![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 22 mei 2005 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Verkoop gewoon gebraden coq wallon en tricolor wc-papier. Ik sta als eerste in de rij!!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat zit je nu toch te zagen. De vieringen zijn nog niet eens gestart. Maar nu je het over mode hebt. Kent u de Von Dutch hype nog? ![]() Ik ben van plan om een kledingmerk te ontwerpen met het silhouet van Leopold II als gedeponeerd handelsmerk met als tekst op het borstzakje: Belgian Pride Worldwide! Dat zal verkopen gelijk zot!
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Doen!!
![]() |
#72 | |
Burger
|
![]() Citaat:
*** Wat die gadgets betreft: de tijd waarin belgicistische propaganda, tricolore evenementen, koekendozenromantiek en ingekaderde prinsenkindertjes enige aftrek hadden is duidelijk al lang voorbij in de 21ste eeuw. Wat in 1980 nog min of meer leek te lukken, is in 2005 niets méér dan een zielige, krampachtige poging die voor het volk (zelfs voor BUB'ers!) even onbekend is als de vader van de kleine van Wendy Van Wanten én dan ook nog eens totaal zijn doel voorbijschiet bij de enkelingen die de actie wel kennen. I.p.v. belgicistische (ik wilde eerst "nationalistische" schrijven, maar dat zou incorrect zijn want blijkbaar is België geen natie voor de BUB'ers omdat zij naar eigen zeggen geen nationalisten zijn) gevoelens te ondersteunen of op te wekken vormt deze actie immers het voorwerp van spot en ridiculisering. Zelfs een opperbelgicist als superstaaf kan het niet laten om er ironisch over te doen. En dan is het ver gekomen!
Hoe oorverdovend zou het gejammer zijn, als dom zijn pijn deed... Laatst gewijzigd door despeRRado : 23 mei 2005 om 02:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge beseft toch nog van welke partij de uwe een splinterke is?
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ons B.U.B.-materiaal gaat wel goed de deur uit. Net nog een nieuwe T-shirt verkocht aan een nieuw lid ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Reason: </em></div><hr size="1"> Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 23 mei 2005 om 12:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
![]() Citaat:
Enorm veel volk op de Grote Markt in Antwerpen. Het zag er zwart van het volk. Jammer echter voor Boudewijn waren ze niet gekomen om de vorst toe te juichen. Integendeel toen het gerucht de ronde deed dat de auto's er aan kwamen begon het Antwerpse volk te fluiten en en jouwen. Resultaat was dat de koning in plaats van een wandeling te maken over de Markt en het volk te groeten in vliegende vaart het veilige stadhuis werd binnen gebracht. Daarna ging de koning op het wandelterras naar een aantal binnenschepen zien (9 - 1 per provincie). Normaal ging hij de afstand markt - wandelterras te voet doen maar gezien de ronduit vijandige atmosfeer werd die in de auto afgelegd. De betogers trokken daarop richting wandelterras onder het zingen van de Vlaamse leeuw en het roepen : Belgie Barst. Toen het volk op de kaaien verzamelde achter de rug van de hoogwaardigheidsbekleders ging men weer over tot het uitjouwen van de koning en zijn gevolg. Plotseling kwam vanaf het zuid nog versterking aan. Hetgeen toen nog de VMO voorstelde kwam aanzetten en daardoor geraakte een grote politiemacht gevangen tussen de VMO en de andere tegenbetogers. De zwaar bewapende politie koos eieren voor zijn geld en in plaats van de enkele honderd man van de VMO aan te vallen chargeerden ze in op de andere tegenbetogers. (Ik weet nog altijd niet of het gewoon was omdat ze schrik hadden van de VMO of omdat ze opdracht hadden gekregen....) Bon tegen de aanstormende politieagenten met schilden en grote knuppels hadden de ongewapende protestanten niet veel kans en zagen ze zich genoodzaakt om zich terug te trekken via de kleine straatjes richting Hoogstraat. de wandeling door de Hoogstraat die de koning zou maken vond natuurlijk ook niet plaats. Dan ging de koning eten en denk ik stonden er al tientallen divisies van het Belgisch leger klaar om in te grijpen. Aangezien de protestanten schijnbaar ook gingen eten keerde de rust terug in de straten van Antwerpen. en men bracht alles in gereedheid om het bezoek van de koning aan het Rivierenhof te laten plaatsvinden. Eerst zou hij het Sterckshof bezoeken en daarna zou hij tevoet door het Rivierenhof wandelen tot aan het openlucht theater waar wat blabla zou verkocht worden. Tegen de tijd dat de koning het STerckshof zou bezoeken stond hij weer tegenover dezelfde protestanten van die ochtend. Het was net of het Sterckshof was belegerd. De rijkswacht en politie gebruikten traangas om de betogers op afstand te houden. Ondertussen waren enkele stillen (die ik kende hehe) van de politie zich aan het mengen tussen het gewone volk om hen aan hun adem te ruiken of ze daar wel stonden om de koning toe te juichen of hem uit te jouwen... en de stillen konden niet anders dan konstateren dat 90 % van de aanwezigen daar stonden om hem uit te jouwen en terug naar Brussel te jagen. De wachtenden hoorden ondertussen het wapengekletter aan het Sterckshof en menig betoger zette het op een lopen om de kameraden aan het Sterckshof te steunen.... En toen...... verspreidde zich het gerucht ...... de koning was aan het Sterckshof in zijn auto gestapt met de opdracht : dadelijk terug naar Brussel....... De koning op de vlucht gejaagd..... Bij vele protestanten heerste eerst grote ontgoocheling want de wandeling in het Rivierenhof was ..... riskant te noemen... de koning zou aan weerszijden slechts een strook van misschien 1 meter hebben om door te wandelen tussen hagen van vijanden... dat durfde onze heilige Boudewijn (terecht denk ik) niet aan. Maar dan plots kwam het besef : wij hadden de koning en zijn kakmadam weggejaagd uit onze stad..... Duizenden kleine Vlamingen hadden het voor mekaar gebracht om de koning weg te jagen... Spontaan vormde zich een betoging richting stad maar aan het Cogelsplein werd deze tot stilstand gebracht door de troepen die van het vlakbijgelegen Sterckshof waren overgebracht..... Dat was gebeurd in 1980 in Antwerpen Een bevoorrechte ooggetuige (en protestant....)[edit]<div class="smallfont"><em><b>Edit:</b><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset">After edit by Tegendradigaard on 23-05-2005 at 13:51: Reden: </em></div><hr size="1"> Citaat:
Enorm veel volk op de Grote Markt in Antwerpen. Het zag er zwart van het volk. Jammer echter voor Boudewijn waren ze niet gekomen om de vorst toe te juichen. Integendeel toen het gerucht de ronde deed dat de auto's er aan kwamen begon het Antwerpse volk te fluiten en en jouwen. Resultaat was dat de koning in plaats van een wandeling te maken over de Markt en het volk te groeten in vliegende vaart het veilige stadhuis werd binnen gebracht. Daarna ging de koning op het wandelterras naar een aantal binnenschepen zien (9 - 1 per provincie). Normaal ging hij de afstand markt - wandelterras te voet doen maar gezien de ronduit vijandige atmosfeer werd die in de auto afgelegd. De betogers trokken daarop richting wandelterras onder het zingen van de Vlaamse leeuw en het roepen : Belgie Barst. Toen het volk op de kaaien verzamelde achter de rug van de hoogwaardigheidsbekleders ging men weer over tot het uitjouwen van de koning en zijn gevolg. Plotseling kwam vanaf het zuid nog versterking aan. Hetgeen toen nog de VMO voorstelde kwam aanzetten en daardoor geraakte een grote politiemacht gevangen tussen de VMO en de andere tegenbetogers. De zwaar bewapende politie koos eieren voor zijn geld en in plaats van de enkele honderd man van de VMO aan te vallen chargeerden ze in op de andere tegenbetogers. (Ik weet nog altijd niet of het gewoon was omdat ze schrik hadden van de VMO of omdat ze opdracht hadden gekregen....) Bon tegen de aanstormende politieagenten met schilden en grote knuppels hadden de ongewapende protestanten niet veel kans en zagen ze zich genoodzaakt om zich terug te trekken via de kleine straatjes richting Hoogstraat. de wandeling door de Hoogstraat die de koning zou maken vond natuurlijk ook niet plaats. Dan ging de koning eten en denk ik stonden er al tientallen divisies van het Belgisch leger klaar om in te grijpen. Aangezien de protestanten schijnbaar ook gingen eten keerde de rust terug in de straten van Antwerpen. en men bracht alles in gereedheid om het bezoek van de koning aan het Rivierenhof te laten plaatsvinden. Eerst zou hij het Sterckshof bezoeken en daarna zou hij tevoet door het Rivierenhof wandelen tot aan het openlucht theater waar wat blabla zou verkocht worden. Tegen de tijd dat de koning het STerckshof zou bezoeken stond hij weer tegenover dezelfde protestanten van die ochtend. Het was net of het Sterckshof was belegerd. De rijkswacht en politie gebruikten traangas om de betogers op afstand te houden. Ondertussen waren enkele stillen (die ik kende hehe) van de politie zich aan het mengen tussen het gewone volk om hen aan hun adem te ruiken of ze daar wel stonden om de koning toe te juichen of hem uit te jouwen... en de stillen konden niet anders dan konstateren dat 90 % van de aanwezigen daar stonden om hem uit te jouwen en terug naar Brussel te jagen. De wachtenden hoorden ondertussen het wapengekletter aan het Sterckshof en menig betoger zette het op een lopen om de kameraden aan het Sterckshof te steunen.... En toen...... verspreidde zich het gerucht ...... de koning was aan het Sterckshof in zijn auto gestapt met de opdracht : dadelijk terug naar Brussel....... De koning op de vlucht gejaagd..... Bij vele protestanten heerste eerst grote ontgoocheling want de wandeling in het Rivierenhof was ..... riskant te noemen... de koning zou aan weerszijden slechts een strook van misschien 1 meter hebben om door te wandelen tussen hagen van vijanden... dat durfde onze heilige Boudewijn (terecht denk ik) niet aan. Maar dan plots kwam het besef : wij hadden de koning en zijn kakmadam weggejaagd uit onze stad..... Duizenden kleine Vlamingen hadden het voor mekaar gebracht om de koning weg te jagen... Spontaan vormde zich een betoging richting stad maar aan het Cogelsplein werd deze tot stilstand gebracht door de troepen die van het vlakbijgelegen Sterckshof waren overgebracht..... Dat was gebeurd in 1980 in Antwerpen Een bevoorrechte ooggetuige (en protestant....)</td></tr></table><br /><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset"><div class="smallfont"><em>Before any edits, post was:</em></div><hr size="1"> Citaat:
Enorm veel volk op de Grote Markt in Antwerpen. Het zag er zwart van het volk. Jammer echter voor Boudewijn waren ze niet gekomen om de vorst toe te juichen. Integendeel toen het gerucht de ronde deed dat de auto's er aan kwamen begon het Antwerpse volk te fluiten en en jouwen. Resultaat was dat de koning in plaats van een wandeling te maken over de Markt en het volk te groeten in vliegende vaart het veilige stadhuis werd binnen gebracht. Daarna ging de koning op het wandelterras naar een aantal binnenschepen zien (9 - 1 per provincie). Normaal ging hij de afstand markt - wandelterras te voet doen maar gezien de ronduit vijandige atmosfeer werd die in de auto afgelegd. De betogers trokken daarop richting wandelterras onder het zingen van de Vlaamse leeuw en het roepen : Belgie Barst. Toen het volk op de kaaien verzamelde achter de rug van de hoogwaardigheidsbekleders ging men weer over tot het uitjouwen van de koning en zijn gevolg. Plotseling kwam vanaf het zuid nog versterking aan. Hetgeen toen nog de VMO voorstelde kwam aanzetten en daardoor geraakte een grote politiemacht gevangen tussen de VMO en de andere tegenbetogers. De zwaar bewapende politie koos eieren voor zijn geld en in plaats van de enkele honderd man van de VMO aan te vallen chargeerden ze in op de andere tegenbetogers. (Ik weet nog altijd niet of het gewoon was omdat ze schrik hadden van de VMO of omdat ze opdracht hadden gekregen....) Bon tegen de aanstormende politieagenten met schilden en grote knuppels hadden de ongewapende protestanten niet veel kans en zagen ze zich genoodzaakt om zich terug te trekken via de kleine straatjes richting Hoogstraat. de wandeling door de Hoogstraat die de koning zou maken vond natuurlijk ook niet plaats. Dan ging de koning eten en denk ik stonden er al tientallen divisies van het Belgisch leger klaar om in te grijpen. Aangezien de protestanten schijnbaar ook gingen eten keerde de rust terug in de straten van Antwerpen. en men bracht alles in gereedheid om het bezoek van de koning aan het Rivierenhof te laten plaatsvinden. Eerst zou hij het Sterckshof bezoeken en daarna zou hij tevoet door het Rivierenhof wandelen tot aan het openlucht theater waar wat blabla zou verkocht worden. Tegen de tijd dat de koning het STerckshof zou bezoeken stond hij weer tegenover dezelfde protestanten van die ochtend. Het was net of het Sterckshof was belegerd. De rijkswacht en politie gebruikten traangas om de betogers op afstand te houden. Ondertussen waren enkele stillen (die ik kende hehe) van de politie zich aan het mengen tussen het gewone volk om hen aan hun adem te ruiken of ze daar wel stonden om de koning toe te juichen of hem uit te jouwen... en de stillen konden niet anders dan konstateren dat 90 % van de aanwezigen daar stonden om hem uit te jouwen en terug naar Brussel te jagen. De wachtenden hoorden ondertussen het wapengekletter aan het Sterckshof en menig betoger zette het op een lopen om de kameraden aan het Sterckshof te steunen.... En toen...... verspreidde zich het gerucht ...... de koning was aan het Sterckshof in zijn auto gestapt met de opdracht : dadelijk terug naar Brussel....... De koning op de vlucht gejaagd..... Bij vele protestanten heerste eerst grote ontgoocheling want de wandeling in het Rivierenhof was ..... riskant te noemen... de koning zou aan weerszijden slechts een strook van misschien 1 meter hebben om door te wandelen tussen haggen van vijanden... dat durfde onze heilige Boudewijn (terecht denk ik) niet aan. Maar dan plots kwam het besef : wij hadden de koning en zijn kakmadam weggejaagd uit onze stad..... Duizenden kleine Vlamingen hadden het voor mekaar gebracht om de koning weg te jagen... Spontaan vormde zich een betoging richting stad maar aan het Cogelsplein werd deze tot stilstand gebracht door de troepen die van het vlakbijgelegen Sterckshof waren overgebracht..... Dat was gebeurd in 1980 in Antwerpen Een bevoorrechte ooggetuige (en protestant....)</td></tr></table>[/edit]
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 23 mei 2005 om 12:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tja, de koning was geliefd
![]() Het is toch raar hé, toen Boudewijn koning was had zo ongeveer niemand respect voor hem. Als er dan al over hem gesproken werd, was het spottend. Als je nu de kronieken leest in de pers is juist of hij heel populair was terwijl dit totaal niet zo was. Het zal wel behoren tot het charmeoffensief van het koningshuis. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw paar honderd crapuleuze verraders, marginalen en gewapende miliciens wegen niet op tegen de [size=7]300.000 BELGEN [size=2]die Zijne Majesteit in 1993 de laatste groet kwamen brengen. Niemand had dit verwacht. Miljoenen mensen volgden het gebeuren op televisie, en het hele land was in rouw. De flaminganten waren niet in hun satanische opdracht geslaagd: het Belgische Volk breken. Miljoenen Belgen waren in rouw, en de politici, journalisten en andere provocateurs werden met de neus op de feiten gedrukt door de volksmassa's: JA er zijn nog Belgen en ze zijn met héél, héél veel. [/size][/size] |
|
![]() |
![]() |