![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je kan dan natuurlijk met politieke argumenten beginnen, maar binnen de minuut word je door Uyterhoeven afgeblokt (terecht) omdat 'De Laatste Show', 'De Zevende Dag' niet is. Ik wil die kweelster wel eens in dat laatste programma tegenover Bourgeois zien zitten, wanneer het echt over politiek gaat, ik zou wel eens willen weten hoe rap ze onder tafel zit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of van de mensen die naar Nonkel Jef kijken, naar .... de Pfaff's enz?... Laatst gewijzigd door Chipie : 6 februari 2005 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed wel dat iemand zich nog vergist en haar de titel van advokaat toedicht. Ze zal mogelijks wel juriste zijn, maar of ze ingeschreven is aan de balie en haar stage volbracht heeft, daar twijfel ik aan. Maar nogmaals, ik ken die sektor niet. Toch blijft de essentie van mijn stelling staan: je kan met emotionele elementen geen rationeel beleid bekritiseren of beoordelen. En wie, zoals in het begin van deze draad, dit voorbeeld aanhaalt om zogezegd Bourgois in zijn hemd te zetten, die verraadt alleen zijn eigen politieke agenda.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze komt uit Limburg. Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel alternatieven zijn er niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij mijn jaren aan de unief in Canterbury. Daar was ook een Benelux-society, maar ook daarin bleven Vlamingen en Walen meer met elkaar omgaan, hoewel het voor de Vlamingen makkelijker zou lijken om met de Nederlanders om te gaan (en de Walen/Luxemburgers).
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 6 februari 2005 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want jij kan niet goed lezen. Bourgois heeft gevraagd aan de zenders om iets niet te doen. Hij heeft niets opgelegd of niets verboden. En vragen stellen, mijn beste, zelfs deze die Bourgois nu gesteld heeft en waar ik hem dus niet 100 procent in bijtreedt, dat is toegelaten in een demokratie. Ik bedoel: in een demokratie naar mijn opvatting. Misschien heb jij een andere opvatting over demokratie. Meer in de zin van : "Ik vind dit niet goed, dus is het demokratisch dat dit niet mag zijn."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Goed, laat die Belgische dan maar eens tegenover Bourgeois plaatsnemen in De Zevende Dag, kijken wie dan te kakken wordt gezet en het zal Bourgeois niet zijn. [/quote]Je kan niet verwachten dat een zangeres haar gaat moeien in de politiek.... Citaat:
En daar walg ik van. trouwens: uw onderschrift getuigt al van uw smaak en ideologiën....(wie is de man extreem links?)
Laatst gewijzigd door rodeo : 6 februari 2005 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk stellen ze zich niet zo'n vragen. Raffarin en Sarkozy waren al uitgenogigd op "Vivement Dimanche". In "On a tout essayé" en "Tout le monde en parle"-ook entertainement programma's-hebben we ook al politici gezien. De reactie van Bourgeois is gewoon zielig en belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |