![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ziehier het dwaas en verfoeilijk flamingantisme, vechten om punten en komma's om elkaar de kop in te slaan. je denkt toch niet dat je op die manier de modaal vlaming gaat overtuigen.
Laatst gewijzigd door maarte : 18 april 2005 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 18 april 2005 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() of dit: ![]() Te vinden op www.vlaamsbelang...., euh foutje, op www.nationaleunie.be/index.htm. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 18 april 2005 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb Rudy van Nespen net gemist toen hij, samen met Ward Beysen en het VB betoogde voor het gebouw op de Heizel waar de VLD ten tijde van het stemrecht voor nationaliteitsweigeraars zijn congres hield. Een tijdje daarvoor misten zowel Rydy van Nespen als de bubbeltjes mij in een hotel in Antwerpen om, samen het toenmalige Vlaams Blok, actie te voeren tegen hetzelfde stemrecht voor nationaliteitsweigeraars. Overigens heb ik het hierboven geciteerde antwoord van Nello, en de dikke proficiat aan de nieuwe voorzitter van de NU, ook gelezen.
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
grenzen zijn geografisch duidelijk, maar binnen europa is er vrij verkeer van goederen en personen. de 19de eeuwse soevereine natiestaat is afgebrokkeld. dat is alles wat er staat en ondertussen een gemeenplaats. zielig eigenlijk, uw "kritische lectuur".try again. maar uiteraard pleit de n-va nog steeds voor een onafhankelijk Vlaanderen. een tekstje van van nieuwenhuyse zal daar niks aan veranderen.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 19 april 2005 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |