![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En het zal jullie weer stemmen kosten. Laatst gewijzigd door luc broes : 6 mei 2005 om 23:13. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Minister-President
|
Tanguy Veys heeft de hele lijst op z'n site geplaatst .. is lachen en gieren hoor.
the piano z'n kliek staat er trouwens ook op.Het humanistisch verbond trouwens ook. En bij vlaams nationale verenigingen naast het VB ook TAK, VVB , ANZ en Davidsfonds , VNJ etc. Kortom het wordt tijd dat de n-va zich afvraagt waarom ze er niet op staat. Merk op dat bij extreem-rechts geen sprake is van het VB of NSV ... http://www.tanguyveys.be/dossiers/Ex...oeperingen.pdf |
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#64 |
|
Partijlid
|
Ik kan mezelf dus als een sympathisant van een zogenaamde 'terroristische' organisatie beschouwen. Dit land staat op z'n kop!
In welke landen gebeurt het dat de grootste politieke partij primo wordt veroordeeld (voor een drogreden), secundo op een terroristenlijst wordt gezet en tertio nog niet eens mag meeregeren? N-i-e-t t-e g-e-l-o-v-e-n. Laatst gewijzigd door de mestkever : 6 mei 2005 om 23:28. |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Staat bub er niet bij na hun voorstel van de ijzertoren te dynamiteren? |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
|
Citaat:
zo erg is het niet hoor als je kijkt met welke clowns je samen in de lijst staat 't betekent heus niks |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
.En niet te vergeten de terroristen van vlaanderen vlagt ... Maar het is duidelijk dat deze lijst door de antwerpse meerderheid is goedgekeurd want de maffiapartij en de partij van de loge en die van opus dei staan er niet bij. Voor zover ik weet staat BUB er ook niet bij. Maar niet getreurt best bubbers. jullie komen er wel op als we de meerderheid uitmaken .... net als de VRT en alles wat koning of belgisch in z'n naam draagt. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Terreur plegen op koeien? |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#75 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hun acties zijn steeds positief, vriendelijk, niet agressief, niet tegen iemand maar voor Vlaanderen... Ge moet maar durven!
|
|
|
|
#76 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ook wel lachen: blijkbaar worden straight-egders ook al als terroristisch aangezien |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U vermoedt dat het er weinig zijn... Natuurlijk is het nog niet opgevallen dat enorm veel sporen van daders van terroristische aanslagen (op plannen tot) naar ons land en meer ons landje leiden!?... Bij processen in het buitenland (binnen enkele maanden reeds afgehandeld) krabt onze veiligheidsdiensten eens achter hun oren en zeggen 'Teins, was die gast in Belgie? En men heeft ons niet verwittigd!' Ik heb de lijst niet gezien... Ik veronderstel dat daar ook de LSP, de PVDA zullen staan [size=1] (Nu lees ik hierboven dat ze wel zuoden vermeld staan... Dat krijgtt men als de openingspost niet volledig is of geen link vermeld)... Allez, als die twee partijen vermeld zijn, hebben de olitiediensten toch goed werk geleverd Laatst gewijzigd door Chipie : 7 mei 2005 om 10:07. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
Dat die sympathieke jongskes en meiskes van 't Tak erop staan, vind ik toch godgeklaagd, zelle.
|
|
|
#80 |
|
Vreemdeling
|
heb de lijst eens doorgenomen, kom niet meer bij van 't lachen
wie heeft zijn tijd van werken daar mee volgekregen, dat waren zeker heel geleerde mannen. of anders een paar grappenmakers Marnixringen zie ik er ook ergens tussen staan, maar de Rotery en Lionsclub mis ik, ik durf natuurlijk niet veronderstellen dat het enkel vlaamse clubs zijn die geviseerd zijn. jongens 't is niet te geloven
|