![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallo Dames: iemand Rafa al in actie gezien? .... en d�*t binnen een paar jaar! niet te versmaden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is bijvoorbeeld wel altijd tegen een bal trappen. Daar wordt er (in verhouding) zeer weinig over gesproken... . Stijd en pijn, sorry, maar wat is er mooier dan een verlening waar ze krampen krijgen, amper kunnen lopen en DOORGAAN, dat is oorlog! Dat is de wil om te winnen, dat is mooi!
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, als er bij voetbal 1 voetballer wat minder presteerd is dat niet direct een probleem, de rest van het team kan dat deels opvangen en de trainer heeft no gzltijd de mogelijkheid om een wissel door te voeren. Bij tennis is dat natuurlijk niet mogelijk en daar wordt een mindere prestatie dan ook direct afgestraft. Natuurlijk, bij tennis is het moeilijk om vast te stellen of iemand er niks van bakt. Dat hangt in grote mate af van de tegenstander. het was duidelijk dat Pierce bvb problemen had met de balwisselingen van Henin wan tennis is meer dan 'gewoon' een tennisbal over het net kloppen hoor. Puerta heeft voor een zeer goede finale gezorgt, een dipje in de 3de set maar ruimschoots goedgemaakt in de 4de set. Hij had alle kaarten in de hand om er een 5de set van te maken maar de 3 matchpunten helaas niet benut. Heb je de reactie van de Spaanse koning gezien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je iemand bekritiseert best op degelijke vaststellingen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vind het dan ook cru, mensen die én hard kunnen motten, én technisch super zijn (Henin) over diezelfde kam te scheren...
![]() |
![]() |
#70 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En voor Xenon het niet doorheeft : die stevige opslagen zijn voorzien van een effect. En wat bekritiseer je eigenlijk? Voor de periode Hingis zei iedereen dat vrouwentennis zo lam en loom was. Nu halen ze wat meer pit en ook technisch nog altijd in orde, trouwens, op technisch gebied stonden ze voor uw hingis periode minder ver dan nu het geval is. En dan nog durven klagen. tsss |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat is dat nu voor onzin? Ben ik nu ook al verplicht tennis een interessante sport te vinden en Henin een knappe Walin ooh... excuseer, belgische? ![]() Overigens kunnen de capriolen van Kim Clijsters mij al evenmin wat schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
en het heeft geen zin om ter plaatse te blijven trappelen he. Wie het wil maken in tennis moet fysiek sterk genoeg zijn . |
|
![]() |
![]() |