Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2005, 17:22   #61
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ofdat die lelijke Walin nu wint of niet, ik besteed er geen aandacht aan. Tennis vind ik een dwaze sport voor mensen met veel "blaheur".
Het is natuurlijk al 65 jaar geleden dat uwen dikke vriend nog eens won in Parijs...
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2005, 18:15   #62
rodeo
Gouverneur

rodeo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ofdat die lelijke Walin nu wint of niet, ik besteed er geen aandacht aan. .
tjah, een typische (?) vlaamsnationalist?
rodeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2005, 18:21   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ofdat die lelijke Walin nu wint of niet, ik besteed er geen aandacht aan. Tennis vind ik een dwaze sport voor mensen met veel "blaheur".
Ik heb toch met alle plezier vandaag de mannenfinale gevolgd!

Hallo Dames: iemand Rafa al in actie gezien? .... en d�*t binnen een paar jaar! niet te versmaden!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2005, 18:53   #64
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei
Zeg nu niet dat voetbal altijd fair play is, strijd evenmin, en hardheid... voor een speler is pijn = pijn en niks anders.
Het ging in extremis over tennis , niet?
Neen het is niet altijd fair play, daarom draait het net er over. Het beroerd de emoties als ze wel of niet toegepast worden.
Het is bijvoorbeeld wel altijd tegen een bal trappen. Daar wordt er (in verhouding) zeer weinig over gesproken... .
Stijd en pijn, sorry, maar wat is er mooier dan een verlening waar ze krampen krijgen, amper kunnen lopen en DOORGAAN, dat is oorlog! Dat is de wil om te winnen, dat is mooi!
Oud 5 juni 2005, 18:53   #65
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik heb toch met alle plezier vandaag de mannenfinale gevolgd!

Hallo Dames: iemand Rafa al in actie gezien? .... en d�*t binnen een paar jaar! niet te versmaden!
Zeer mooie match, had ik eerlijk gezegd niet verwacht van Puerta.
Oud 6 juni 2005, 11:00   #66
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar wat is er mooier dan een verlening waar ze krampen krijgen, amper kunnen lopen en DOORGAAN, dat is oorlog! Dat is de wil om te winnen, dat is mooi!
En dat geld voor een goede tennismatch ook niet zeker.
Natuurlijk, als er bij voetbal 1 voetballer wat minder presteerd is dat niet direct een probleem, de rest van het team kan dat deels opvangen en de trainer heeft no gzltijd de mogelijkheid om een wissel door te voeren.
Bij tennis is dat natuurlijk niet mogelijk en daar wordt een mindere prestatie dan ook direct afgestraft.

Natuurlijk, bij tennis is het moeilijk om vast te stellen of iemand er niks van bakt.
Dat hangt in grote mate af van de tegenstander. het was duidelijk dat Pierce bvb
problemen had met de balwisselingen van Henin wan tennis is meer dan 'gewoon'
een tennisbal over het net kloppen hoor.

Puerta heeft voor een zeer goede finale gezorgt, een dipje in de 3de set maar ruimschoots goedgemaakt in de 4de set. Hij had alle kaarten in de hand om er een 5de set van te maken maar de 3 matchpunten helaas niet benut.

Heb je de reactie van de Spaanse koning gezien?
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 11:17   #67
Sergei
Burgemeester

Standaard

Citaat:
M.a.w. je had even goed kunen schrijven dat je niet geïnteresseerd bent in tennis zonder daar direct een communautair tintje aan te geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Men zegt toch dat na de generatie 'Martina Hingis' het vrouwentennis een flauw aftreksel van het mannentennis is geworden: snellere en hardere slagen ten koste van verfijnd tennis. Justine Henin stelde, ook al had ze veel techniek, niets voor voordat ze een mannencorpus kreeg en haar rechterarm 2x breder werd.
Bron graag?
Als je iemand bekritiseert best op degelijke vaststellingen
Oud 6 juni 2005, 11:58   #68
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bron graag?
Als je iemand bekritiseert best op degelijke vaststellingen
Ik bekritiseer haar niet. Ik stel gewoon vast dat om succes te bekomen in het vrouwentennis de factor techniek aan belang heeft verloren terwijl de factor kracht veel belangrijker is geworden. (in vgl met de periode Hingis)
Oud 6 juni 2005, 15:28   #69
rodeo
Gouverneur

rodeo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bekritiseer haar niet. Ik stel gewoon vast dat om succes te bekomen in het vrouwentennis de factor techniek aan belang heeft verloren terwijl de factor kracht veel belangrijker is geworden. (in vgl met de periode Hingis)
power is belangrijker geworden ja. Kijk maar naar de Williams-zussen, enkele van die russen, ... die toch vooral hard kunnen motten.

Ik vind het dan ook cru, mensen die én hard kunnen motten, én technisch super zijn (Henin) over diezelfde kam te scheren...
rodeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 15:51   #70
Sergei
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodeo
power is belangrijker geworden ja. Kijk maar naar de Williams-zussen, enkele van die russen, ... die toch vooral hard kunnen motten.

Ik vind het dan ook cru, mensen die én hard kunnen motten, én technisch super zijn (Henin) over diezelfde kam te scheren...
Inderdaad. Waar haalt Xenon het verdorie vandaan dat de techniek van Henin afgenomen is. Natuurlijk tennist niemand altijd op hetzelfde niveau en het kan gebeuren dat er een beoordelingsfout volgt maar dat hang vooral af van de het effect dat de tegenspeler aan de bal kan geven.

En voor Xenon het niet doorheeft : die stevige opslagen zijn voorzien van een effect.

En wat bekritiseer je eigenlijk? Voor de periode Hingis zei iedereen dat vrouwentennis zo lam en loom was. Nu halen ze wat meer pit en ook technisch nog altijd in orde, trouwens, op technisch gebied stonden ze voor uw hingis periode minder ver dan nu het geval is.
En dan nog durven klagen. tsss
Oud 6 juni 2005, 17:56   #71
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Het is natuurlijk al 65 jaar geleden dat uwen dikke vriend nog eens won in Parijs...
?
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 17:57   #72
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hou u als belgicist niet tegen om die Walin een knappe verschijning te vinden.
Oud 6 juni 2005, 18:01   #73
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik scheer haar niet over dezelfde kam. Ik zeg enkel dat pas doorbrak wanneer ze over de nodige body beschikte ook al was reeds lang gebleken dat ze technisch superieur was. (de factor kracht is immens belangrijk geworden)
Oud 6 juni 2005, 18:07   #74
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Waar haalt Xenon het verdorie vandaan dat de techniek van Henin afgenomen is. Natuurlijk tennist niemand altijd op hetzelfde niveau en het kan gebeuren dat er een beoordelingsfout volgt maar dat hang vooral af van de het effect dat de tegenspeler aan de bal kan geven.

En voor Xenon het niet doorheeft : die stevige opslagen zijn voorzien van een effect.

En wat bekritiseer je eigenlijk? Voor de periode Hingis zei iedereen dat vrouwentennis zo lam en loom was. Nu halen ze wat meer pit en ook technisch nog altijd in orde, trouwens, op technisch gebied stonden ze voor uw hingis periode minder ver dan nu het geval is.
En dan nog durven klagen. tsss
Je moet wel lezen wat er staat. Ik stel enkel dat in het huidige vrouwentennis kracht veel belangrijker is geworden en dat Henin zich daaraan op een drastische manier heeft moeten aanpassen (wat vroeger niet het geval zou zijn geweest).
Oud 6 juni 2005, 18:12   #75
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Die "Walin" heeft meer bereikt dat Guderian ooit in zijn miezerig leventje. Hij komt nog niet aan haar hielen.....misschien is het daarom dat hij er zo op afgeeft.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 18:39   #76
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Die "Walin" heeft meer bereikt dat Guderian ooit in zijn miezerig leventje. Hij komt nog niet aan haar hielen.....misschien is het daarom dat hij er zo op afgeeft.

Wat is dat nu voor onzin? Ben ik nu ook al verplicht tennis een interessante sport te vinden en Henin een knappe Walin ooh... excuseer, belgische?
Overigens kunnen de capriolen van Kim Clijsters mij al evenmin wat schelen.
Oud 6 juni 2005, 18:40   #77
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Misschien heeft ze zelfs meer borsthaar.
Oud 6 juni 2005, 19:15   #78
Sergei
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Je moet wel lezen wat er staat. Ik stel enkel dat in het huidige vrouwentennis kracht veel belangrijker is geworden en dat Henin zich daaraan op een drastische manier heeft moeten aanpassen (wat vroeger niet het geval zou zijn geweest).
Tja, net zoals ik op een topic over de Islam hebt gepost...tijden veranderen
en het heeft geen zin om ter plaatse te blijven trappelen he.
Wie het wil maken in tennis moet fysiek sterk genoeg zijn .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be