![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U zegt "context" , ik denk dat velen er geen rekening mee houden !
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 10 maart 2005 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() @wu-tang
U beschuldigt de moslims met het terrorism een u legt de link van al het kwade met de islaam ,ik deed alleen juist hetzelfde, Wu-tang is even geweldadig alleen ziet u het ééné geweldadig een het andere niet , Wij zien de islaam in zijn chaotische context daarom vind je in de islaam verzen die over oorlog spreken ,Zoals jij wu-tang harmonieus ziet in zijn context ! Wat is dan het verschil tussen ik een jouw als u mij van terrorism beschuldigt omdat ik een moslim ben , een ik u van agressie ? Het antwoord is ; U bent ook een soort "bende van de nijvel" terwijl u dat niet bent een ik geen terrorist ben ! Do jou understand me?????????????????????????? De andere vraag is ; Zijn deze beschuligingen terecht of is dat eerder een uiting van frustraties een hysteria ? een daar ligt het punt !!!
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Wu-Tang is geen godsdienst en kan dus niet vergeleken worden met de islam.
http://www.ewsonline.com/music/wutang/history.html
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
noem het wat je wil, de feiten spreken voor zich... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe wil je het dan oplossen Antoon... ? Je weet toch zelf ook dat dat krapuul niet te bekeren valt, ... dus, ... Een bestelling extra C-130's plaatsen lijkt mij aangewezen nietwaar, ofwel die dubbeldekker van Airbus, daar kunnen er meer in, moete ne keer of 4 minder vliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Florida zekers, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() (Turks commentaar word enkel en alleen aanvaard na enkele toegevingen over de deportatie van de Armeniers!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wu-tang clan is een MUZIEKGROEP, een RAPGROEP! Waar jij al deze onzin met vergelijking met godsdiensten en moslims haalt is mij een raadsel hoor. Wel een opmerking nog over je eerste stukje. Ik beschuldig moslims niet van terrorisme, ik beschuldig terroristen van terrorisme, en dat dit voor 99,9% allemaal moslims zijn is niet mijn schuld. Waar ik moslims wel van beschuldig is dat zijn hun medebroeders (terroristen dus) niet genoeg afkeuren wat ze doen. En er zijn heel wat moslims die zichzelf als gematigd zien maar eigenlijk deze terreurdaden meer goedkeuren dan afkeuren. Laatst gewijzigd door illwill : 11 maart 2005 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Gelukkig worden steeds meer mensen wakker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij gaan we zowiezo in een interne conflict-situatie terechtkomen in Europa. De Europeanen tegenover voornamelijk de moslim-allochtonen. Het is een kwestie van tijd.
Of we dat nu wensen of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En daarna hindus, animisten, communisten, homoseksuelen en mentaal gehandicapten? Ik hoop in ieder geval dat het tij nog te keren valt. |
|
![]() |
![]() |