![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De politieke discussie tussen ons is foutgelopen om verschillende redenen. Ik neem het Rudy vooral kwalijk dat hij als Belgisch gezind iemand kan opkomen voor een splitsing van de sociale zekerheid. De splitsing van de sociale zekerheid = de splitsing van België. Verder vind ik het zeer laf om ons te verwijten dat we extreem links zijn. Dat zijn we niet. Onlangs zei hij me nog dat de BUB een pro-Islamitisch standpunt zou innemen. Sorry, maar dat is een grove leugen. De dag dat de BUB pro-Islamitische standpunten inneemt zeg ik mijn lidmaatschap gegarandeerd op... ![]() [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 mei 2005 om 17:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
(Hij gaat daarmee zelfs verder dan ik als flamingant.) Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Is het ondertussen al geweten welke BUUB'er deze hatemail verstuurde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger deden ze dat met rooksignalen he. Waar denk je dat de term flamewar vandaan komt.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jongens toch, ik ben die vooroordelen spuugzat... ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die mail is waarschijnlijk niet eens verstuurd. De flaminganten scheppen er genoegen in om ons te beschuldigen van zaken waar we niets mee te maken hebben. En als dat niet zo is, dan had Vlaanderen Boven al lang Telenet op de hoogte gebracht van die dreigmail. Ondertussen is dat al meer dan een maand geleden...
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als jij zulke vooroordelen spuugzat bent, wat doe jij dan in godsnaam nog bij de BUB?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Volgens mij zit de BUUBer die deze hatemail verstuurde ook op het forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let goed op met valse beschuldigingen he!
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien werkt Vlaanderen Boven bij Remmery?
![]()
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Haha, die belgicisten toch. Ik ben zeker, moest Musketo hier zijn, hij zou een spitsvondige opmerking maken over de hele situatie én tegelijk Yann verheerlijken.
Ja, dat zou-ie beslist.
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Euh. Ik heb net mijn tanden gepoetst en Yann heeft een negerpik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien kunnen Percelion en Musketo eens een theekransje organiseren om hun liefde voor elkaar te openbaren? Al denk ik niet dat die eerste een negerpik heeft.
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten eerste de flamingant maar eens zoeken die dergelijke schandelijke mails stuurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En drink je thee maar voor dat ie koud is. Op mij moet je niet wachten!
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Yann praat tegen me.
![]() Misschien kunnen we eens samen op de koffie gaan bij Erik Poupaert? Die kan ons genezen lieveling, die heeft bijbels en zo. Goed? |
![]() |
![]() |