![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 13 maart 2005 om 01:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf ken ik mensen die voor het Vlaams Belang stemmen uitsluitend omwille van de ethnische standpunten van de partij. En ik ken er ook voor wie het migrantenstandpunten doorslaggevend is. Anderen voor wie de voorstellen voor de aanpak van de criminaliteit richtgevend waren. En ook voor wie de radicale Vlaamsnationale standpunten het bolletje rood doen inkleuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Is dat niet krek hetzelfde?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
ivm dat migrantenstemrecht, ik ben daar niet tegen, het is toch maar gemeentelijk stemrecht?
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, zou jij willen riskeren dat een Ahmed Azzuz in Antwerpen in de gemeenteraad komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik verwacht wel dat als je hier wil komen wonen, dat je de taal spreekt, de wetten begrijpt en een zekere wil tot integratie toont. Dat je per se je eigen nationaliteit wil behouden, toont voor mij aan dat je toch een zekere binding met je voormalige land wil behouden. Mij niet gelaten, maar dan moet je niet verwachten dat je exact dezelfde burgerrechten krijgt als de burgers van dit land. Dat geldt voor moslims, maar ook voor joden, Amerikanen, Canadezen, Russen, Afrikanen en voor mijn part voor iedereen die geen Vlaamse/Belgische nationaliteit heeft, zelfs geen EU-onderdanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
...al één keer uitgelegd dat het hier om gemeentelijk stemrecht gaat? (ik heb het van hen nog niet gehoord! - ze zijn tegen het migrantenstemrecht) ...bedotten ze zo de mensen (onvolledige informatie) ...komt het zo weer terug op een VL-WL situatie (want meer walen dan vlaamse partijen voor) ...wint u partij niet door die onvolledige info?
Laatst gewijzigd door rodeo : 13 maart 2005 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De kortste weg voor 'Vlaanderen onafhankelijk' loopt via het Vlaams Belang. Waarom denk je dat de Waalse partijen konstant hameren op het 'racisme' van het Vlaams Belang. Niet omwille van het racisme, ben je gek, neen alleen om het Vlaams Belang in het CS te houden. Dat is nl. hun enige waarborg voor de macht en het voortbestaan van Belgiekse. Di Rupo weet immers maar al te goed dat het Vlaams Belang het ENIGE gevaar is , dat ervoor kan zorgen dat zijn PS Staat van de sokkel valt. Toch gaat het die kant uit...... dankzij een steeds groter wordend Vlaams Belang. De meest naiëve NVA'er zal straks dezelfde vaststelling doen
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn tal van redenen waarom iemand op deze of gene partij stemt. Citaat:
Gelukkig zijn er zelfs voldoende flaminganten die dit niet inzien en hun wagonnetje aan de Belgicistische royalistische partij koppelen. ![]() Citaat:
Ik was waarlijk verbaasd dat de N-VA toen braafjes in de tsjeefbuidel bleef zitten. Sindsdien ben ik al heel wat minder benauwd van het separatistische discours van de N-VA'ers. 't Is geeft eerder stof tot hilariteit. Nog even en ze tieren uit volle borsten samen met mijzelf:"Leve België" ![]() Citaat:
[size=1]*inzake naïeviteit[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 maart 2005 om 13:51. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 13 maart 2005 om 13:50. |
![]() |