![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Stel je krijgt ne krak van 33 jaar over de vloer...wat zeg je..hoepel op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar enerzijds is dat idd discriminatie. Anderzijds is het wel zo dat ook -30 jarigen op sollicitatiegesprek worden uitgenodigd, maar dat is enkel wanneer het interim-kantoor ze expliciet aanraadt. Na een positief gesprek wordt zo iemand dan ook aangenomen. Langs de andere kant werken wij echter ook een belangrijke discriminatie tegen en dat is dat vele bedrijven niet boven de dertig aanwerven. De +30-ers (en dat gaat tot 45�*50 jaar)die wij spreken vinden het een verademing te ontdekken dat er nog bedrijven zijn die hun ervaring en volwassenheid op prijs stellen. Bovendien is het niet zomaar een beslissing geweest om de sollicitatie-norm op minimum 30 jaar te stellen. Je mag rekenen dat er voorheen per aangeworven persoon er minstens 4 proefpersonen zijn geweest. Die wij trouwens elk een eerlijke kans gegeven hebben. Er is op 1 uitzondering na niemand binnen de eerste veertien dagen wandelen gestuurd. Toch blijken er tussen de 18 �* 25- jarigen veel mensen zitten die, spijtig genoeg, niet bekwaam zijn om in een team binnen een produktie-afdeling veilig en produktief te kunnen (of willen) werken. Jammer, maar helaas...
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Raar he, dat al die gelukkigen die wel een job hebben bemachtigd het zoveel beter weten
hoe een werkloze zich voelt en gedraagt. Ik heb 5 jaar gewerkt en braafjes sociale lasten betaald. Nooit heb ik lopen kakken op werklozen. Nu ben ik werkloos, is het iedere maand tellen om rond te komen, vind ik geen passende job en heb ik een paar jaar gelul met die onbekwame imbicielen van de vdab (ik ga er ooit een boek over schrijven ![]() ik kan zelfs zwart op wit bewijzen dat het door de vdab is, die mij een degelijke opleiding weigerde, ik nu langdurig werkloze ben geworden. Op de koop toe mag ik maandelijks 2x gaan aanschuiven voor een stempel, waardoor ik een gevangene in eigen land ben. O ja, welke voordelen ? Een brood kost mij evenveel als een werkende zijn brood, ik betaal ook mijn % belastingen, ik krijg heus geen korting op mijn maandelijkse afbetaling van mijn bescheiden woning, ... Wil je mij aan het werk ? GRAAG Laat de vdab mij de opleiding geven die ik vraag (en ruimschoots voorhanden is) !!!!!!!!!!!!! Of ga je ons straks nog het huisvuil gratis laten ophalen ? Dan zijn deze werknemers van de ophaaldienst metteen ook werkloos, en dit zonder dat ze hun job moeten stopzetten.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() big f u schreef "vinden meestal wel ergens een job. Toch zeker als je niet te kieskeurig bent. Als je kwaliteiten hebt en je weet die te benutten geraak je vroeg of laat toch hogerop"
Ik ga ni veel zeggen enkel dat witte of blanke armoede 4de wereld bestaat en even erg is als andere vormen ervan . En hetgeen u denk is volgens mijn bevindingen niet waar voor sommige belgen anders zou ik al ni 10 jaar werken en doppen zoals vele anderen. Anders zou men geen tekorten hebben enz..enz.. bezoek men site eens zie welke diploma's ervaringen ik heb en dan zal je zien en begrijpen waarom ze deze plicht afschaften. Een activa of werk kaart bezit ik al +-6 jaar zonder veel succes en sollicitatie training heb ik al veel gezien en gekregen voor niets.....enz.....enz & ben ni alléén ![]() Hopenlijk neemt u dit niet al te persoonlijk dit was enkel een open verlichtend standpunt van een belg (blank - 30jaar). http://www.freewebs.com/duncan-calanman |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() hey pelgrim maat ik duim voor u ik weet hoe ge u voelt man - succes & geeft ni op voor die gekostumeerde klown politiekers
![]() |
![]() |
![]() |