![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gebeurt er als op 1 maart b-h-v niet gesplitst is... | |||
Cd en V-n-va zeggen het vertrouwen in de VL partners op.evt Minderheidsregering of coalitie VB-Vlaams kartel. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
Men regeert verder maar men driegt met nieuwe maatregelen. |
![]() ![]() ![]() |
17 | 37,78% |
Niets. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 53,33% |
Niets , want B-h-V zal zichzelf spontaan splitsen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik betwijfel of dat de bestaansreden is. Is het niet eerder de vreemdelingproblematiek? Natuurlijk betwist ik niet dat de meerderheid van de VB-top Vlaamse onafhankelijkheid hoog in het vaandel draagt, maar ik vraag me af of dat ook zo is voor de meerderheid van haar kiezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() het is al langer bewezen dat VB kiezers die omwille van de vreemdelingenproblematiek VB stemmen ook de andere stanpunten overnemen ... bij mij is het net zo gegaan. vlaanderen kan perfect gebruik maken van haar recht op zelfbeschikking ... zollang er maar een vlaamse meerderheid achter staat. En als dat het geval is moeten we desnoods maar zoals in oekraiene geweldloos protesteren tot we een referendum in vlaanderen krijgen over die zelfbeschikking.... Zoals in het baskenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ging den Dikke geen zelfmoord plegen op 1 maart?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Een oplossing voor 15 maart .....of???
|
![]() |
![]() |