![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet. 3. Dat is omdat de ongelovigen de leugen volgen, terwijl de gelovigen de Waarheid van hun Heer volgen. Zo deelt Allah aan de mensen hun toestand mede. 4. Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het. En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken. 5. Hij zal hen leiden en hun toestand verbeteren. 6. En hen in het paradijs, dat Hij hun heeft bekend gemaakt, toelaten. 7. O gij, die gelooft, indien gij de zaak van Allah steunt zal Hij u helpen en standvastig doen blijven 8. Maar de ongelovigen wacht vernietiging en Hij zal hun werken vruchteloos maken. 9. Dat is omdat zij, hetgeen Allah heeft geopenbaard, haten, daarom maakte Hij hun werken vruchteloos. Kan er nog velen doorsturen. Weet je wat velen hun probleem is, jullie verwarren de Moslim-Belgen met de Moslims.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 12 oktober 2005 om 12:16. |
|||||
![]() |
![]() |
#62 | ||
Gouverneur
|
![]() Omdat ik het "The Brains" wat gemakkelijker wil maken om eindelijk eens wat uit de koran te lezen, heb ik hieronder een kleine bloemlezing van verzen uit de koran aangaande wat allah/mo voorschrijft aan de moslims, om hen te bevelen op welke manier de ongelovigen (dat zijn de "ahl el kitaab" , volkeren van het boek dwz christenen en joden) en de heidenen dienen behandeld te worden door elke rechtgeaarde moslim :
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Dus idd geen rascisme.
|
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() laten we liedjes over vrede en verdraagzaamheid zingen in de moskee en daarna is er varken aan het spit voor iedereen!!
(behalve voor jou Khonnor, jij krijgt niets) vanwege je persoonlijke randdebiel Mosasaurus |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEN!!! Niet nog eens.....................!!!!!!!! [size=1]*Is dit een blijk van gebrek aan inspiratie/intelligentie/wijsheid (schrappen wat niet past)[/size] |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik aanvaard niets van stoute mannen. Plus, ik ben vegetariër |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie kent de truc met het gebedssnoer? |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een koran op het dashboard leggen kan ook wonderen doen heb ik horen vertellen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() bla bla bla
|
![]() |
![]() |
#72 | ||
Gouverneur
|
![]() Moslims zijn allemaal terroristen, kijk maar goed ze willen zichzelf gewoon opblazen.
Moslims kunnen niet integreren, alle geïntegreerde moslims behoren tot het complot van Eurabië. Allochtonen zijn allemaal crimineel, ze dienen allemaal het land uitgezet te worden want ze zijn allemaal crimineel,. Allochtonen hebben een andere kleur dan ons, dat vloekt, daarom moeten ze weg. Op mijn pita-broodje van gisteren zat te weinig knoflooksaus. Altijd die Turken weer. ![]() Integratie=Onmogelijk!!!! Wat hierboven staat is echt waar!!!! Mosasaurus, mag ik nu jouw vriendje zijn? Ohjah, dit is allemaal uiteraard niet serieus [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Smurfje : 13 oktober 2005 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Smurfje , keer weer in je sprookjesboek. Je gedraagt je al even belachelijk als Mosasaurus.
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ga eens een gesprek houden met Grote Smurf, misschien dat dat helpt. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |