![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 het valt onder fema nist etc., en wordt gepubliceerd 2 over niks wordt meer onderzoek gevoerd dan 9/11, zie de duizenden webpagina's 3 - als je de media in de VS laat samenvallen met de shows van o'reilly heb je natuurlijk gelijk; - zelfs al zou er niet 1 objectief nieuwskanaal bestaan in de VS, dan zal je toch moeten toegeven dat er n enorme diversiteit aan nieuwsbronnen is, van crackpots a la alex jones over foxnews en cnn tot de verschillende nieuwsagentschappen 4 elk hier geopperd alternatief is tot dusver nonsens gebleken, de status van de believers is in 't beste geval 'er resten een paar vragen' Laatst gewijzigd door Knipp : 17 februari 2005 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://visite.artsetmetiers.free.fr/...couvertes.html en je hebt er zelf een quiz bij ![]() Dan kun je wel morgen de sterrewacht opbellen ![]() Of moet ik Meudon of Palamar eens opbellen omdat jij wat "guts" miost om zelfs Brussel op te bellen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ en wat wil je nu dat ik daarop reageer ? nadine
( die eerste page veronderstel ik ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op die 3 na misschien, daar kan ik je wel gelijk in geven... Laatst gewijzigd door praha : 17 februari 2005 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of beter wat moet jij ermee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent aan 't ridiculariseren, zo makkelijk kom je er niet van af puntje 1) idem voorbeeld vliegtuig op de ring van Antwerpen : dat ding stort neer : iedereen heeft dat gezien : niemand mag het onderzoeken : behalve de overheid : en die brengen dn een verslag uit : en dan mag ik achteraf niet zeggen dat er geen verder toegelaten is ? komaan he met wie zijn voeten ben je nu aan 't spelen feitelijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() "We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the work is now much more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supra-national sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries." - David Rockefeller, founder of the Trilateral Commission, June, 1991
Media ? Te vertrouwen ? LOL Kijk eens hoe de zaak Dutroux vakkundig door de broeders de grond werd ingestampt, het hogere goed woog waarschijnlijk meer door dan de waarheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je wandelt in cirkels, altijd weer kom je uit bij de veronderstelling van n overheid die iets te verbergen heeft én de macht heeft alle media en alle instanties te manipuleren ja, je hebt gelijk, als de wereld één groot complot is, dan hebben ze mij lelijk bij de neus als ! maar goed, ik begrijp dat je dat niet kan aantonen, want het bewijsmateriaal is vernietigd en de officiële rapporten zijn vervalst, iedereen die iets weet wordt gezelfmoord of wordt zot verklaard en binnenkort wordt het nog erger want dan belanden we in een volledige politiestaat zodat 'de insiders' helemaal hun zin kunnen doen en zelfs geen 'psy ops' meer nodig hebben vrijheid, blijheid, als dat je wereldbeeld is, why not ? mij stoort het niet echt, maar ik vind de dialoog n tikje repetitief en n beetje benauwend, ik exploreer graag en tot in den treure die ene dag in 2001 herkauwen verveelt me na n tijdje maar als er nog n keer n vliegtuigje neerstort op de antwerpse ring mag je me altijd n seintje geven 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit de mond van David Rockefeller. Diegene die door Bush aangesteld was om de 9/11 commisie te leiden.... Moet er nog zand zijn!!?? Het is echt 1 pot nat.
Laatst gewijzigd door exodus : 18 februari 2005 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Doeme, het Complot krijgt Vorm
![]() Voor details over deze Satanic Bloodline : http://www.reformation.org/rockefell...ates-bush.html Niet voor gevoelige zieltjes ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 18 februari 2005 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar toch zal die ongelooflijke gruwel zich wederom herhalen, net zoals de vorige keer. Laat ze hun 'Gouden Eeuw' hebben, hun 'Zep Tepi', de waanzin die ze terug willen installeren op aarde is gedoemd vernietigd te worden, en hoe bizar het ook moge klinken, de hoogst-ingewijden onder hen willen dat niet inzien, ze miskennen die informatie, ze denken hoger dan God te zijn. Hun koninkrijk zal maar even 'schitteren', tot de Oorlog alles zal vernietigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier vind ik de naam Rockefeller toch niet onmiddellijk terug , dus graag 'n bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.wealth4freedom.com/truth/6/vampire2000.htm De quote van /\|cazar komt er in voor. Zowat iedereen zit in de samenzwering ! Handig is dat dit document ook het doel van de samenzwering opgeeft: Citaat:
![]() (Voor de geïnteresseerden: dit document heeft nog twee spannende vervolgen: http://www.wealth4freedom.com/truth/6/vampiretwo.htm en http://www.wealth4freedom.com/truth/6/vampirethree.htm ) Don't miss it ! ![]() En vermits de mainstream media niets van dit alles vertellen is het antwoord op de vraag in deze thread duidelijk. Of niet?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 februari 2005 om 01:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het kan dus perfect INDIEN... dat is alles wat ik moest, meer niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Knipp en anderen
dus is het nu eindelijk toegestaan om soms wat bedenkingen te lanceren zonder dat ik onmiddelijk als believer wordt geklasseerd of wat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() De vraag die ieder zinnig mens zich stelt: hoe kan je in hemelsnaam een complot op mondiaal vlak zolang geheim houden ?
Heel simpel: door er enorm veel tijd en geld in te steken, wat dus ook gedaan wordt. Maar bovenal werken via een pyramidale machtsstructuur, gebaseerd op verdeel en heers. Orden de werkelijkheid zodanig dat tegengestelde machten elkaar door concurrentie ondersteunen, met een interne machtsstructuur die naar boven toe 'meer weet', het voetvolk een beetje in het ongewisse laat. Zo bouw je je mooie machtspyramide op, met bovenaan je control-room, waarvan bijna niemand enige notie heeft. Niet voor niets is juist die pyramide hun symbool: de pyramide met in de bovenste capstone het alziend oog, het Oog van de Heerser van deze wereld: $atan himself ( voor de onwetende vrijmetselaars en anderen: de Architect ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zie ook mijn post symbolisme en de nieuwe wereld orde voor voorbeelden van die pyramide
![]() |
![]() |