Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2005, 14:16   #61
Moneta
Provinciaal Gedeputeerde

Moneta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik gan naar Spanje naar een of andere costa (Almeria geloof ik). ik ga daar in een overvol seizoen den hoop nog vergroten. Ik ga daar een week met mijn luie kloten van ne stoel naar het zwembad bevolkt te hebben, dan naar het strand om daar mijn luie kloten neer te leggen. Voor de rest ga ik wat meedoen aan de animatie die er aangeboden zal worden (als er gevoetbald wordt in de onmenselijke hitte loop ik er tussen) en ga ik mij tegoed doen aan de heerlijke bufetten en mij daar te barsten vreten alvorens de rest van de avond op een terrasje iets te drinken en te genieten van de totale rust en nietsdoen.

En genieten gelijk de beesten van wat wel eens mijn laatste verlof in jaren zou kunnen zijn door zalig niets te doen...

Kijk even op mij neer aub...

Waarom wel????????????????
Ieder zijn vorm van ontspanning
Oud 17 juni 2005, 17:17   #62
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Raf...

Die opsomming gaf ik er gewoon bij omdat anders zelfs Frankrijk en Spanje zouden durven verkopen als niet-traditioneel vakantieland. Die was louter illustratief. Maar ja, jij moet weer zonodig ruzieke stoken.

Trollen vliegen op mijn negeerlijst... Don't feed them...
Oud 17 juni 2005, 20:04   #63
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Raf...

Die opsomming gaf ik er gewoon bij omdat anders zelfs Frankrijk en Spanje zouden durven verkopen als niet-traditioneel vakantieland. Die was louter illustratief. Maar ja, jij moet weer zonodig ruzieke stoken.

Al een chance dat ge er Brazilie en Peru hebt bijgezet, dat maakt het wat duidelijk.
Oud 17 juni 2005, 20:20   #64
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf...

Ook in Frankrijk en Spanje kan je plaatsen bezoeken die niet bij de "traditionele vakantiebestemmingen" behoren. Niet iedereen die naar Spanje op vakantie gaat, komt terecht in de Antwerpse enclave Benidorm. Nogmaals: waar haal jij de pretentie vandaan om te bepalen wat een traditionele vakantiebestemming is en wat niet?

Citaat:
Yeah right... Een handig speeltje voor degenen die met de rug tegen de muur staan. Je doet maar wat je niet laten kan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2005, 20:23   #65
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Al een chance dat ge er Brazilie en Peru hebt bijgezet, dat maakt het wat duidelijk.
Inderdaad. Zoals Cuba, Jordanië en China dat bijvoorbeeld ook doen... Pfff... Wie gaat d�*�*r nu nog op vakantie? Zo afgezaagd...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 18 juni 2005, 13:00   #66
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Verschillende grote touroperators als Best Tours doen Peru en Brazilië aan. What's the matter with you people? Slecht geslapen?
Oud 18 juni 2005, 13:52   #67
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschillende grote touroperators als Best Tours doen Peru en Brazilië aan. What's the matter with you people? Slecht geslapen?
Dus alle landen die door grote touroperators aangedaan worden zijn traditionele vakantiebestemmingen? Is dat de definitie van traditionele vakantiebestemmingen?

En het is niet een kwestie van slecht geslapen. Je openingspost komt inderdaad over alsof je neerkijkt op mensen die wel naar "traditionele vakantiebestemmingen" gaan. Zoals Tegendraadigaard al opmerkte.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by DaBlacky on 18-06-2005 at 14:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dus alle landen die door grote touroperators aangedaan worden zijn traditionele vakantiebestemmingen? Is dat de definitie van traditionele vakantiebestemmingen?

En het is niet een kwestie van slecht geslapen. Je openingspost komt inderdaad over alsof je neerkijkt op mensen die wel naar "traditionele vakantiebestemmingen" gaan. Zoals Tegendraadigaard al opmerkte.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Dus alle landen die door grote touroperators aangedaan worden zijn traditionele vakantiebestemmingen? Wat is dan de definitie van traditionele vakantiebestemmingen?

En het is niet een kwestie van slecht geslapen. Je openingspost komt inderdaad over alsof je neerkijkt op mensen die wel naar "traditionele vakantiebestemmingen" gaan. Zoals Tegendraadigaard al opmerkte.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door DaBlacky : 18 juni 2005 om 13:53.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2005, 17:03   #68
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky

En het is niet een kwestie van slecht geslapen. Je openingspost komt inderdaad over alsof je neerkijkt op mensen die wel naar "traditionele vakantiebestemmingen" gaan. Zoals Tegendraadigaard al opmerkte.
Je moet dan maar eens kijken naar het onderwerp met de visited countries en dan naar mijn fotooke: allemaal traditionele bestemmingen. Er is een communicatieprobleem denk ik. Niet iedereen begint daarrond ruzie te maken, enkel je-weet-wel-wie...

Overigens doe ik dit jaar ook een strandvakantie in een traditioneel land. Blasé dat ik ben zeg...

Slaap eens lekker uit iedereen. Ik wou gewoon een onderwerp om eens te praten over avontuurlijke reizen. Als je dat niet aanstaat, gaat op een ander...
Oud 18 juni 2005, 17:03   #69
Tantist

Standaard

En kunnen we terug on topic gaan en de ruziemakers negeren?
Oud 18 juni 2005, 17:04   #70
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Ethiopië! Een perfect land om op vakantie te gaan. Supergoedkoop, veilig, veel historische gebouwen en een heerlijk klimaat (heel het jaar door zo'n 25 graden, nooit te warm, zelden te koud), honderden endemen (vogels, zoogdieren, ...), ...

Wat foto's:
Dé toeristische trekpleister: Lalibela, met zijn 11 in de rotsten uitgehakte kerken:

De kastelen van Gondar (fans van de LOTR: Minas Tirgith de hoofdstad van Gonder heeft op een aantal plaatsen veel weg van GondAr. (Is het een toeval dat er ook naburige streken als "shire", Roha, ... zijn))

De watervallen van de blauwe Nijl

De Simien Mountains

Ziet er zeer interessant uit.

<flauw mopke>
Alleen, hoe is het eten daar?
</flauw mopke>
Oud 18 juni 2005, 20:49   #71
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet dan maar eens kijken naar het onderwerp met de visited countries en dan naar mijn fotooke: allemaal traditionele bestemmingen. Er is een communicatieprobleem denk ik. Niet iedereen begint daarrond ruzie te maken, enkel je-weet-wel-wie...
Kijk dan nog maar eens heel goed naar wie er precies ruzie is beginnen maken. Ik heb er alleen op gewezen dat de manier waarop je je topic hebt aangebracht zeer "blasé" is en dat hebben andere forummers in dit topic ook gedaan. Daarop ben JIJ beginnen schelden en eigenaardig genoeg ALLEEN tegen mij en niet tegen de anderen die mijn mening blijkbaar delen: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=36

Als je je eens gedurende twee seconden over je vooringenomenheid kon heenzetten, dan zou je dat misschien inzien en zou je misschien zelfs kunnen toegeven dat je openingspost bijzonder hautain overkomt. Als je daar tenminste mans genoeg voor bent...

Citaat:
Oud 18 juni 2005, 20:55   #72
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik mee?
Nee sorry, ik heb het al druk genoeg met mijn vrienden.
Oud 19 juni 2005, 11:28   #73
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Kom kom terug on topic... Tantist bedoelt het niet kwaad.

Ik wil trouwens naar Nepal, en néé Tantist, ik vlieg niet met een wapentransport mee
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2005, 14:14   #74
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Kom kom terug on topic... Tantist bedoelt het niet kwaad.

Ik wil trouwens naar Nepal, en néé Tantist, ik vlieg niet met een wapentransport mee
Beste Patriot!,

Mag ik je vragen waarom je precies naar Nepal gaat? Bij mijn weten is het daar nu erg onrustig. Heel avontuurlijk, dat wel...

Maar dit schrijven de onderdanen van De Gucht:

Wegens de gewijzigde politieke situatie in Nepal blijven niet-essentiële reizen naar dit land tot nader order afgeraden. De noodtoestand werd ondertussen wel opgeheven. De telefoon- en internetverbindingen zijn ondertussen hersteld en ook de internationale luchthaven is opnieuw geopend.
Oud 19 juni 2005, 14:19   #75
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Omdat we iemand kennen die in de Himalaya een hotel heeft... maar als het er echt te onrustig is zal het wel een traditioneler vakantiebestemming worden, Lloret de Mar bijvoorbeeld. (grapje! Bah Lloret )
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2005, 14:48   #76
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Omdat we iemand kennen die in de Himalaya een hotel heeft... maar als het er echt te onrustig is zal het wel een traditioneler vakantiebestemming worden, Lloret de Mar bijvoorbeeld. (grapje! Bah Lloret )
Zozo... Toch opvallend dat mensen vaak naar niet-traditionele plaatsen trekken als ze er kennisen hebben. Mijn voornemen om ooit in Syrië te passeren (als de poen meezit) is daar ook op gestoeld.
Oud 23 juni 2005, 16:57   #77
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Israel en Egypte
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 19:42   #78
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ziet er zeer interessant uit.

<flauw mopke>
Alleen, hoe is het eten daar?
</flauw mopke>
Het eten is er prima. Het is trouwens niet zo vreemd voor onze eetgewoonten: in Ethiopië groeien vooral dezelfde gewassen.

Verder: hongersnood is een gevolg van armoede. In een streek met hongersnood kan je als blanke altijd nog eten kopen.

En in Ethiopië zijn er maar weinig streken met hongersnood. Het is wellicht het vruchtbaarste land van Afrika (maar er woont heel veel volk).
Oud 23 juni 2005, 20:39   #79
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Die koptische kerken moeten echt wel de moeite zijn.
Wilbur smith schrijft ook mooie verhalen die in Ethiopië plaats vinden. (leuke boeken hoor)
Maar deze vakantie ga ik op reis naar.... (gruwel voor deze draad) Costa del sol
Naar Marbella.
Oud 23 juni 2005, 20:44   #80
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Wilbur smith schrijft ook mooie verhalen die in Ethiopië plaats vinden. (leuke boeken hoor)
Maar deze vakantie ga ik op reis naar.... (gruwel voor deze draad) Costa del sol
Naar Marbella.
Strikt genomen zijn het geen koptische kerken.

Maar klopt wel. In het Noorden zijn er ook nog veel andere rotskerken. Je bent dan een dag onderweg, moet dan meestal een fameus stuk klimmen in een spectaculair landschap, en komt dan aan in kerken waar de priester (die je eerst moet zoeken in het dorp) de schatten laat zien: op leer met de hand geschreven bijbels, gouden kruisen, ...

http://photos1.blogger.com/img/249/4...4/PA181338.jpg[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by boer_bavo on 23-06-2005 at 21:47
Reason:

Citaat:
Naar Marbella.

Maar klopt wel. In het Noorden zijn er ook nog veel andere rotskerken. Je bent dan een dag onderweg, moet dan meestal een fameus stuk klimmen in een spectaculair landschap, en komt dan aan in kerken waar de priester (die je eerst moet zoeken in het dorp) de schatten laat zien: op leer met de hand geschreven bijbels, gouden kruisen, ...

http://photos1.blogger.com/img/249/4...4/PA181338.jpg[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Naar Marbella.

Maar klopt wel. In het Noorden zijn er ook nog veel andere rotskerken. Je bent dan een dag onderweg, moet dan meestal een fameus stuk klimmen in een spectaculair landschap, en komt dan aan in kerken waar de priester (die je eerst moet zoeken in het dorp) de schatten laat zien: op leer met de hand geschreven bijbels, gouden kruisen, ...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door boer_bavo : 23 juni 2005 om 20:47.
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be