![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen komt met bepaalde geschriften in aanraking, niet via de Arabieren zoals u verkeerdelijk beweerd, maar door de Byzantijnse Grieken. Plato was daar nog bekend en werd er ook grondig bestudeerd. De geschriften van Aristoteles, en niet Plato zoals u alweer verkeerdelijk beweert, werden niet tijdens de kruistochten opgepikt, maar wel door de contacten en verovering van Moors Spanje. Niet volledig echter, maar slechts gedeeltelijk door de geschriften van Avicenna.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 5 juni 2005 om 15:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mij kan het in ieder geval weinig schelen wat er op de Vlaamse vlag staat, zolang dat het maar goed afsteekt tegenover de belgische.
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar verwarren velen de eerder westerse Byzantijnse beschaving met de Turkse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven Laatst gewijzigd door Tantist : 5 juni 2005 om 16:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze draad is niet echt bevorderlijk voor het multiculturalisme ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
grapjes, denk toch eens één minuutje na aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, ook in het Romeinse Rijk waren leeuwen meer dan bekend, en zoals u weet is dat meer dan 600 jaar voor het ontstaan van de Islam, meer dan 1000 jaar voor de verovering van Constantinopen door de turken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 5 juni 2005 om 17:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest die u uitkraamt, heeft hier gewoon niets van doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ishtar dacht ik. Zij is toch de appeldraagster, en het belangrijkste deel van Babylonië was toch de vruchtbare halve maan?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Tzal wrs Bruno zijn.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die gast is echt niet te schatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlaamse leeuw is niet mijn vlag. Ik voel me geenszins verbonden met dit walgelijk symbool, dat nostalgisch terugblikt naar de donkerste periode van de Europese geschiedenis.
Al bijna 1000 jaar zitten wij opgescheept met dit uitheems symbool, dat zich niet heeft aangepast aan het moderne België. Er rest dus maar één oplossing: de terugzending naar het land van herkomst!