![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is je favoriet fast-food restaurant | |||
mc donalds |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,55% |
pizzahut |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,52% |
burgerking |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,06% |
quick |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,55% |
Kentucky fried chicken |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,52% |
een gewoon frituur |
![]() ![]() ![]() |
40 | 60,61% |
iets anders |
![]() ![]() ![]() |
14 | 21,21% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar de max is en blijft een fish 'nd chips: vingerdikke frieten, vis met een bruine saus en alles gewikkeld in gazettenpapier.
![]() |
#63 |
|
![]() Frieten zijn wel niet eetbaar, zijn bijna halve aardappelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ze zijn hier wel enorm gesteld op wedges, gefrituurde aardappelen in de schil, heel vettig en lekker. Maar echte frieten vind je hier uiteraard niet, nergens trouwens, of je moet in Belgenland zijn. Ook rijst en noedels en die toestanden vallen hier enorm in de smaak. Nee, je moet hier niet komen om goed te eten. Drinken daarentegen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Een gewoon frietkot dus, aangezien pita er niet tussen stond...
Voor mij een groot, een sateeke en zigeunersaus...
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Een kebab van bij mijn favoriete kebabzaak (heb ik vertrouwen in, dat het allemaal hygiënisch is), een goed pak friet met een ragouzi of een viandel, of van de meeneemchinees/Italiaan. Pizza Hut vind ik maar niets, en bij de Quick/McDo heb ik al te vaak een droge, koude lap vlees gehad. Dus nee bedankt.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Beste Fastfoodrestaurant is Burger King zonder twijfel... Een Goeie Chili Whopper maxi menu, daar kan je bergen méé verzetten. Helaas zijn ze in dit apenland nog niet zover zodat ik soms ff de grens overrijd voor een goeie Whopper. Mc Donalds is ook niet slecht maar verkies toch mss liever Kentucky Fried Chicken... Quick is frans-belgische gekopieerde rotzooi.....
![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 8 maart 2006 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Hèhè, er is iemand in de topics aan het graven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik verafschuw fast food. Ik eet het nooit. 's Middags ga ik met collega's een dagschotel eten: 8,5€ voor voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en koffie. Soms gaan we Chinees eten: 9€ loempia, hoofdgerecht en koffie. Voor een habbekrats minder krijg je stront te eten waarvoor je vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgt. Bovendien verafschuw ik de vulgariteit van fast food.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() De kebabzaak staat er niet bij.
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Middelmatig pakske me een brochette en samurai-saus
![]() Naar de Quick ga ik niet meer, te veel slechte herinneringen aan Nederlands-onkundige en onbeschofte personeelsleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() me favoriete fastfood restaurant is er eentje die net bezocht is door het *kuch*ALF*kuch* 8)
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() een frituur, in al de rest van die plaatsen die daar staan kom in nie binnen
Laatst gewijzigd door Proletariër : 10 maart 2006 om 07:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ging nogal eens graag naar de quick maar die zijn er amper nog te vinden. Macd vind ik niet lekker. Dus dezer dagen meestal een frituur. klein pakske met wat afvalvlees a la mammoet of zo. En veeeeeeeeeeeeeeel mayonaise
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Een gewoon frituur voor mij.
Van al dienen fast-food in mac, quick ,... hebt ge na 30 mins al weer honger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Stront. Een hoop koolhydraten met vet en zout. Het eerste maakt dik. Het tweede maakt dik en jaagt je cholesterol de hoogte in in. Het derde zorgt dat je bloeddruk te hoog komt en dat je nierstenen krijgt.
|
![]() |
![]() |