![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom wel???????????????? Ieder zijn vorm van ontspanning
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf...
Die opsomming gaf ik er gewoon bij omdat anders zelfs Frankrijk en Spanje zouden durven verkopen als niet-traditioneel vakantieland. Die was louter illustratief. Maar ja, jij moet weer zonodig ruzieke stoken. Trollen vliegen op mijn negeerlijst... Don't feed them...
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het is niet een kwestie van slecht geslapen. Je openingspost komt inderdaad over alsof je neerkijkt op mensen die wel naar "traditionele vakantiebestemmingen" gaan. Zoals Tegendraadigaard al opmerkte.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 18 juni 2005 om 13:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Overigens doe ik dit jaar ook een strandvakantie in een traditioneel land. Blasé dat ik ben zeg... ![]() Slaap eens lekker uit iedereen. Ik wou gewoon een onderwerp om eens te praten over avontuurlijke reizen. Als je dat niet aanstaat, gaat op een ander...
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() En kunnen we terug on topic gaan en de ruziemakers negeren?
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
<flauw mopke> Alleen, hoe is het eten daar? </flauw mopke>
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je je eens gedurende twee seconden over je vooringenomenheid kon heenzetten, dan zou je dat misschien inzien en zou je misschien zelfs kunnen toegeven dat je openingspost bijzonder hautain overkomt. Als je daar tenminste mans genoeg voor bent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom terug on topic... Tantist bedoelt het niet kwaad.
Ik wil trouwens naar Nepal, en néé Tantist, ik vlieg niet met een wapentransport mee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Mag ik je vragen waarom je precies naar Nepal gaat? Bij mijn weten is het daar nu erg onrustig. Heel avontuurlijk, dat wel... Maar dit schrijven de onderdanen van De Gucht: Wegens de gewijzigde politieke situatie in Nepal blijven niet-essentiële reizen naar dit land tot nader order afgeraden. De noodtoestand werd ondertussen wel opgeheven. De telefoon- en internetverbindingen zijn ondertussen hersteld en ook de internationale luchthaven is opnieuw geopend.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat we iemand kennen die in de Himalaya een hotel heeft... maar als het er echt te onrustig is zal het wel een traditioneler vakantiebestemming worden, Lloret de Mar bijvoorbeeld. (grapje! Bah Lloret
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Israel en Egypte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder: hongersnood is een gevolg van armoede. In een streek met hongersnood kan je als blanke altijd nog eten kopen. En in Ethiopië zijn er maar weinig streken met hongersnood. Het is wellicht het vruchtbaarste land van Afrika (maar er woont heel veel volk).
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Die koptische kerken moeten echt wel de moeite zijn.
Wilbur smith schrijft ook mooie verhalen die in Ethiopië plaats vinden. (leuke boeken hoor) Maar deze vakantie ga ik op reis naar.... (gruwel voor deze draad) Costa del sol ![]() Naar Marbella.
![]() |
#80 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar klopt wel. In het Noorden zijn er ook nog veel andere rotskerken. Je bent dan een dag onderweg, moet dan meestal een fameus stuk klimmen in een spectaculair landschap, en komt dan aan in kerken waar de priester (die je eerst moet zoeken in het dorp) de schatten laat zien: op leer met de hand geschreven bijbels, gouden kruisen, ... http://photos1.blogger.com/img/249/4...4/PA181338.jpg[edit] [size=1]Edit:[/size]
[SIZE=1] ![]() Laatst gewijzigd door boer_bavo : 23 juni 2005 om 20:47. |
|||||
![]() |
![]() |