Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2005, 11:02   #61
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
mislukte poging om u uit deze benarde situatie te redden! ( goede raad: google eerst vooraleer stommiteiten uit te kramen! )
Hoe bedoelt u? Mijn punt was dat erasmus niet ten strijde trok tegen de aflaten en dat is ook zo.

ook goeie raad: vertrouw google nooit volledig

Laatst gewijzigd door Meia noite : 19 april 2005 om 11:03.
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 12:32   #62
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Oh , ik blijf daar heel cool onder zulle, wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten hé, ... voor mensen die besmet zijn door bloeddonatie vind ik dat iets anders daar zou het rode kruis / ziekenhuis volledig moeten verantwoordelijk gesteld worden, maar voor de rest heb ik eigenlijk nie veel compasie...

wie zonder plastieksken op een Prostituee kruipt of wat wil gaan barebacken voor mij nie gelaten maar die kan dan ook zelf zijn 35 euro per maand betalen.
Awel se, dat vind ik nu ook. Zeker als ge bijvoorbeeld besmet wordt door je partner waar je al 15 jaar bij bent, vind ik dat ge op nihil sympathie moet rekenen. Ge moet u maar gene partner kiezen die vreemd gaat, en dan nog onveilig vreemd gaat ook. Of ge zult zo maar eens gedwongen seks hebben met iemand die HIV heeft. Gestraft zul je worden, je moest maar niet op de verkeerde plaats op het verkeerde moment zijn.

En daarnaast is naïvitiet en het vertrouwen van je partner gewoon de grootste misdaad die er is. Als dat dan jammerlijke gevolgen heeft, dan moet je echt aan de schandpaal genageld worden.
Oud 19 april 2005, 13:45   #63
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Awel se, dat vind ik nu ook. Zeker als ge bijvoorbeeld besmet wordt door je partner waar je al 15 jaar bij bent, vind ik dat ge op nihil sympathie moet rekenen. Ge moet u maar gene partner kiezen die vreemd gaat, en dan nog onveilig vreemd gaat ook. Of ge zult zo maar eens gedwongen seks hebben met iemand die HIV heeft. Gestraft zul je worden, je moest maar niet op de verkeerde plaats op het verkeerde moment zijn.

En daarnaast is naïvitiet en het vertrouwen van je partner gewoon de grootste misdaad die er is. Als dat dan jammerlijke gevolgen heeft, dan moet je echt aan de schandpaal genageld worden.
Goed herlezen Nynorks! Trouwens bovenstaande beijst enkel dat partnertrouw het efficiëntste middel is tegen geslachtsziekten!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 16:32   #64
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed herlezen Nynorks! Trouwens bovenstaande beijst enkel dat partnertrouw het efficiëntste middel is tegen geslachtsziekten!
*knip*

Geen persoonlijke aanvallen aub.

Laatst gewijzigd door tronca : 19 april 2005 om 17:23.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2005, 07:06   #65
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens bovenstaande beijst enkel dat partnertrouw het efficiëntste middel is tegen geslachtsziekten!

Wat een baarlijk gezwets!

Jij mag zo trouw zijn als een spreekwoordelijke hond, dat garandeert niks.
Ik zou niet graag de trouwe mannen (m/v) de kost geven die van hun partner een 'drupneus' of respectievelijk 'schimmeltje' opliepen.

Celibaat is véél efficiënter.
8)
Oud 21 april 2005, 07:22   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

>Superstaaf, als beide(of meer) partners trouw zijn, dan komen er geen druipneuzen,schimmeltjes of andere geslachtzieken zoals syfilis ,aids of kinderen bij te pas.
Oud 21 april 2005, 08:34   #67
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat zijn dan weer de andere extremen natuurlijk , ... Nynorsk, een ander extreem zijn aids leiders die weten dat ze het hebben en blijven rondvogelen zonder condoom, ... Dat zijn dan moordenaars ? ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2005, 08:42   #68
an1959
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Wat een baarlijk gezwets!

Jij mag zo trouw zijn als een spreekwoordelijke hond, dat garandeert niks.
Ik zou niet graag de trouwe mannen (m/v) de kost geven die van hun partner een 'drupneus' of respectievelijk 'schimmeltje' opliepen.

Celibaat is véél efficiënter.
8)
Er zijn nog trouwe mannen...

Celbaat?????Wil jij de wereld ONTVOLKEN???
En wie zal dan later je pensioen betalen,slimmeke???
an1959 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2005, 08:45   #69
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Trouwens, stel nu da ikik naar de hoeren trek, om de een of andere bijzarre reden, dan ben ik toch wel nen dikke stoemerik als ik da zonder bescherming zou doen, ... komaan zeg, nog maar simpel 't risico dat ge loopt op schimmels en andere vieze beesten die eigenlijk nog releatief onschuldig zijn, het risico op ontdekking daardoor is veel te groot. Als ge dan toch wil liegen en bedriegen doe het dan goed en hang den amateur niet uit.
Oud 21 april 2005, 08:48   #70
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door an1959
Er zijn nog trouwe mannen...

Celbaat?????Wil jij de wereld ONTVOLKEN???
En wie zal dan later je pensioen betalen,slimmeke???
En zijn de vrouwen nog wel trouw, wante, da gaat hier over trouwe mannen, maar ge moet daar altijd voor met twee zijn hé, ...

tenzij het over twee ontrouwe mannen gaat natuurlijk dan hebde geen ontrouwe vrouw vandoen...

Naast ons appartementsgebouw is een grote parking, wat ik daar soms zie van scheefschaatsende koppels, het grenst aan het ongelofelijke, ... als 'k 's avonds thuiskom, als ik den hond uitlaat, 9 keer op 10 is 't van da, gaat dan in nen bos gaan staan of zo hé, toch nie vlak neffe een woonzone, het risico op betrapping is daar wel heel groot, ...

als ge uw vrouw of vent verdenkt rijde gewoon eens over die parking, ...
Oud 21 april 2005, 09:11   #71
PurpleQueen
Partijlid

PurpleQueen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik hoop dat dat lichtelijk sarcastisch bedoeld is
Komaan seg alsof iemand eraan kan doen dat zijn of haar partner ontrouw is...
Oud 21 april 2005, 10:06   #72
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gisteren kreeg ik van de vzw sensoa, die zich bezig houdt met preventie en bijstand rond geslachtsziekten en aids in het bijzonder, een brief in de bus.

Toen ik die opende kreeg ik al direct de vergedrukte zin in het oog: "Met aids moet je leren leven, of je nu wil of niet"!
Toen ik verder leesde werd mij de getuigenis van een zeker "Peter" als aidspatiënt. Zo te horen een echte sukkelaar (job kwijt, vrienden kwijt,... maar dankzij sensoa terug aan de beterhand. Volgens sensoa oa dankzij mij! Enfin toch als ik het hart op de juiste plaat draag! Later kreeg ik ook te horen dat door een bijdragen van 35 euro per maand ik het leven red van een aidspatient!
Met de achtergedachte dat als ik het niet doe...

Alle respect voor het werk van sensoa maar op zo'n manier geld ronselen, nee, dit gaat voor mij te ver!

Heeft iemand hetzelfde in zijn bus gekregen? En weet iemand waar ik klacht kan indienen tegen deze praktijken?
Klinkt een beetje als de wanstaltige praktijken van het Vlaams Behang. Propaganda, fondsenwerving en klantenbinding ging daar van begin af aan vrij agressief. Slecht voorbeeld doet goed volgen, nietwaar?
Oud 21 april 2005, 10:13   #73
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PurpleQueen
nyorsk kennende is dat 100% sarcastisch

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2005, 10:14   #74
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Klinkt een beetje als de wanstaltige praktijken van het Vlaams Behang. Propaganda, fondsenwerving en klantenbinding ging daar van begin af aan vrij agressief. Slecht voorbeeld doet goed volgen, nietwaar?
als filip dewinter ne scheet laat ga je hier ook schrijven dat hem chemische wapens inzet zeker?
Oud 21 april 2005, 10:17   #75
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als filip dewinter ne scheet laat ga je hier ook schrijven dat hem chemische wapens inzet zeker?
Een serieuze reply offtopic proberen volledig belachelijk temaken zonder inhoudelijk te antwoorden?

Het is ook een manier van discussieren! GG

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2005, 10:53   #76
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zijn dan weer de andere extremen natuurlijk , ... Nynorsk, een ander extreem zijn aids leiders die weten dat ze het hebben en blijven rondvogelen zonder condoom, ... Dat zijn dan moordenaars ? ...
ja.
Oud 21 april 2005, 10:56   #77
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trouwens, stel nu da ikik naar de hoeren trek, om de een of andere bijzarre reden, dan ben ik toch wel nen dikke stoemerik als ik da zonder bescherming zou doen, ... komaan zeg, nog maar simpel 't risico dat ge loopt op schimmels en andere vieze beesten die eigenlijk nog releatief onschuldig zijn, het risico op ontdekking daardoor is veel te groot. Als ge dan toch wil liegen en bedriegen doe het dan goed en hang den amateur niet uit.
En moet uw partner dubbel opdraaien voor uw stom gedrag? 1 x omdat ze hiv heeft dankzij haar stomme partner, een 2e keer omdat ze door de maatschappij buitengesloten wordt en 'zelf maar moet opdraaien voor haar ziekte want haar eigen schuld'.
Oud 21 april 2005, 10:57   #78
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PurpleQueen
Dat is waar ik heen wou.

Stop nu maar met het rollen van die mooie oogjes van je.
Oud 21 april 2005, 11:04   #79
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Een serieuze reply offtopic proberen volledig belachelijk temaken zonder inhoudelijk te antwoorden?

Het is ook een manier van discussieren! GG
mefisto en serieuze replies is zowat hetzelfde als verafstoot en de waarheid vertellen!!!8)
Oud 21 april 2005, 11:49   #80
an1959
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Vind de aangegeven web-site de moeite waard wat de inhoud betreft.
Ja,die agressieve brieven,wie kent ze niet???Maar vergeet niet,dat agressieve reclame,juist het tegenovergestelde effect heeft,bij vele mensen.
an1959 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be