![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de Franse staat het maffiastaatje Monaco annexeren? | |||
Ja, zo snel mogelijk. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 36,36% |
Neen. Leve de maffia. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 63,64% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nergens zit er tegenspraak in hetgeen ik zeg. Monaco is een kunstmatig staatje en kan bijgevolg best verdwijnen. Vlaanderen daarentegen zit gevangen in een kunstmatige staat, bijgevolg verdwijnt die kunstmatige staat met de naam belgique beter. Vlaanderen kan wat mij betreft op latere datum best in een federaal Nederlands rijk opgenomen worden, organisch federaal uiteraard, waarbij zowel Vlaanderen als ook Friesland ten volle hun eigenheid kunnen ontplooien. Dezelfde evolutie zou ook voor de unitaire jacobijnse Franse staat wenselijk zijn: evolutie naar een organisch-federaal rijk. In de geest van Althusius, de Rougemont,... En zoals je allicht al weet, met belgicisten hou ik hoegenaamd geen rekening, daarvoor zijn ze net iets te dom. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Monaco heeft als staat maar weinig bestaansgrond, annexeren dus.
Trouwens is Monaco voor veel zaken niet aangewezen op Frankrijk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allons enfants de la Patrie! Aux armes! Citaat:
Een republiekske Vlaanderen met Somers, Stevaert, Anciaux, Bourgeois, Leterme en Dillen aan de bak, lijkt me nog kunstmatiger dan een TL-buislicht. Citaat:
Separatisme nu! Nu! Nu! En de dag nadien snel de Hollandse kont ingekropen voor een niet minder kunstmatig gedrocht. O boy. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt een niche,richt je daarop, en je moet geen wereldmacht zijn om je inwoners een goed leven te bezorgen....(is dat soms niet het aller-belangrijkste?) Anderszijds,als machthebber MOET je belangstelling hebben voor je bevolking,en terzelfdertijd vriendelijk blijven voor de buren,met andere woorden,je leert echt regeren! Nog een voordeel,niemand verwacht eigenlijk van je dat je je gaat moeien god weet waar in andermans str*nt-affaires..... Leve de kleintjes dus! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zolang je niet 'in iemand' z'n rapen rijdt', moet je ook niet ongerust zijn dat iemand je kwaad zou toewensen. Het is niet 'zomaar' dat zovelen een hekel hebben aan de VS politiek. in plaats van te zorgen dat je voldoende bewapend bent om een "vijand" te verslaan, zou men er beter voor zorgen dat geen enkele natie het potentieel heeft een andere natie aan te vallen. Btw, ik wéét dat dit uiteraard een utopie is. (ik ben er tenslotte al 40) ![]()
![]() |
![]() |
#69 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Terug on toppic ! Ik begrijp niet dat men hier blijkbaar niet inziet in welke mate Monaco en consoorten op europees vlak parasieten zijn. Niet Frankrijk dus maar Europa heeft het recht om hiertegen op te treden. Geweld is daarbij bovendien helemaal niet nodig. We kunnen ze gewoon uithongeren. Die rijkerds houden dat toch geen twee dagen vol en ze zullen dus wel heel snel naar buiten komen !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 april 2005 om 01:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Van een tendentieuze vraagstelling gesproken...
En dan nog geen meerderheid behalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() U bent dus een armoedenegationist ! (net zoals de groenen - de spa - spirit en alle andere politieke partijen.) Zeggen dat iets bulshit is of kant nog wal raakt daar ontkracht u helemaal niks mee. En zeker geen universitaire studies. Ik verwijs u door naar de website van de koning boudewijn stichting. Daar kan u het algemeen armoederapport van 1994 downloaden http://www.kbs-frb.be/code/page.cfm?id_page=153&ID=77 en http://www.kbs-frb.be/files/db/nl/PU...%5Farmoede.pdf . U bent een slecht verliezer !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2005 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
lezen nadenken discussiëren (best in die volgorde). Dan zult u misschien ooit zo ver komen dat u antwoordt op mijn opmerking over het "relatieve" karakter van de armoedegrens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() armoede is absoluut voor tenminste 16 percent van de bevolking.
En met pedant zijn en kleinburgerlijk te zijn weerlegt u andermaal helemaal niks. allee bewijst u bvb eens dat er in ons land bvb geen daklozen zijn ( = slachtoffers van extreme armoede)
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2005 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Staatssecretaris
|
![]() Laat de monegasken maar waar ze zijn, je wil het die mensen toch niet aan doen om bij Frankrijk te horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Ten tweede, er zijn natuurlijk daklozen in België. Maar zeker geen 16% van de bevolking. Ten derde, u blijft vakkundig weigeren in te gaan op de vraag omtrent het criterium bij het bepalen of iemand onder de armoedegrens leeft. Ik stel dan ook vast dat u niet tot discussie bereid bent. Ik stel dan ook voor dat u rustig uw anti-democratische demagogie verder in het rond slingert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 mei 2005 om 11:30. |
|||
![]() |
![]() |