![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het gaat een beetje te ver met die moppen over ethiopiërs.
![]()
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 27 februari 2005 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die moppen heb ik gepost als een reactie op de racistische moppen ven o,a, kielse buldog.
Ethiopiërs hebben hier geen racistische moppen gepost over Belgen en hun levensomstandigheden zijn alles behalve grappig.
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een katholieke priester gaat naar de kapper. Wanneer deze klaar is vraagt de priester hoeveel hij moet betalen.
"Ah neen", zegt de kapper, "het is een eer een man van God te mogen bedienen. U moet niets betalen." De priester is daar niet zo gelukkig mee, en de volgende dag brengt hij de kapper een mooi kruisbeeld als cadeau. Enkele dagen later komt een Imam bij dezelfde kaper. En opnieuw, wanneer hij vraagt hoeveel hij moet betalen zegt de kapper: "Ah neen, het is een eer een man van God te mogen bedienen. U moet niets betalen." Ook de Imam vindt het vervelend, en schenkt de volgende dag een mooie Koran aan de kapper. Nog enkele dagen later komt een Rabbijn bij de kapper. En uiteraard, wanneer hij vraagt hoeveel hij moet betalen zegt de kapper: "Ah neen, het is een eer een man van God te mogen bedienen. U moet niets betalen." De volgende dag zitten 10 andere Rabbijnen in de wachtzaal van de kapper …
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() -Wat is de overeenkomst tussen een kuiken en een Marokkaan? Ze beginnen te pikken zodra ze kunnen lopen.
-Wie is er in Turkije nog maagd? Kinderen onder de vijf en alle dieren die harder kunnen rennen dan een Turk -Wat is het verschil tussen de staat en sinterklaas? Sinterklaas krijgt de negers wel aan het werk |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rijd zo een bus op straat en stopt hij komt zo een klein ventje binnen en gaat vlak naast de bus chafeur zitten en begint te schreeuwen:
AL WAS MIJN MOEDER EEN KOE EN MIJN VADER EEN STIER WAS IK EEN LIEF KALFJE... AL WAS MIJN VADER EEN PAARD EN Mijn MOEDER OOK ,WAS IK EEN KLEIN PONY... AL WAS MIJN VADER EEN OLIFANT EN Mijn MOEDER OOK DAN WAS IK EEN KLEIN BABY OLIEFANT... - een zo ging dat kind verder met allerlei dieren, die chauffeur begon het spuug zat te worden en met een rood hoofd schreeuwde hij: EN WAT AL WAS JOU MOEDER EEN VIEZE TERING HOER EN JE VADER EEN AFGENEUKTE HOMO? - Dan was ik een bus-chauffeur; zei het kind.
![]() |
#69 |
|
![]() Een belg en een hollander zitten in een cafe. Zegt de nederlander tegen de belg. weet je wat BELG betekend? de nederlander zegt Ben Erg Lomp Geboren. waarop de belg antwoord: nederlanders hebben op hun auto NL Nog Lomper.
![]() |
#70 |
|
![]() Wat is de overeenkomst tussen F.C.Antwerpen en de Kerstman???
Antwoordt : Ze zijn allebei rood met wit en niemand gelooft er meer in!!!
![]() |
#71 |
|
![]() Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. “Meneer,u rijd veel te hard.” Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: “Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijd, schat.” Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!” Man: “Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!” Vrouw: “Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!” Politie: “en u hebt uw gordels ook al niet om!!” Man: “Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!” Vrouw: “Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!” Man: “HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!” Politie: “Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?” “Nee hoor, alleen als hij dronken is!”
![]() |
#72 |
|
![]() 1-gij zult niet te laat komen ........................neem gelijk de hele dag vrij
2-gij zult geen persoonlijk geluid maken ......... wekkers geven meer effect 3-gij zult niet fluisteren ........................... schreeuwen hoort men beter 4-gij zult niet in de gang rennen ............................. glijden gaat sneller 5-gij zult geen propjes schieten ...................... tassen komen harder aan 6-gij zult niet lenen ............................................... pak het gewoon 7-gij zult niet spieken ............................. pak gewoon z'n blaadje er bij 8-gij zult niet op het plein fietsen ............... pak gewoon een brommer.... 9-gij zult u huiswerk maken .............. maar laat het eerst een ander doen 10-gij zult het leven van de leraar niet zuur maken ..... dat doet zijn vrouw al .
![]() |
#73 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
-Waarom vochten de joden niet mee in de oorlog? Ze waren op kamp -Hoe krijg je 20 joden in een Mini-cooper? 2 van voor, 2 van achter en 16 in de asbak. -Wie waren zijn de sterkste roeiers van de wereld? De joden, ze geraken maar niet uitgeroeid [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sorry, ik moet het gewoon zeggen....
FOEI
![]() |
#76 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vreemdelingenlegioen moest voor 6 maanden naar de woestijn. Na drie maanden vroegen de soldaten aan hun kapitein of ze een kameel mochten voor hun seksuele behoeften.
De kapitein vond het maar raar, en dacht als ze dat willen moeten ze het zelf maar weten en hij kocht voor zijn mannen een kameel. 6 weken later kreeg de kapitein zelf last van seksuele gevoelens en dacht aan de kameel. Hij dacht als mijn soldaten het doen dan kan ik het toch ook. Dus hij pakte een trapje en pakte de kameel. In een mum van tijd stonden alle soldaten om hem heen en lachtte de kapitein hartelijk uit. De kapitein werd boos en zei" jullie gebruiken hem toch ook voor je seksuele gevoelens?" Ja zeiden de soldaten maar wij rijden erop naar de de stad, naar de hoeren ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u het eerder bent die anderen nodig heeft om te denken. Iemand die denkt zou zo'n moppen niet vertellen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even de racistische toer op ( als humor opnemen, wie het niet kan verdragen, beter niet lezen )
Hoe noemt men een Marrokkaan in het water? Vervuiling. Hoe noemt men alle Marrokkanen in het water? De oplossing. |
![]() |
![]() |