![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan enkel ADSL nemen als je ook een Belgacom-lijn hebt ![]() Je kan geen Belgacom-tv nemen als je geen ADSL hebt ![]() Handig als ze voor de zoveelste keer bellen om te vragen of ik niet terugwil komen: Neen, want uwe telefoon is te duur en uw Internet kan ik niet pakken zonder die telefoonlijn. Prettige dag verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
In West-Vlaanderen is er een afspraak tussen Telenet en de WVEM om elk zijn specifieke gemeenten van kabelTV te voorzien. De ene West-Vlaamse gemeente kan dus Telenet TV krijgen en de andere niet. Ik ben eens benieuwd hoelang men dat systeem nog zal blijven houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Wat hebben jullie allemaal zo tegen VTM ? Alsof één zoveel beter is, komaan zeg. Dat extreem linkse wangedrocht, kwalitatief slecht en véél te veel extreem linkse figuren die daar rondlopen (types als Axl Peleman) ! Canvas is ook links georiënteerd, maar ze tonen wel goede documentaires en veel actualiteit, dus kijk ik af en toe ook Canvas.
Voor ontspanning kijk ik naar Nederland, Duitse zenders of VTM. Voor actualiteit kijk ik naar Nederland of Canvas. Naar de nieuwszender van de Yanks CNN kijk ik uiteraard nooit ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 augustus 2005 om 19:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook de scenario's laten vaak te wensen over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Een programma zoals matroesjka's is de beste die serie Vlaanderen ooit gemaakt heeft vind ik.
![]() |
![]() |
#67 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Het lijkt me gewoon een manier van snel geldgewin voor de Belgacom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Heel even dacht ik mijn Telenetabonnement op te zeggen maar dan zag ik dat het bij Belgacom nog veel erger is...
Bestaat er niet zoiets als een "must-carry" regel die zegt dat bepaalde zaken moeten aangeboden worden? Zo ja, dan zit Belgacom flink fout: geen VTM/Ka2 en blijkbaar ook geen RTBF. Zoiets krijgen ze toch nooit verkocht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij is die must-carry regel alleen voor kabelmaatschappijen. Belgacom-tv is tv via Internet. |
|
![]() |
![]() |