![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we het zo zeggen. Als er geen drastische wijziging komt in het vreemdelingenbeleid zal dit het geval zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik word er zo ziek van hoe sommigen maar niet liever doen dan blanken het gevoel te proberen aan te praten dat zij op de een of andere manier een persoonlijke erfschuld hebben voor zaken uit een ver verleden die door andere blanken werden uitgevoerd. Als je er even diep over nadenkt weet je dat dit 1. klinkklare onzin is 2.een uitermate racistische gedachtengang is, want blijkbaar zijn enkel blanken verantwoordelijk voor de misdaden die door verre voorouders gepleegd worden. De geschiedenis van de 'slachtoffers' aka moslims is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Die van sommige aziatische volkeren eveneens. (De japanners waren bvb aanzienlijk wreder dan de Duitsers tijdens WOII) Waarom hebben dan enkel blanken een 'erfschuld'? Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 28 februari 2006 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is volledig oneerlijk! Het moet het één of het ander zijn! Aanpassen aan de westerse zeden en gebruiken, wetten en normen of voor hun eigen bevolkingsgroep de goeie oude sharia behouden! Enkel voor zichzelf, en niet van twee walletjes eten telkens ze er voordeel uit halen! Kap af die handjes na een diefstal, inbraak enz ipv de "luxe" van onze gevangeniscellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... vooral sedert een vreemde godsdienst hier meer en meer in het straatbeeld komt en die godsdienst niet past in het normen en waarden-systeem van onze landen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Vraag me werkelijk af WELKE grondwet,die dat men alle dagen met de voeten treed ?Of is er een andere,denk bv aan vrijheid van mening enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dan komt de rechtspraak (waar nu al sprake van is) en gaan we oordelen volgens de Sharia. De bikini of monokini zal niet meer mogelijk zijn op het strand meisjes, dat is tegen de regels van de profeet en kwetst de Islamietische burgers. Vervolgens gaan ze alle wetten wijzigen die ook maar schade aanbrengen aan de Islam. Ze willen toezicht op alle communicaties en geheime diensten. Gevolg: Amerikaanse communicatie-uitwisseling zal stoppen. Nato zal niet meer bestaan en alle ekonomische samenwerking zal ophouden. Europa en ook Amerika staan alleen en hebben geen andere keuze dan elkaars vijanden te worden. EURABIE is geboren. Dit was een vreedzaam scenario. In werkelijkheid zal de bevolking (hoop ik) zich loswerken van de blinde links intellectualistische leiders en zelf het gezag in handen nemen en ik heb zo'n gedacht dat het dan heel bloedig zal worden (zie maar eens in tolerant Nederland na de moord op Theo van Gogh). Een ander scenario en ook het meest waarschijnlijke (er is al gewaarschuwd vanuit Interpol en niet-Europese diensten) dat er een biologische of vuile bom op één of meerdere Europese steden zal gegooid worden. Ik ga dit niet uitwerken, maar laat je fantasie hier maar eens op los. Iemand in het Westen zou nu toch eens de politieke moed moeten hebben dat het probleem niet ligt bij een handvol fanatieke heethoofden. Het zit in de leringen zelf (ik nodig je uit op mijn website om de intolerantie van Islam te bekijken, met de woorden van de profeet zelf (hoofdstuk Informatie)) Islam is gewoon in opmars en wil over de Wereld heersen en de immaams dragen ook nog hun steentje bij door aan de reeds geweldadige leer nog een fascistisch tintje te geven. kruistochter http://www.westernfreedom.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bezondigt zich aan vreemdelingenprobleemnegationisme. Laatst gewijzigd door Cynicus : 4 maart 2006 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Reeds vandaag zijn er een paar honderd (stedelijke) gebieden die volledig door de mohammedanen beheerst worden, waar geen politieman nog een voet durft zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je op die manier wil je gelijk halen ipv het heden te bekijken zoals het is bewijs je dat je geen antwoord hebt op de problemen die de mensen NU hebben en dat je weigert ze te onderkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals je het zo goed opmerkt: het behoort tot ONZE waarden en normen. Niet tot HUN waarden en normen... Dat ze maar allemaal gaan uitzoeken wat voor waarden en normen ze in hun cultuur en landen van oorsprong hebben. In andere landen gaan opeisen wat hen goed uitkomt is een beetje gemakkelijk, nietwaar... Indien er in de portefeuille van mijn buur meer geld zit dan in de mijne, dan beweer ik gewoon dat ik op zijn centen recht heb, en klaar is Kees. Of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikanen hebben ons al twee keer geholpen met het verdrijven van de Duitsers, zouden ze straks nog eens terug komen? Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking erg !!! PS ... ik zie nu pas nu dat een paar postings hierboven deze vaststelling reeds werd vermeld... dubbel het lezen waard, trouwens. Laatst gewijzigd door andev : 16 maart 2006 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |