![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Brussel uitgebreid worden ten koste van Sint Genesius Rode? | |||
Nee! GEEN uitbreidingen van Brussel en het franstalige gebied ten koste van Vlaand'ren meer! |
![]() ![]() ![]() |
78 | 87,64% |
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,74% |
Het kan mij niet schelen, ik woon er toch niet. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,62% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat de BUB zich ooit heeft uitgesproken TEGEN het referendum. Het probleem met di Rupo is dat die man enorm veel roept en altijd op de verkeerde momenten. Hij wil het referendum als dreiging gebruiken tegenover de vlaams-nationalisten en dat is zielig. Op die manier bereik je enkel een tegenovergesteld effect. Net zoals die man dringend moet inzien dat, hoe meer hij "NON!" zegt, hoe minder de Vlamingen (niet allen de vl-nationalisten) hem respecteren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 23 mei 2005 om 20:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta me toe daar sterk aan te twijfelen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 mei 2005 om 07:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() misschien kan hans een talentelling organiseren in de brusselse rand, of misschien wel in heel vlaanderen, zoals ze dat in de jaren 50 deden. iedereen die 5 woorden frans aan mekaar kon hangen werd als franstalig genoteerd zodat vele eigenlijk nederlandstalige gemeenten als franstalig werden aangeduid. het gevolg kennen we allemaal
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
AI NEE!!! Aangezien u een waligant bent, geraakt u natuurlijk zeer makkelijk aan een FN P90 smg!! Ik zou maar oppassen, garfield!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Best wel grappig hé. En Hans maar beweren dat hij niet aan de taalgrens wilt raken.
Deze topic is na al die tijd weer actueel geworden. Hoe staan onze vrienden belgicisten nu tegenover deze kwestie? Laatst gewijzigd door van Maerlant : 29 augustus 2006 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Ja. Waarom verbaast het mij absoluut niet dat Hans ja heeft gestemd?
![]() De maskers vallen -weeral- af. En dat beweert 95% van de bevolking te vertegenwoordigen. ![]() Voor dergelijke idioterie zijn geen woorden. Laatst gewijzigd door vercetti : 29 augustus 2006 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ook geen eendrachtig stemgedrag binnen de gelederen, het bleef nog lang onrustig op de burelen van de BUB...
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag aan de Kolos...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Waarom houden ze daar in Rode geen volksraadpleging over? Dat is toch het meest democratische.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Voor de rest ben ik Brusselaar en zie ik een uitbreiding van mijn stad als een eer. Ik zoek daar niets communautair achter. Het is gewoon Brussels chauvinisme en een erkenning van de sociaal-economische realiteit. Steden groeien en daar is op zich niets mis mee.
![]() Maar dit is en blijft een persoonlijk standpunt, dat ik niet opdring aan mijn partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ge zijt wel voorzitter hé ,al vergeten ofzo?? ik zie verhofstadt of Leterme al zo'n blunders slaan, met als flauwe uitleg "tis wel een persoonlijk standpunt hé", ze zouden rap van hun postje geschopt worden. en terecht Laatst gewijzigd door Ambiorix : 30 augustus 2006 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is trouwens geen blunder, maar een persoonlijk standpunt. ![]() |
|
![]() |
![]() |