![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het valt me telkens en telkens en telkens weer op dat de, zal ik maar zeggen "linksen", tot in den treure toe blijven argumenteren en zeveren over zaken die voor gewone mensen met een beetje verstand overduidelijk zijn. Terwijl de, zal ik maar zeggen "rechtsen", concrete voorbeelden geven en spijkers met koppen slaan. Zijn de linksen nu echt de "intellectuele zeveraars" waar ze voor doorgaan ? Ik begin het stilaan te geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als u zegt dat dit zou komen omdat ze zich niet meer thuisvoelen bij de vrt, impliceert dat dat er slechts recent een extreemlinkse verschuiving zou plaatsgevonden hebben. Waarom loopt het VB dan al jaaren te schreeuwen dat de vrt een rood bastion is? en meer algemeen: Ik beweer niet dat de vrt geen linkse journalisten zou hebben, maar er is toch wel een heel verschil met extreem-links hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
B/ A Vanhecke heeft live gezegd dat hij van de VRT een "vechtmachine" tegen het VB wil maken C/ De circulaire interne van de VRT waardoor het toegelaten wordt om het VB niet uit te nodigen voor debatten D/ Het feit dat vanaf nu het VB slechts kan worden uitgenodigd na de goedkeuring van de hoofdredakteurs waaronder een ex-PS kabinetsmedewerker en een ex-AMADA E/ Het feit dat bij een studie is gebleken dat 80% van de journalisten links tot extreem links hebben gestemd F/ Het feit dat Tanghe ook ex-amada is en een nieuwsanker G/ Het feit dat "uitzending voor derden" werd afgevoerd en dat toegegeven werd dat het was omdat het VB te hoge kijkcijfers haalde .... Zo kan ik nog een eindje doorgaan hoor maar ik moet eigenlijk de woorden van Cosmo helemaal beamen...als je dit zelf niet ziet is het misschien niet opportuun om energie te steken in argumenten die zo voor de hand liggen ... Als je al het linkse amadaspul in de hoogste regionen van de VRT ziet akteren kan je je dan voorstellen hoe het voor een linkie zou zijn moest de ganse VMO-top beslissingsmacht hebben bij de VRT? Nog niet aan gedacht?
![]() |
![]() |
#65 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Meia noite : 10 mei 2005 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, er loopt toch een duidelijke rode draad door de discussies.
Links verdedigd de vrt tot en met, en rechts heeft kritiek op de vrt tot en met. Waarom geen twee zenders (ze hebben er trouwens al twee, en willen er nog een derde). Ne linkse en ne rechtse (trouwens het nederlandse systeem gaat wel gedeeltelijk in deze richting). |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat dan? 5 zenders, 10 zenders,.... |
|
![]() |
![]() |