![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
sp.a spirit Enkel sympathisanten van sp.a spirit, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'sp.a spirit' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Iemand die te veel tijd doorbrengt op politics ziet op de duur overal communisten, de regering, de vakbonden, de groenen, de sp.a, ... allemaal communisten
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Zaterdag haalde Groen Antwerpen met vooral mieke Vogels aan kop zwaar uit naar sp.A Antwerpen dat ze opgeschoven zijn naar Rechts!
Nu ik heb eens navraag gedaan binnen de partij zelf en daar waren de meeste antwoorden toch wel dat men in Antwerpen wel degelijk eeen probleem heeft met de allochtonen!! En dat je dan niet anders kan dan wat harder op te treden als Gemeentebestuur! Misschien ook wel wat opgejaagd door het Vlaams belang. maar je kan toch niet ontkennen dat er problemen zouden zijn daar in antwerpen! Ik ben nu ook niet goed vertrouwd met de situatie in Antwerpen maar ik denk dat janssens wel goed bezig is als burgervader in Antwerpen na de moeilijke start ten tijde van de visa kaarten rel! |
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
-Janssens is een compromispersoon bij de gratie van de VLD. Dus het is een logisch (maar geen prettig) gevolg dat de Sp.a in Antwerpen naar rechts is opgeschoven. Mieke Vogels denkt op dit moment aan 2006 waar ze volgens mij Groen als het enige volwaardige links alternatief wil voorstellen. -Wat visa-verhaal betreft weten we toch ondertussen dat dit allemaal maar een door de media opgeblazen flutverhaal was.
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgens mij doelde Vogels eerder op de razzia-praktijken die ze zelf eerst steunden.
Deze hebben niet alleen allochtonen te viseren maar gewoon de armere wijken. Bijzondere efficiente tactiek hoor, stuur overal de woninginspectie en vreemdelingendienst mee en je kan de woning als onbewoonbaar verklaren (zonder natuurlijk oplossingen te bieden) waardoor mensen uit hun woonst worden gezet of illegalen opsporen. Zoals Frank Hosteaux (antwerps sp.a BV) al stelde, terug arbeiders in het parlement ipv omhooggevallen carrieremakers. Aan wie denken sp.a 'ers tegenwoordig eigenlijk als ze zingen over de verworpenen der aarde, de VB'ers of zo ? |
![]() |