![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() "Dirk Vermeer" <Dirk Vermeer trace veeg dit [email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> "Dirk Vermeer" <Dirk Vermeer trace veeg dit [email protected]> schreef in >> bericht news:[email protected]... >>> >>> "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht >>> news:[email protected] i.nl... >>>> "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected] oups.com... >>>> >>>>> Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >>>>> identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >>>>> opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat >>>>> in >>>>> de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* >>>>> kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht >>>>> hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >>>> >>>> Als er ergens een burgerlijk-ongehoorzaamheidsbeweging op zijn plaats >>>> is, dan wel voor dit punt. De overheid zet een stap te ver. In >>>> Engeland zou men zoiets nooit pikken. >>>> >>>> Krokke8aas >>> >>> >>> holy moly kroky >>> >>> Hoor ik je hier nu pleiten voor burgerlijke ongehoorzaamheid ? >>> Dat gaat al snel tot geweld leiden, dat besef je toch ? >> >> Dat <hoeft> helemaal niet. Hoe intelligenter de ongehoorzamen zijn, hoe >> minder kans op geweld. >> >> Krokke8aas > > > De sossen vertrouwen niet op de "intelligentie van de ongehoorzamen" > > Laten we dan maar snel directe democratie invoeren. Blij dat je tot die conclusie komt. Heb je een paar suggesties om je medeburgers te overtuigen van de noodzaak daarvan? Misschien kunnen de Belang-leden hier die voorstander zijn van DD eens wat doen aan het programma van hun partij terzake? Krokke8aas |
![]() |
#62 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl... >F ustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 1 Feb 2005 >> 05:02:02 -0800, in littera >> <[email protected] .com> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >>>lesjkasjki wrote: >>> >>> >>>>ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet >>>>gaan worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig >>> >>>systeem >>> >>>>zorgen. >>>>Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik >>> >>>Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >>>identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >>>opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat in >>>de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* >>>kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht >>>hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >>>mvg, VH >>>http://vh.skynetblogs >> >> >> Hoe kan men de chip neutraliseren? >> Of hem vullen met onzin? >> Da's handig om de controlerende overheid een hak te zetten. > > Uit welingelichte (anarchistische?) bron: zelfs een paar seconden in een > doodgewone microgolfoven schijnt voor dergelijke kaart-chipjes al > terminaal te zijn. Het is dan ook lastig om EMP-bescherming op een > plastieken kaartje aan te brengen. Bovendien zou het wel eens kunnen zijn dat men daarmee flink in eigen voet schiet. Ze zijn blijkbaar van plan om die kaart voor van alles en nog wat (overheid zowel als privé) noodzakelijk te maken. 'k Noem maar iets: pinnen om boeken te lenen in de biblitheek, pinnen bij de apotheker (de SIS-kaart wordt overbodig), pinnen als registratie in het stemlokaal etc... > Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat iedereen zijn nieuwe ID-kaart > maar in de micro moet gaan steken, want dat zou oproepen tot burgelijke > ongehoorzaamheid zijn... Misschien zou het geen slechte zaak om een echte burgerbeweging tegen Big Brother op te starten. Krokke8aas |
![]() |
#63 |
|
![]() "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl... > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >>F ustigator wrote: >> >>> Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 1 Feb 2005 >>> 05:02:02 -0800, in littera >>> <[email protected] .com> in foro >>> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>> >>>>lesjkasjki wrote: >>>> >>>> >>>>>ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet >>>>>gaan worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig >>>> >>>>systeem >>>> >>>>>zorgen. >>>>>Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik >>>> >>>>Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >>>>identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >>>>opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat in >>>>de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* >>>>kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht >>>>hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >>>>mvg, VH >>>>http://vh.skynetblogs >>> >>> >>> Hoe kan men de chip neutraliseren? >>> Of hem vullen met onzin? >>> Da's handig om de controlerende overheid een hak te zetten. >> >> Uit welingelichte (anarchistische?) bron: zelfs een paar seconden in een >> doodgewone microgolfoven schijnt voor dergelijke kaart-chipjes al >> terminaal te zijn. Het is dan ook lastig om EMP-bescherming op een >> plastieken kaartje aan te brengen. > > Bovendien zou het wel eens kunnen zijn dat men daarmee flink in eigen voet > schiet. Ze zijn blijkbaar van plan om die kaart voor van alles en nog wat > (overheid zowel als privé) noodzakelijk te maken. 'k Noem maar iets: > pinnen om boeken te lenen in de biblitheek, pinnen bij de apotheker (de > SIS-kaart wordt overbodig), pinnen als registratie in het stemlokaal > etc... > >> Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat iedereen zijn nieuwe ID-kaart >> maar in de micro moet gaan steken, want dat zou oproepen tot burgelijke >> ongehoorzaamheid zijn... > > Misschien zou het geen slechte zaak om een echte burgerbeweging tegen Big > Brother op te starten. Goed gedacht, ik wil mij met de praktische kant bezighouden :-)) Drink met maten, nooit alleen. ...Den terrorist... |
![]() |
#64 |
|
![]() Krokke8aas wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > >>F ustigator wrote: >> >> >>>Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 1 Feb 2005 >>>05:02:02 -0800, in littera >>><[email protected] ups.com> in foro >>>be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>> >>> >>>>lesjkasjki wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet >>>>>gaan worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig >>>> >>>>systeem >>>> >>>> >>>>>zorgen. >>>>>Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik >>>> >>>>Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >>>>identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >>>>opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat in >>>>de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* >>>>kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht >>>>hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >>>>mvg, VH >>>>http://vh.skynetblogs >>> >>> >>>Hoe kan men de chip neutraliseren? >>>Of hem vullen met onzin? >>>Da's handig om de controlerende overheid een hak te zetten. >> >>Uit welingelichte (anarchistische?) bron: zelfs een paar seconden in een >>doodgewone microgolfoven schijnt voor dergelijke kaart-chipjes al >>terminaal te zijn. Het is dan ook lastig om EMP-bescherming op een >>plastieken kaartje aan te brengen. > > > Bovendien zou het wel eens kunnen zijn dat men daarmee flink in eigen voet > schiet. Ze zijn blijkbaar van plan om die kaart voor van alles en nog wat > (overheid zowel als privé) noodzakelijk te maken. 'k Noem maar iets: pinnen > om boeken te lenen in de biblitheek, pinnen bij de apotheker (de SIS-kaart > wordt overbodig), pinnen als registratie in het stemlokaal etc... > > >>Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat iedereen zijn nieuwe ID-kaart >>maar in de micro moet gaan steken, want dat zou oproepen tot burgelijke >>ongehoorzaamheid zijn... > > > Misschien zou het geen slechte zaak om een echte burgerbeweging tegen Big > Brother op te starten. Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons onderdrukt. Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk gemaakt dat zij niet geïnteresseerd zijn in democratie. Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te pakken... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#65 |
|
![]() Na rijp beraad schreef *Karel "de Jazz" Jansens*:
> Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons onderdrukt. > Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk gemaakt dat zij niet > geïnteresseerd zijn in democratie. > > Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te > pakken... Wat versta je eigenlijk onder democratie? -- mvg, Valère Het enige interessante aan vrijwel alle regels zijn de uitzonderingen. |
![]() |
#66 |
|
news:[email protected] i.nl... > Krokke8aas wrote: >> Misschien zou het geen slechte zaak om een echte burgerbeweging tegen >> Big Brother op te starten. > > Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons > onderdrukt. Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk gemaakt > dat zij niet geïnteresseerd zijn in democratie. Het één heeft met het ander niet noodzakelijk iets te maken. Voorbeeld: de drugwet hebben ze moeten intrekken onder druk van het protest. > Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te > pakken... In dit geval pakken zij ons, Karel, en wel tamelijk definitief. Eenmaal dat ding er is, gecombineerd met een paar gelijksoortige realisaties (electronisch stemmen, Echelon, afluisterwet etc.), zitten we als ratten in de val. En wat zou jij daartegen willen proberen? Dat is niet de wereld die ik aan mijn kadeeën wil doorgeven. Ik wil ze nog recht in de ogen kunnen kijken. Krokke8aas |
![]() |
#67 |
|
![]() "Murkha" <[email protected]> schreef in bericht
news:mn.12ad7d5202c445e2.19169@murkha... > Na rijp beraad schreef *Karel "de Jazz" Jansens*: > >> Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons >> onderdrukt. Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk >> gemaakt dat zij niet geïnteresseerd zijn in democratie. >> >> Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te >> pakken... > > Wat versta je eigenlijk onder democratie? Moeilijk is dat niet, hé M? Demo-cratie betekent dat het Volk heerst. Krokke8aas |
![]() |
#68 |
|
![]() Murkha wrote:
> Na rijp beraad schreef *Karel "de Jazz" Jansens*: > >> Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons >> onderdrukt. Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk >> gemaakt dat zij niet geïnteresseerd zijn in democratie. >> >> Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te >> pakken... > > > Wat versta je eigenlijk onder democratie? Iedere politieke regeling waarin de burger de hoogste autoriteit is, en waarin de te volgen koers wordt bepaald door de wil van de meerderheid van de burgers. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#69 |
|
![]() Murkha wrote:
> *Karel "de Jazz" Jansens*: > >>> Wat versta je eigenlijk onder democratie? >> >> >> Iedere politieke regeling waarin de burger de hoogste autoriteit is, >> en waarin de te volgen koers wordt bepaald door de wil van de >> meerderheid van de burgers. > > > En hoe weet je wat de wil van de meerderheid van de burgers is? Omdat het hen gevraagd werd? Duh. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#70 |
|
![]() Krokke8aas wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > >>Krokke8aas wrote: > > > >>>Misschien zou het geen slechte zaak om een echte burgerbeweging tegen >>>Big Brother op te starten. >> >>Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons >>onderdrukt. Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk gemaakt >>dat zij niet geïnteresseerd zijn in democratie. > > > Het één heeft met het ander niet noodzakelijk iets te maken. > Voorbeeld: de drugwet hebben ze moeten intrekken onder druk van het > protest. > > >>Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te >>pakken... > > > In dit geval pakken zij ons, Karel, en wel tamelijk definitief. Eenmaal dat > ding er is, gecombineerd met een paar gelijksoortige realisaties > (electronisch stemmen, Echelon, afluisterwet etc.), zitten we als ratten in > de val. En wat zou jij daartegen willen proberen? Een Boston Tea Party? > Dat is niet de wereld die ik aan mijn kadeeën wil doorgeven. Ik wil ze nog > recht in de ogen kunnen kijken. Ik heb geen kinderen, maar ik ben al bezorgd genoeg over mijn eigen wereld. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#71 |
|
![]() *Karel "de Jazz" Jansens*:
>> Wat versta je eigenlijk onder democratie? > > Iedere politieke regeling waarin de burger de hoogste autoriteit is, en > waarin de te volgen koers wordt bepaald door de wil van de meerderheid van de > burgers. En hoe weet je wat de wil van de meerderheid van de burgers is? -- mvg, Valère Het enige interessante aan vrijwel alle regels zijn de uitzonderingen. |
![]() |
#72 |
|
![]() Na rijp beraad schreef *Krokke8aas*:
> "Murkha" <[email protected]> schreef in bericht > news:mn.12ad7d5202c445e2.19169@murkha... >> Na rijp beraad schreef *Karel "de Jazz" Jansens*: >> >>> Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons onderdrukt. >>> Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk gemaakt dat zij niet >>> geïnteresseerd zijn in democratie. >>> >>> Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te >>> pakken... >> >> Wat versta je eigenlijk onder democratie? > > Moeilijk is dat niet, hé M? > Demo-cratie betekent dat het Volk heerst. > Het Volk? In Vlaanderen zijn dat ongeveer 5 miljoen meningen, de ene al wat meer op de hoogte dan de andere. Zoiets kun je toch niet laten heersen, tenzij je een oplossing voor de overbevolking zoekt natuurlijk... -- mvg, Valère Het enige interessante aan vrijwel alle regels zijn de uitzonderingen. |
![]() |
#73 |
|
![]() Murkha wrote:
> Na rijp beraad schreef *Krokke8aas*: > >> "Murkha" <[email protected]> schreef in bericht >> news:mn.12ad7d5202c445e2.19169@murkha... >> >>> Na rijp beraad schreef *Karel "de Jazz" Jansens*: >>> >>>> Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons >>>> onderdrukt. Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk >>>> gemaakt dat zij niet geïnteresseerd zijn in democratie. >>>> >>>> Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen >>>> te pakken... >>> >>> >>> Wat versta je eigenlijk onder democratie? >> >> >> Moeilijk is dat niet, hé M? >> Demo-cratie betekent dat het Volk heerst. >> > > Het Volk? In Vlaanderen zijn dat ongeveer 5 miljoen meningen, de ene al > wat meer op de hoogte dan de andere. Zoiets kun je toch niet laten > heersen, tenzij je een oplossing voor de overbevolking zoekt natuurlijk... Ik begin bijna te denken dat Kameleon toch niet zolang is weggebleven... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#74 |
|
![]() *Karel "de Jazz" Jansens*:
>>>> Wat versta je eigenlijk onder democratie? >>> >>> Iedere politieke regeling waarin de burger de hoogste autoriteit is, en >>> waarin de te volgen koers wordt bepaald door de wil van de meerderheid van >>> de burgers. >> >> En hoe weet je wat de wil van de meerderheid van de burgers is? > > Omdat het hen gevraagd werd? En wie bepaalt er wat er aan de bevolking wordt gevraagd? En hoe ga je de antwoorden verzamelen? > Duh. BTW: Ik post al een jaar of 2 onder deze nick. -- mvg, Valère Het enige interessante aan vrijwel alle regels zijn de uitzonderingen. |
![]() |
#75 |
|
![]() Quasimodus wrote:
> lesjkasjki <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan niet > correctsgewijs in news:[email protected]: > > >>ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet >>gaan worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig systeem >>zorgen. >>Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik >> > > > Mag men er meer dan 1 nationaliteit op nahouden ? Niet als je als Belg geboren bent... Krist |
![]() |
#76 |
|
news:mn.12cd7d52368e5f85.19169@murkha... > *Karel "de Jazz" Jansens*: > >>>>> Wat versta je eigenlijk onder democratie? >>>> >>>> Iedere politieke regeling waarin de burger de hoogste autoriteit is, >>>> en waarin de te volgen koers wordt bepaald door de wil van de >>>> meerderheid van de burgers. >>> >>> En hoe weet je wat de wil van de meerderheid van de burgers is? >> >> Omdat het hen gevraagd werd? > > En wie bepaalt er wat er aan de bevolking wordt gevraagd? En hoe ga je de > antwoorden verzamelen? Antwoorden verzamelen..., tssss. Wat ben jij, een suppoost of zo? Er moet helemaal niets gevraagd worden. Het Volk moet kunnen spreken als het dat wil. Daartoe bestaat een heel eenvoudig instrument, het bindend referendum op volksinitiatief (BROV). Krokke8aas |
![]() |
#77 |
|
news:[email protected] i.nl... > Krokke8aas wrote: > >> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in >> bericht news:[email protected] i.nl... >> >>>Krokke8aas wrote: >> >> >> >>>>Misschien zou het geen slechte zaak om een echte burgerbeweging tegen >>>>Big Brother op te starten. >>> >>>Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons >>>onderdrukt. Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk >>>gemaakt dat zij niet geïnteresseerd zijn in democratie. >> >> >> Het één heeft met het ander niet noodzakelijk iets te maken. >> Voorbeeld: de drugwet hebben ze moeten intrekken onder druk van het >> protest. >> >> >>>Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te >>>pakken... >> >> >> In dit geval pakken zij ons, Karel, en wel tamelijk definitief. Eenmaal >> dat ding er is, gecombineerd met een paar gelijksoortige realisaties >> (electronisch stemmen, Echelon, afluisterwet etc.), zitten we als ratten >> in de val. En wat zou jij daartegen willen proberen? > > Een Boston Tea Party? Klinkt nice. Hoe gaat dat? >> Dat is niet de wereld die ik aan mijn kadeeën wil doorgeven. Ik wil ze >> nog recht in de ogen kunnen kijken. > > Ik heb geen kinderen, maar ik ben al bezorgd genoeg over mijn eigen > wereld. Ja ja, zo kan ik ook rustig blijven. Krokke8aas |
![]() |
#78 |
|
news:mn.12c67d52142e61b7.19169@murkha... > Na rijp beraad schreef *Krokke8aas*: >> "Murkha" <[email protected]> schreef in bericht >> news:mn.12ad7d5202c445e2.19169@murkha... >>> Na rijp beraad schreef *Karel "de Jazz" Jansens*: >>> >>>> Ik geloof niet meer in burgerbewegingen tegen de junta die ons >>>> onderdrukt. Onze meesters hebben ons al herhaalde malen duidelijk >>>> gemaakt dat zij niet geïnteresseerd zijn in democratie. >>>> >>>> Maar wat ze niet willen geven, kunnen we natuurlijk altijd proberen te >>>> pakken... >>> >>> Wat versta je eigenlijk onder democratie? >> >> Moeilijk is dat niet, hé M? >> Demo-cratie betekent dat het Volk heerst. >> > > Het Volk? In Vlaanderen zijn dat ongeveer 5 miljoen meningen, de ene al > wat meer op de hoogte dan de andere. Zoiets kun je toch niet laten > heersen, tenzij je een oplossing voor de overbevolking zoekt > natuurlijk... Hebt u een beter alternatief? Of een probleem met de democratie? Krokke8aas |
![]() |
#79 |
|
news:[email protected] i.nl... > Murkha wrote: > >> *Karel "de Jazz" Jansens*: >> >>>> Wat versta je eigenlijk onder democratie? >>> >>> >>> Iedere politieke regeling waarin de burger de hoogste autoriteit is, en >>> waarin de te volgen koers wordt bepaald door de wil van de meerderheid >>> van de burgers. >> >> >> En hoe weet je wat de wil van de meerderheid van de burgers is? > > Omdat het hen gevraagd werd? Niks van. Omdat ze het <zeggen>. Krokke8aas (dogmaticus) |
![]() |
#80 |
|
![]() "/<rist" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Quasimodus wrote: >> lesjkasjki <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan niet >> correctsgewijs in news:[email protected]: >> >> >>>ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet gaan >>>worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig systeem zorgen. >>>Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik >>> >> >> >> Mag men er meer dan 1 nationaliteit op nahouden ? > > Niet als je als Belg geboren bent... > Wie zegt dat? Men kan zijn papieren verliezen en vergeten waar men geboren is -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |