![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht ergens cijfers gezien te hebben dat in correctioneel meer dan 90% bestraft wordt. In burgelijke is dat logisch natuurlijk 50%. Eenmaal andermaal en ge hebt het zitten. Altijd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de VS kweekt men generatie na generatie Morons in de troostelijke ex-industriesteden.
De enige manier waarop die Morons nog invloed over andere mensen denken te kunnen hebben is "with the barrel of a gun"..... Een staat die denkt te zullen moeten desinvesteren in sociale voorzieningen,niet meer weet hoe degelijk onderwijs te garanderen op langere termijn (om gelijk welke redenen)zal inderdaad beter preventief het wapenbezit beperken......... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus eigenlijk is wapenpreventie gericht op zelfbehoud van de politieke clan.
Zo'n beetje van "en gij zult niet schieten maar wij wel als het nodig is" AAAAAH daarom mogen we er geen kopen! Laat de tanks maar over de burgers rijden dan. Laatst gewijzigd door Mambo : 3 mei 2005 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die tanks daarentegen weet ik het nog niet,lijkt me ietwat overdreven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tien an min plein of zoiets? |
|
![]() |
![]() |