![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zien jullie het zitten?
Opnieuw Discovery channel, Eurosport, films wanneer je wil en een turkse zender? Of vinden jullie het stom om BBC world, CNN, ... te moeten verliezen?
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben van Limburg en heb dus veel meer zenders.
Telenet zendt wel Cartoon Network uit, wat ik de max vind. Maar ze doen aan channelsharing (zogezegd wegens te weinig plaats) en daarnaast bieden ze maar 35 zenders aan. Interelectra (Limburg, dus) biedt geen enkele kanaal met twee zenders aan, en hier kunnen we er 42 ontvangen. vijftv is hier wel van mindere kwaliteit (beetje storing), maar als dat alles is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb integan(antwerpen) betaal zoveel geld voor marginale zenders. Trouwens de meeste van die kanalen kan je ook met een gewone satelliet ontvangen ... Als je nu normale digitale decoder koopt en een grote schotel (van 80cm kan ook groter, als je austalische zenders wilt ontvangen)l éh. Je kunt dan duizenden zenders ontvangen in digitale en analoge kwaliteit. Het is dan ook een eenmalige kost. Als je per se betaalzenders moet hebben. Koop dan een simpele decoder van een goedkopere maatschappij. Zodanig dat je diens code gebruikt om code van de nieuwere te ontcijferen. En dan tenslotte een apparaatje kopen om de nieuwste codes 'updates' te versturen naar het kaartje zodanig je alles free kunt zien. Ik heb het onderzocht en beiden (telenet,belgacom) vergeleken. Dat trekt op nx wat die aanbieden. Maar voor iemand die al jaren niets heeft gekregen van zijn provider kan dat 'nieuws','bijzonder' klinken maar t'is marginaal ... Net zoals internet kost ook ontvangen van tv-zenders een pak geld in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijft het feit dat je een punt hebt. Welke zenders kun je eigenlijk niet ontvangen via satteliet van de volgende? één VTM KETNET/CANVAS TV LIMBURG NED 1 NED 2 NED 3 BBC 1 BBC 2 VT4 TMF KANAAL 2 NGC CNN EUROSPORT BBC WORLD VITAYA VIJFTV Ik weet dat VTM niet gaat (maar die kan ik missen). En ik denk TVL ook niet. Maar hoe zit het met VT4? En TMF? Is dit dan wel de Vlaamse TMF? Dat is een voordeel van de kabel. Er is geen gedoe. Alles wordt in een kant-en-klaar pakketje bij je thuis afgeleverd. Geen gedoe met verschillende varianten van dezelfde zender (MTV Europe, MTV UK, MTV USA etc), geen gedoe met fijnstellen etc. En er zijn zenders die exclusief zijn voor de kabel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik begrijp het niet helemaal. Wat gebeurt er als ik mijn abonnement laat zoals het is?
Moet ik dan evenveel betalen voor acht zenders minder? Discovery hebben ze er al afgehaald, nu ook nog eens BBC World? In Gent zijn met Telenet verschillende zenders moeilijk te ontvangen. Misschien tijd om eens te veranderen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Er moet meer 'ruimte' komen, dat betekent dus dat geleidelijk aan heel wat zenders zullen verkassen naar de box die U als Telenetgebruiker goedkoper zal kunnen krijgen.
Ze zijn er mee aan het spelen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik denk dat ik me de digitale tv in huis haal,tv kijken via u telefoonlijn,lijkt me wel leuk
![]()
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Heb die visbak jarengeleden buiten gebonjourd. Helaas heb ik er een andere binnen gehaald nu bijna twee jaar terug. Alhoewel ik daar toch wel meer aan heb (de computer he). Enkel op mijn belastingsvermindering van 200 euro wacht ik nog, je weet nog wel, de afschaffing van het kijk en luistergeld. Dat vergeef ik paars nooit !!!! Af en toe een filmpje downloaden ja, daar blijft het bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik vind het een rip-off, we krijgen veel te weinig terug.
Ze zouden minstens 80 posten moeten hebben waaronder een paar grote, en goeie sportkanalen. In het basispakket. Voor ochgottekes 8 postjes ofzo (die niks speciaals uitzenden) vind ik het echt wel te veel, maar als ge niks doet, verlies je goeie zenders (BBC world)
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk anders hier even: http://televisie.telenet.be/nl/asset...schrijf_in.swf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het allemaal niet goed. Als ik digitale tv in huis haal, heb ik dan wel of geen CNN?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- Ik haal geen digitale tv in huis: ik betaal evenveel en verlies BBCWorld, CNN, Arte, France 3 en nog een aantal andere - Ik haal wel digitale tv in huis: ik betaal meer en krijg een aantal zenders meer Lijkt inderdaad zeer sterk op een rip off ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want stel je voor dat ik niets dan die snullen op VRT en VTM zou moeten volgen voor het nieuws. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Dit is een dossier dat ik goed ken.
Digital TV installeren op het Telenet netwerk is een projectje van 3 maanden, box kiezen, head end equipment kiezen, bestellen, installeren en weg zijn wij. Maar neen, we zitten met een allegaartje electrabel/integan/interlectra/Havi-TV etc. die allemaal een andere politieke agenda hebben en niet tot overeenkomst kunnen geraken over welk materiaal moet gekocht worden. Met de investering van de belastingsbetaler moest er al lang Video-on-demand, High definition TV en digital zijn, met a la carte keuze tussen verschillende bundels zenders voor de klant. Dank u wel intercommunales, door uw onderling getouwtrek hebt ge de peperduur betaalde fiber backbone 10 jaar onbenut gelaten, en zitten we nu op een niveau waar een telefonieoperator met inferieur materiaal digitale TV kan introduceren. Une histoire Belge.