![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AyneRand : 16 mei 2005 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Waat maakt het nu uit dat daar ééntje tussenloopt die het verzonne heeft... als er duizend en één andere betrouwbrae bronnen zijn die de waarheid wel correct weergeven. Er zijn trouwens ook mensen die beweren dat ruimtevaart fake is. Dus laat een mens denken wat hij wil denken zollang hij anderen er niet mee schaadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder pijnlijk? Even pijnlijk? Moet die leugenaar eigenlijk niet evengoed bij de revisionisten gerekend worden? Hij vervalste eigenlijk het officiële slachtoffercijfer: hij voegde er één aan toe (zichzelf) Schuif op Verbeek. Ge krijgt companie............ of is het gerecht selectief in die aangelegenheden, en wordt ge anders behandeld wanneer ge van 'de goeie kant' zijt. Of beweert te zijn. Wie weet is die leugenaar ook geen ex-bruine of ex-nazi die onder de dekmantel van bekeerling meent te mogen liegen en bedriegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat moet een enorm bedrag zijn, als het klopt wat gij hier doorgaans over uw vermogen afbrieft..............
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kunt u mij eens uitleggen welk verband er is tussen deze man en "bepaalde kringen in Tel Aviv, New York...". De fascistjes hier wil het maar niet lukken, maar u weet het zeker!
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iemand die verzinsels opzet over hoe erg het wel niet was om daar te zitten maar er nooit gezeten heeft............, Mijn beste, of de leugens nu linkse of rechtse kampen wil treffen, het blijven leugens. Leugens horen bestraft te worden, niet dat gezeik van 'het mag, want hij wil er goed mee doen...........' Goed mee doen????? Hij liegt de geschiedenis bijeen! Daar heeft niemand baat bij. Hij schaadt die mensen die er echt gezeten hebben en geconfronteerd worden met zijn leugens. Dankzij hem hebben sommigen weer een reden om alles in twijfel te trekken, want er wordt weer eens gelogen. Koren op de molen voor negastinoisten. En linkiewinkies die het verrekken van in te zien, te dom om dit streng te veroordelen.
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'faker' tornt aan het officiëel vastgelegde cijfer. Door zijn bekentenis, vermindert hij het aantal slachtoffers. Onweerlegbaar: 6.000.000-1=............. een weerstreving van het officiële cijfer. En dat mag niet. Citaat:
Vraag dus uitleg aan de betrokkene. Ik snap ze trouwens niet volledig, maar het lijkt me te klasseren onder complottheorie. Laat ons bij de feiten blijven: de essentie van de discussie: het selectief omspringen met eenzelfde 'misdaad'. De ene leugenaar wordt anders aangepakt dan de andere, louter op basis van vermeende bedoelingen. Let wel: voor mij hoeft geen van beiden gestraft te worden. Hun leugens maken deel uit van vrije mening. Het staat iedereen vrij om ze op basis van eigen overtuigingen te weerleggen................... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geval van deze 'faker' kunnen diegenen die er geld instopten voor lezingen, voordrachten etc. misschien klacht neerlegggen voor oplichting. MAar er is wel meer fictie waar de goegemeente graag geld instopt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beweerde de 'faker' dan dat hij dood was? En is hij wel een Jood? (Nog los van uw opzettelijk valse weergave van de antinegationisme wet. ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 mei 2005 om 07:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan je herbert verbeke helpen met z'n paranoia site? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij bekent dat hij gelogen heeft. Daardoor kan de officiële telling (waaraan niet getornd mag worden) niet langer juist zijn. Ik verwacht dezelfde accuratese voor Joden en niet Joden. Of zijn andere rassen minderwaardig? Citaat:
![]() Eigenlijk schandalig: ik mag alle Belgische nazi-slachtoffers reduceren, minimaliseren of compleet ontkennen. Buiten zure oprispingen van oud-strijders en een vuil kostuum van verontwaardigde tranen van familieleden van de omgebrachten, kan me niks overkomen. Idem voor het ontkennen van de Rwandese genocide. Doe ik hetzelfde met de Judeocide, dan vlieg ik de doos in. Selectief én racistisch: zwarte moordpartijen mag ik revisioneren, blanke niet. Citaat:
Citaat:
Ik hanteer persoonlijk liever argumenten. Ik val dan ook niet zo snel zonder.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik scheld verder nooit, en heb u ook nooit een fascist genoemd. U hebt mij er wel van beschuldigd (in een andere thread). Bij gebrek aan argumenten zeker? Ik blijf het merkwaardig vinden dat u steeds heel fel bent over de negationismewet (met woorden als fascisme en einde van de democratie) maar dat u het erg vindt dat ik hier het woord fascistjes heb gebruikt voor mensen die openlijk racisme prediken en die de misdaden van de nazi's ontkennen. Maar soit, uw probleem eigenlijk.
![]() |