Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2005, 17:24   #61
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Ferme ta gueule misérable
Zeg je dat tegen de spiegel ? Ik hoor het glas springen tot hier.
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2005, 17:38   #62
Gargamel
Banneling

Standaard

Zekers niet,maar je moet je eigen geval niet nemen voor algemeenheid
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2005, 17:41   #63
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zekers niet,maar je moet je eigen geval niet nemen voor algemeenheid
Ben je nu ON of OFF topic bezig ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Oud 13 juni 2005, 17:49   #64
Gargamel
Banneling

Standaard

Zou te moeilijk zijn voor jou
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2005, 17:50   #65
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zou te moeilijk zijn voor jou
Wat stom om je met een dommerik bezig te houden.8)
Oud 13 juni 2005, 18:13   #66
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Dat geldt nu net voor jou. Voor jou is er hier geen plaats.
U bent de gastarbeider men dunkt, niet Vlaams-Nationalist. Vreemdelingen hebben géén eisen te stellen in Vlaanderen laat staan te beslissen wie hier al dan niet mag blijven.
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2005, 18:17   #67
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Front National
U bent de gastarbeider men dunkt, niet Vlaams-Nationalist. Vreemdelingen hebben géén eisen te stellen in Vlaanderen laat staan te beslissen wie hier al dan niet mag blijven.
Arm jij, ik heb hier meer eisen te stellen dan jij bijeen kunt dromen.
Oud 13 juni 2005, 18:56   #68
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Arm jij, ik heb hier meer eisen te stellen dan jij bijeen kunt dromen.
Je mag GVD blij zijn dat je hier bent. Ben je hier geboren? Dat je nu nog eens belachelijk schandalige 'eisen' begint te stellen is een klap in ons, Vlamingen, gezicht. Je bent hier in óns land en je dient je dus ook aan te passen aan ons. En zeker niet alles naar jouw hand willen omzetten, dit is ongehoord.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2005, 18:59   #69
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Je mag GVD blij zijn dat je hier bent.
Dat zal ik zelf wel bepalen.
Citaat:

Ben je hier geboren?
Daar heb jij geen affaire mee.
Citaat:
Dat je nu nog eens belachelijk schandalige 'eisen' begint te stellen is een klap in ons, Vlamingen, gezicht.
Voor elke kaakslag krijgen jullie een kakslag terug.

Citaat:
Je bent hier in óns land en je dient je dus ook aan te passen aan ons. En zeker niet alles naar jouw hand willen omzetten, dit is ongehoord.
Ik baseer me op mijn burgerrecht. Ik heb een vrije mening als ieder ander. Het omgekeerde zou pas ongehoord zijn.

Snel nu, je vliegtuig staat klaar ...Het pallieterke weet nog wel wat adressen in de wereld waar les Flamands zich thuis voelen ...
Oud 13 juni 2005, 19:05   #70
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat zal ik zelf wel bepalen.

Daar heb jij geen affaire mee.

Voor elke kaakslag krijgen jullie een kakslag terug.

Ik baseer me op mijn burgerrecht. Ik heb een vrije mening als ieder ander. Het omgekeerde zou pas ongehoord zijn.

Snel nu, je vliegtuig staat klaar ...Het pallieterke weet nog wel wat adressen in de wereld waar les Flamands zich thuis voelen ...
't Pallieterke heeft hier nu echt wel eens niets mee te maken, los daarvan: ik ben een trouw lezer.
Ik als Vlaming zie niet in waarom ik diegene zou moeten zijn die moet verhuizen omdat nieuwkomers dat zeggen. En dit heeft helemaal niets me racisme te maken, want er zijn gekleurde medemensen waar ik 1000 keer zoveel respekt voor heb dan bepaalde blanken.
Maar dat jij (als allochtoon, veronderstel ik, want je verbergt je identiteit) mij de les komt spellen gaat er wel over. Zeker omdat je het hier dan nog eens hebt tegen een nationalist, die alles voor zijn land overheeft. En dan kom jij mij het land uitwijzen.
Te gek voor woorden.
Oud 13 juni 2005, 19:11   #71
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
't Pallieterke heeft hier nu echt wel eens niets mee te maken, los daarvan: ik ben een trouw lezer.
Ik gaf je een hint als leesvoer voor onder weg, hoog boven de wolken.

Citaat:
Ik als Vlaming zie niet in waarom ik diegene zou moeten zijn die moet verhuizen omdat nieuwkomers dat zeggen.
Neen, jij moet verhuizen omdat ik moet verhuizen.Punt. Moet ik weg ? Dan moet jij weg.

Citaat:
En dit heeft helemaal niets me racisme te maken, want er zijn gekleurde medemensen waar ik 1000 keer zoveel respekt voor heb dan bepaalde blanken.
Blabalbal
Citaat:
Maar dat jij (als allochtoon, veronderstel ik, want je verbergt je identiteit) mij de les komt spellen gaat er wel over. Zeker omdat je het hier dan nog eens hebt tegen een nationalist, die alles voor zijn land overheeft. En dan kom jij mij het land uitwijzen.
Te gek voor woorden.
Zoals ik gezegd heb. Jij hebt niets of niemand buiten te smijten. Ga zelf maar weg. En dit is voor jou misschien wel gek. Maar niet voor mij. Trap het af als je zuiver wilt blijven, gij hebt niemand te commanderen.

Overigens verberg ik mijn identiteit helemaal niet. Ik ben een non-moslim allochtoon. Ik besef nu wel dat ik buiten het plaatje val dat de media en ander onkruid ophangen over "de stand der dingen" , maar dat is dan jou probleem wanneer je daar in gelooft.
Oud 13 juni 2005, 19:17   #72
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Neen, jij moet verhuizen omdat ik moet verhuizen.Punt. Moet ik weg ? Dan moet jij weg.

Blabalbal

Zoals ik gezegd heb. Jij hebt niets of niemand buiten te smijten. Ga zelf maar weg. En dit is voor jou misschien wel gek. Maar niet voor mij. Trap het af als je zuiver wilt blijven, gij hebt niemand te commanderen.

Overigens verberg ik mijn identiteit helemaal niet. Ik ben een non-moslim allochtoon. Ik besef nu wel dat ik buiten het plaatje val dat de media en ander onkruid ophangen over "de stand der dingen" , maar dat is dan jou probleem wanneer je daar in gelooft.
1. Ik zie niet in wanneer ik hoog boven de wolken zou zijn. Of moet ik dit interpreteren als een bedreiging?

2. Als er iemand zeker niet weg moet zijn het wel diegenen die het goed voorhebben met ons Vlaanderen. En ik ben er van overtuigd dat ik meer tot die beschrijving behoor dan jij. Aan je posts te merken ben je iemand die geen ene reet geeft om Vlaanderen. Je komt hier lekker profiteren, en wij moeten on saan jou aanpassen. Leuk, dank je. We zullen zo gastvrij niet blijven vrees ik, en het zal komen door jouw soortje dat het verpest voor alle allochtonen die het wel goed menen, já die zijn er ook nog.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 13-06-2005 at 20:17
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Blabalbal

1. Ik zie niet in wanneer ik hoog boven de wolken zou zijn. Of moet ik dit interpreteren als een bedreiging?

2. Als er iemand zeker niet weg moet zijn het wel diegenen die het goed voorhebben met ons Vlaanderen. En ik ben er van overtuigd dat ik meer tot die beschrijving behoor dan jij. Aan je posts te merken ben je iemand die geen ene reet geeft om Vlaanderen. Je komt hier lekker profiteren, en wij moeten on saan jou aanpassen. Leuk, dank je. We zullen zo gastvrij niet blijven vrees ik, en het zal komen door jouw soortje dat het verpest voor alle allochtonen die het wel goed menen, já die zijn er ook nog.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Blabalbal

1. Ik zie niet in wanneer ik hoog boven de wolken zou zijn. Of moet ik dit interpreteren als een bedrijging?

2. Als er iemand zeker niet weg moet zijn het wel diegenen die het goed voorhebben met ons Vlaanderen. En ik ben er van overtuigd dat ik meer tot die beschrijving behoor dan jij. Aan je posts te merken ben je iemand die geen ene reet geeft om Vlaanderen. Je komt hier lekker profiteren, en wij moeten on saan jou aanpassen. Leuk, dank je. We zullen zo gastvrij niet blijven vrees ik, en het zal komen door jouw soortje dat het verpest voor alle allochtonen die het wel goed menen, já die zijn er ook nog.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 13 juni 2005 om 19:17.
Oud 14 juni 2005, 12:29   #73
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Interpreteren staat vrij. Feit is als ik weg moet dan gij jij lekker mee.

Citaat:
2. Als er iemand zeker niet weg moet zijn het wel diegenen die het goed voorhebben met ons Vlaanderen.
Ja, ja amerikaanse dollars die mogen blijven ...

Citaat:
En ik ben er van overtuigd dat ik meer tot die beschrijving behoor dan jij.
Ben jij een dollar ?

Citaat:
Aan je posts te merken ben je iemand die geen ene reet geeft om Vlaanderen.
Ik heb me wellicht aangepast aan de verkeerde Belgen ...

Citaat:
Je komt hier lekker profiteren, en wij moeten on saan jou aanpassen. Leuk, dank je.
Jullie zijn al aangepast. Ik kan niet de enige belastingontduiker zijn in dit groooooootse vl'aaaaanderen ...

Citaat:
We zullen zo gastvrij niet blijven vrees ik,
Gastvrij is men tegenover vreemdelingen, oen ...

Citaat:
en het zal komen door jouw soortje dat het verpest voor alle allochtonen die het wel goed menen, já die zijn er ook nog.
Wat verpest ik ? En dank u voor het compliment ik ben inderdaad een soort op mezelf, een engel . J�* die zijn er ook nog.
Oud 14 juni 2005, 12:38   #74
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Interpreteren staat vrij. Feit is als ik weg moet dan gij jij lekker mee.

Ja, ja amerikaanse dollars die mogen blijven ...

Ben jij een dollar ?

Ik heb me wellicht aangepast aan de verkeerde Belgen ...

Jullie zijn al aangepast. Ik kan niet de enige belastingontduiker zijn in dit groooooootse vl'aaaaanderen ...

Gastvrij is men tegenover vreemdelingen, oen ...

Wat verpest ik ? En dank u voor het compliment ik ben inderdaad een soort op mezelf, een engel . J�* die zijn er ook nog.
1. Als je vertrekt, laat iets weten. Ik kom graag mee voor je te begeleiden, eventueel met een kussentje?
2. Neen, ik vind dat iedereen (geld of geen geld) zich moet aanpassen en zoniet teruggestuurd worden naar land van herkomst.
3. Ben ik een dollar?
4. Belgen? Waar jij nog over spreekt. Pas je aan aan ons Vlamingen en gy zult gezond worden.
5. Nog maar eens een vb. van mensen die hier komen profiteren op ons kap.
6. Ben jij dan niet van allochtone afkomst? Ben je nu hier geboren of niet?
7. Je verpest alles door je zo te gedragen. Beter wat respekt opbrengen voor ons aangezien je het priviliege hebt bij ons te 'vertoeven'. Of zat je liever in je land van herkomst? Zoja: keer terug; zo neen: wees blij dat je hier mag zijn en was dankbaar tegenover ons (wat wilt zeggen: stamp ons niet tegen de schenen)
Oud 14 juni 2005, 12:51   #75
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
1. Als je vertrekt, laat iets weten. Ik kom graag mee voor je te begeleiden, eventueel met een kussentje?
Ik vertrek niet zonder jou.8)

Citaat:
2. Neen, ik vind dat iedereen (geld of geen geld) zich moet aanpassen en zoniet teruggestuurd worden naar land van herkomst.
Mij terug sturen ? wohahahahaha . "you know you are a dreamer and you know you are not the only one." Keep up faith.
Citaat:
3. Ben ik een dollar?
Ik moet jou niet. Dus een dollar kan je al niet zijn.

Citaat:
4. Belgen? Waar jij nog over spreekt. Pas je aan aan ons Vlamingen en gy zult gezond worden.
En wat houdt dat "aanpassen aan ons" dan wel niet in ? Geen mening hebben in een land dat beweert in vrije meningsuiting te geloven. Tsss. Weet jij eigenlijk wel waar je over spreekt ?

Citaat:
5. Nog maar eens een vb. van mensen die hier komen profiteren op ons kap.
Gij profiteert van de achterstand van de derde wereld. Profiteur. Vlaamse profiteur.

Citaat:
6. Ben jij dan niet van allochtone afkomst? Ben je nu hier geboren of niet?
Ik ben een non-moslim allochtoon.

Citaat:
7. Je verpest alles door je zo te gedragen. Beter wat respekt opbrengen voor ons aangezien je het priviliege hebt bij ons te 'vertoeven'. Of zat je liever in je land van herkomst? Zoja: keer terug; zo neen: wees blij dat je hier mag zijn en was dankbaar tegenover ons (wat wilt zeggen: stamp ons niet tegen de schenen)
Ik gedraag me zoals ik dat wens. Keer ik helemaal niet terug. En uw idioom hou je maar voor wie in uw paradigma gelooft. Het "priviliege" is misschien dat jij vrij adem haalt. Who knows ? Who fucking cares ? Achterlijk burgermanneke.
Oud 14 juni 2005, 12:58   #76
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik vertrek niet zonder jou.8)

Mij terug sturen ? wohahahahaha . "you know you are a dreamer and you know you are not the only one." Keep up faith.

Ik moet jou niet. Dus een dollar kan je al niet zijn.

En wat houdt dat "aanpassen aan ons" dan wel niet in ? Geen mening hebben in een land dat beweert in vrije meningsuiting te geloven. Tsss. Weet jij eigenlijk wel waar je over spreekt ?

Gij profiteert van de achterstand van de derde wereld. Profiteur. Vlaamse profiteur.

Ik ben een non-moslim allochtoon.

Ik gedraag me zoals ik dat wens. Keer ik helemaal niet terug. En uw idioom hou je maar voor wie in uw paradigma gelooft. Het "priviliege" is misschien dat jij vrij adem haalt. Who knows ? Who fucking cares ? Achterlijk burgermanneke.
Best grappig deze 'diskussie', je maakt je zo ongelooflijk belachelijk. Maar goed, ik ga niet te veel tijd aan jouw onnozelheden besteden. Natuurwetenschappen wacht op mij, als ik straks pauzeer kom ik nog wel eens kijken. Je bent een leuk tussendoortje.
Oud 14 juni 2005, 13:00   #77
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Best grappig deze 'diskussie', je maakt je zo ongelooflijk belachelijk. Maar goed, ik ga niet te veel tijd aan jouw onnozelheden besteden. Natuurwetenschappen wacht op mij, als ik straks pauzeer kom ik nog wel eens kijken. Je bent een leuk tussendoortje.
Prachtig he, niets meer te vertellen hebben. 8)

(psst; ik hoop dat je buist ...)
Oud 24 juni 2005, 21:54   #78
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp

Een humaan terugkeerbeleid is voor mij de terugkeer per passagiersvliegtuigen van grote groepen niet-Europese vreemdelingen met daaraan een grote geldsom gekoppeld waarbij deze mensen een nieuw bestaan kunnen uitbouwen in hun landen van herkomst.
Daar ben ik het volledig mee eens, en een dergelijk beleid komt neer op een
win-winsituatie. Wie kan daar nu tegen zijn ?
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2005, 22:24   #79
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Humanitair terugkeerbeleid is een contradictie in de termen.
dus feitelijk kan je enkel humanitair zijn door IEDEREEN binnen te laten?
is het dat wat je wil ofzo?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 10:45   #80
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Daar ben ik het volledig mee eens, en een dergelijk beleid komt neer op een
win-winsituatie. Wie kan daar nu tegen zijn ?
Ik geef de voorkeur aan een win-verliessituatie. Les Flamands de grond in, en diep ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be