![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De patriot acts zijn inderdaad niet de best geformuleerde wetten. In de praktijk zien we echter dat deze wetten expliciet enkel gebruikt worden naar hun geest, ipv naar de letter. Geef me gerust de case law van gevallen waar deze wetten misbruikt zijn teneinde de civil liberties van niets vermoedende onschuldige Amerikanen aan te tasten.
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Not going to happen, welcome to the real world.
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 8 maart 2005 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor nu kunnen ze nog "elegant" naar de geest van die act handelen. Maar wat als ze verliezen beyond comparison gaan leiden en/of lijden? Zeker weten dat Condo-tut niet gaat lopen schermen met woorden?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 8 maart 2005 om 18:07. Reden: "op de man spelen verwijderd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb me inderdaad vergist... Uw openingspost bulkt uit van de wantoestanden van en in de VN [size=1](en enkel terloops ![]() Ik was werkelijk zo'n objectieve ![]() Omdat uw tekst zo objectief is en U de waandaden van de VN zo krachtdadig vermeldt, vind ik het de moeite deze hier nog eens te plakken... Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 8 maart 2005 om 19:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Al die threads over de Amerikaanse regering en PNAC nemen de stelling dat de top door en door verrot is als basis, en gaan dan feiten zoeken om die stelling te bewijzen ipv te vertrekken vanuit de feiten en daaruit een conclusie te bouwen. (cfr feiten = case law en de eigenlijke samenleving zoals ze beleefd word door de inwoners v/d VS)
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb me NIET uitgesproken over het feit dat de VN al dan niet goed werk verricht. Citeer me! Ik heb wantoestanden aangekaart en de rol van de ustaited nights of Amerika.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 8 maart 2005 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=2]Welke wantoestanden van de VN heeft U aangekaart? ![]() Mits begrijpend lezen, zult Uzelf wel 'zien' dat U de VN niet 'slecht' vindt... ![]() [/size][/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
OK, things are clear now8) !!! Thank you
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En het is feit dat mensen de mond gesnoerd wordt ten tijde van oorlog. Moet ik daar werkelijk voorbeelden van gaan zoeken? Die komen vanzelf bovendrijven. En dan zijn ze schadelijk. Wantoestanden: Guatanamo Bay, of Abu Graib. Ik weet het, fout voorbeeld misschien, maar het geeft wel aan waar de Amerikaanse regering zich mee bezig houdt. Trouwens, alleen de naam vind ik al een belediging: Patriot Act. Hoe durven ze, in een tijd waarin we op wereldschaal leven nog een act aan te nemen die de natie moet beschermen? Dat is typisch. Je ziet het ook bij die hele VB-beweging: men keert liever 50 jaar terug in de tijd dan vooruit te denken (verder dan 4 jaar = politieke carrière). Het klinkt mij teveel naar: laten we lekker Patriottisch de wereld gaan veroveren. En dan vind ik het niet gek, dat ze daarop worden aangevallen. Als ze vervolgens een act introduceren die wat meer alle neuzen één kant op doet wijzen, doet het daar wellicht goed, maar voor mij is het Big Brother-horror. Mij hoor je niet zeggen dat het een politiestaat is. Mij hoor je enkel zeggen dat dit binnen 200 jaar leidt tot die politie-heilstaat, waarbij het wellicht enkel goed toeven is in de USA "het beloofde land" en de rest van de wereld uitgeknepen wordt om dat ook zo te blijven volhouden. Dát is wat ik zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Toch spijtig. Mensen die meer dan 50 jaar achter lopen.
Wikipedia: De Universele verklaring van de rechten van de mens (engels: Universal declaration of human rights), is een verklaring die is aangenomen door de Algemene vergadering van de Verenigde Naties, A/RES/217, 10 december 1948, om de basisrechten van de mens te omschrijven. Het eerste ontwerp was van John Peters Humphrey. http://nl.wikipedia.org/wiki/Univers...en_van_de_Mens Heerlijk toch? Kolonialiseren? IK word enkel maar moe van mensen als jij. Want dankzij mensen die zo denken mag ik straks, als zelfstandige, stichtingen gaan opzetten om daklozen op te vangen, wezen te huisvesten en anderssoortige hulp te bieden. Puur omdat jullie ze een poot uitdraaien. Zielig hoor.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 8 maart 2005 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Niet mee eens. Columbus was ook enkel op zoek naar goud. Tot op de dag van vandaag spreekt men in Zuid-Amerika vooral Spaans. Kapitalisme is trouwens dezelfde ziekte als Communisme, in een ander jasje. Onder het mom van een ideaal de bevolking compleet uitzuigen.
parasiteren als het ware..
Laatst gewijzigd door Mephisto : 8 maart 2005 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Ik zeg enkel dat het Kapitalisme het zoveelste dogma is dat de wereld wil veroveren. Na de Romeinen, de Communisten en de Nazi's heb je nu de Kapitalisten. En reken maar dat er veel landen zijn die het daarbij gaan houden..
Ik heb liever iets als verdraagzaamheid. Liever iets minder geld en iets meer gevoel erachter. Ik weet ook wel dat de aldaar geproduceerde troep onze economie deels draaiende houdt. Zolang de geldstroom één richting uitgaat, worden we ook rijker dan de binnenlandse groei zou doen vermoeden. Nog vind ik het onzin. Trouwens, qua engdenkendheid spannen BushBush & Condo-tut momenteel de kroon! Maar goed, dat is persoonlijk, waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 8 maart 2005 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Voor u als ondernemer, waarschijnlijk. Ik heb uit anonieme bron vernomen dat het inmiddels nog veel beter toeven is in China, mijne beste TomB.
![]() |
![]() |
#80 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Bovendien zie ik de enorme voordelen niet voor Israël en de VS. Maar ik begin zo het gevoel te krijgen dat u overtuigen (bij eender welk onderwerp) een onmogelijke taak is. |
|
![]() |
![]() |