen geen enkel probleem.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 23:46   #67
Dorian
Parlementslid

Dorian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
jullie openen hier topics bij de vleet over wat vlamingen allemaal wel niet doen, ze zijn lui, crimineel, racistisch, nazistisch, fascistisch,....

echter nog nooit een topic van bub gezien waarin het niet naleven van bijvoorbeeld de taalwetten wordt aangeklaagd. het is dus duidelijk dat dat jullie totaal niet interesseert.
Wie zegt hier dat de Vlamingen lui, crimineel, ... zijn ? Niet veralgemenen, man. Correctie: Blokkers zijn wel racistisch, nazistisch, fascistisch 8)
Dorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 00:00   #68
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dorian
Wie zegt hier dat de Vlamingen lui, crimineel, ... zijn ? Niet veralgemenen, man. Correctie: Blokkers zijn wel racistisch, nazistisch, fascistisch 8)
hans van de cauter heeft hier nochtans laatst een topic geopend waarin hij letterlijk in de titel zegt dat de vlaming lui is.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=28473
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 00:09   #69
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook heeft de grote Opperbubbel Hans I in het verleden meermaals gesteld dat alle Vlaamsgezinden nazi's en fascisten zijn. Ondertussen neemt hij die woorden niet meer in de mond, maar ondertussen is dat liedje overgenomen door zijn voetvolk. Cedric Vloemans stelt onomwonden op het eigen BUB-forum dergelijke zaken.
Oud 11 februari 2005, 00:11   #70
Dorian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
hans van de cauter heeft hier nochtans laatst een topic geopend waarin hij letterlijk in de titel zegt dat de vlaming lui is.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=28473
Idd. Volgens mij wat het meer provocatie of ironie. Anders ga ik niet akkoord met zulke stellingen die in ieder geval - zelfs als het om humor gaat - niet handig zijn, da's een feit.
Oud 11 februari 2005, 00:12   #71
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ander staaltje van BUB-gebraak:

Citaat:
We moeten het goed zeggen: flaminganten zijn zielige losers die hun lief op internet zoeken.
Gevonden op de webstek van Bruno Yammine.
Oud 11 februari 2005, 00:14   #72
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idd. Volgens mij wat het meer provocatie of ironie. Anders ga ik niet akkoord met zulke stellingen die in ieder geval - zelfs als het om humor gaat - niet handig zijn, da's een feit.
Daar hebben we het weer. 't Is maar om te lachen. 't Was humor...

Ondertussen hebben we dat foefje al vele tientallen keren gelezen. De eerste keer dook het op nadat Bubbel Yann Verbeeck op dit forum had opgeroepen om de IJzertoren af te breken. Nadat het de nodige verontwaardiging had opgewekt, stelde hij plotseling dat het maar "om te lachen was"... Nu is het ook maar "ironie"...
Oud 11 februari 2005, 00:21   #73
Dorian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Daar hebben we het weer. 't Is maar om te lachen. 't Was humor...

Ondertussen hebben we dat foefje al vele tientallen keren gelezen. De eerste keer dook het op nadat Bubbel Yann Verbeeck op dit forum had opgeroepen om de IJzertoren af te breken. Nadat het de nodige verontwaardiging had opgewekt, stelde hij plotseling dat het maar "om te lachen was"... Nu is het ook maar "ironie"...
Ik ken de mensen van BUB niet, maar het lijkt mij toch dat vooral Vlaamse nationalisten provocatie gebruiken. Dialoog wordt bijzonder moeilijk vooral wanneer je ziet dat zelfs Vlamingen onder elkaar zo'n haat onderhouden. Spijtig voor communicatie over het algemeen.
Oud 11 februari 2005, 00:30   #74
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ken de mensen van BUB niet, maar het lijkt mij toch dat vooral Vlaamse nationalisten provocatie gebruiken. Dialoog wordt bijzonder moeilijk vooral wanneer je ziet dat zelfs Vlamingen onder elkaar zo'n haat onderhouden. Spijtig voor communicatie over het algemeen.
U slaat de bal volledig mis. Er is geen sprake van haat, iets wat trouwens al meerdere malen door anderen alsook mezelf werd geschreven.

Provocatie komt vooral van de Bubbels. Reeds meermaals hebben we hier eigenlijk schokkerende dingen van hen mogen lezen. Zal ik u even herinneren aan bepaalde zaken die Hans Van de Cauter hier schreef? Weet u dat zijn geliefkoosde spelling was... "VlaemSSch-nationalisme"? Dat Yann Verbeeck hier in het verleden een filmpje had gemaakt waarop de IJzertoren werd opgeblazen? Weet u dat diezelfde Verbeeck nog maar onlangs opriep tot het afbreken - zelfs met geweld - van de IJzertoren? Dat Hans Van de Cauter Vlaamsgezinden allemaal beschouwde als nazi's en fascisten? Hetzelfde deed Cedric Vloemans onlangs. Enzovoort. Enzovoort.
Oud 11 februari 2005, 01:07   #75
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
gij kent duidelijk geen vlaamsblokkers.

Ik ken er maar véel te goed om te weten dat het absoluut geen nazi's of fascisten zijn. gemakkelijke scheldwoorden, dat wel.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 01:08   #76
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U slaat de bal volledig mis. Er is geen sprake van haat, iets wat trouwens al meerdere malen door anderen alsook mezelf werd geschreven.

Provocatie komt vooral van de Bubbels. Reeds meermaals hebben we hier eigenlijk heel onheuse uitspraken van hen mogen lezen. Zal ik u even herinneren aan bepaalde zaken die Hans Van de Cauter hier schreef? Weet u dat zijn geliefkoosde spelling was... "VlaemSSch-nationalisme"? Dat Yann Verbeeck hier in het verleden een filmpje had gemaakt waarop de IJzertoren werd opgeblazen? Weet u dat diezelfde Verbeeck nog maar onlangs opriep tot het afbreken - zelfs met geweld - van de IJzertoren? Dat Hans Van de Cauter Vlaamsgezinden allemaal beschouwde als nazi's en fascisten? Hetzelfde deed Cedric Vloemans onlangs. Enzovoort. Enzovoort.
Oud 11 februari 2005, 01:14   #77
Dorian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
gij kent duidelijk geen vlaamsblokkers.

Ik ken er maar véel te goed om te weten dat het absoluut geen nazi's of fascisten zijn. gemakkelijke scheldwoorden, dat wel.
Op een andere plaats hecht u veel belang aan wetgevingen, en dus aan het recht ...

Mag ik u herinneren dat het VB door de Cassatie werd veroordeeld ?

Dat de "modale" Blokker geen nazi is, wil ik wel geloven. Maar wat de partij betreft, is het voor mij een fascistische partij.
Oud 11 februari 2005, 01:17   #78
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Op een andere plaats hecht u veel belang aan wetgevingen, en dus aan het recht ...

Mag ik u herinneren dat het VB door de Cassatie werd veroordeeld ?

Dat de "modale" Blokker geen nazi is, wil ik wel geloven. Maar wat de partij betreft, is het voor mij een fascistische partij.
welja, ging het niet over de "modale blokker" ? ja toch? Als je stelt dat vb'ers nazi's zijn, dan veronderstel ik dat de grote meerderheid van modale blokkers daar ook in zit?

daarbij: racistisch is helemaal niet gelijk aan nazi of fascisme.
daarbij(2): het vb heeft ondertussen zijn programma aangepast.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 01:41   #79
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Bubbels en handig?
Bijna iedere dag slagen ze er in zich hopeloos belachelijk te maken en zorgen voor nog wat vermaak hier op het forum.
War mij echter meer verontrust is hun toename van agressieviteit tegenover al wat Vlaams is.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 08:50   #80
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
1. Wij prediken geen haat tegen Vlamingen want dan zou ik tegen mezelf prediken... (hoe vaak moet ik dit nog zeggen??)
2. Ontkennen dat er een migrantenprobleem in bepaalde steden is, is absoluut geen oplossing.
Laat die onnozele Hollander maar. Hij heeft hier zijn vriendjes gevonden en zal ze dan ook klakkeloos achterna zeggen zonder zelf nog te denken. Als extreem-rechtse VB'ers zeggen dat wij de Vlamingen haten, zal Hollandse nuttige idioot Willem dat graag achterna zeggen.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be