![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergis ik mij of is Verhofstadt al ondertussen 6 jaar Eerste Minister? De klungelaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 5 juni 2005 om 22:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor de rest voel ik me niet geroepen Verhofstadt hier een beetje te gaan verdedigen of zo. Onbegonnen werk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Burgemeester
|
![]() een referendum houden in België had geen enkele zin. Ook hier zou het teveel uitdraaien op proteststemmen en trouwens is een ghroot deel van de belgische bevolking op politiek vlak helemaal niet geïnteresseerd...de ik weet niet voor wie ik ga stemmen ... richting dus. En in Wallonië zullen ze als lammetjes ook de rode ram volgen ..met de ogen toe als het moet. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Nogmaals, neen de Europese grondwet is nog niet dood.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sergei : 6 juni 2005 om 17:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Wat de burger wil stemmen en waarom hij dat wil, beste Sergeï, dat zijn niemands zaken. Daar beslist de burger helemaal alleen en soeverein over. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou de burger niet moeten prostest-stemmen, maar souverein beslissen. Dan zou de burger dat éne strohalmpje, de Europese bevraging, (die niet eens een referendum is in de democratische zin) niet hoeven aan te grijpen om zich te laten gelden. Uw bezwaar zou ook onbestaande zijn, mits er geen opkomstdwang zou zijn. Dan blijven proteststemmers, foert-stemmers en ongeïnteresseerden thuis, en mandateren die de meerderheid hoe die ook moge uitvallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mensen die een proteststem uitbrengen, krijgen dankzij het referendum de gelegenheid hun ongenoegen te uiten. Als ze die kans nu niet krijgen, doen ze het wel bij de komende verkiezingen. Het gevolg is u waarschijnlijk welbekend. |
|
![]() |
![]() |