Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter
Je gelooft het of niet, maar hier zit een evolutionair systeem achter hé. Het gaat hem er niet om of iemand zich persoonlijk ergert aan homoseksualiteit of de verspreiding van AIDS (wat stelt AIDS voor, er sterven 100.000 keer meer mensen aan malaria, dus AIDS is een luxe probleem), het gaat er hem om wat je als populatie tolereert in het belang van de genenpool. 15 jaar geleden stonden homo's op de lijst van geestesgestoorden. Ik zou persoonlijk ook niet meer zo ver gaan, maar je kunt er niet vanonderuit dat homoseksualiteit in normale selectieomstandigheden een grof nadeel is. Geen voortplantingsmogelijkheid weet je wel  . Als men stelt dat tegenwoordig 10% van de bevolking homoseksueel zou zijn, dan wil dat zeggen dat 10% van de genetisch actieve bevolking gewoon wegvalt. Dat heeft een invloed op de fitheid van een fylogenetische groep, wees daar maar zeker van. Homo sapiens is door de tijd heen wel erg vervreemd van zijn natuurlijke milieu. Homoseksualiteit in een 1-1 relatie is een puur menselijk verschijnsel. Als je vanuit de genetisch-culturele evolutie kijkt, dan moet je wel erkennen dat de Islam een bevolkingsgroep vertegenwoordigd die ongeloofelijk succesvol is. De Westerse mens is gedoemd om uit te sterven. 1.2 kinderen per koppel, stel dat maar eens tegenover het veelvoud ervan in Islam- en derde wereld landen.
Homoseksualiteit is nog maar één keer zo tolereerbaar geweest als tegenwoordig. In het Romeinse Rijk, de decadente periode, net voor de val.
Wat mijn punt is, daar ben ik zelf nog niet zo goed uit  , maar achter het al dan niet tolereren van homoseksualiteit zit meer dan de doorsnee mens dagelijks bij stilstaat.
|
Volgens de grote seksenquete in de humo, mijne persoonlijke koran, zijn de marokaanse meiden nogal sterk bedreven in het neuken langs de achterkant. Zo om hun maagdenvliesje te beschermen tegen de trouwdag.
Dus de islam met al hun toeters en bellen kennen er ook wat van!
Als ze dat die meiden aandoen dan zullen die gasten dat bij elkander ook wel doen want zeg nu zelf als je ze ziet zijn het altijd de gasten die bij elkander staan. En ze hebben zo een raar gangetje hé?