![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vind u vakjesdenken nuttig voor socio-cohesieve doeleinden? | |||
Ja! Want.... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Neen, want... |
![]() ![]() ![]() |
11 | 61,11% |
Weet ik veel. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En uw vakje mag dan helemaal geen raakvlakken vertonen met dat van Bobke, dat is nog altijd geen reden om hier een flamewar van bijzonder matige kwaliteit te voeren...Peuters |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
P.S. Waarom zijn er eigenlijk nergens ter wereld anarchieën? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Hebben ze nodig voor hun gemak, comfort en veiligheid.
Wie dat allemaal wil loslaten, moet maar zelfstandig beginnen denken - als ie daartoe in staat is , wat ook niet vanzelfsprekend is (over het algemeen heb ikzelf geen hoge pet op van de kwaliteit van mijn eigen originaliteit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister
|
![]() Hokjesgeest is altijd al gevaarlijk geweest. Op die wijze kweekt ge mensjes die klakkeloos alles aannemen.
Mens-zijn is ook het ontstijgen van de hokjesgeest, het vakjesdenken. Dus als u vindt dat het belangrijk is dat mensen niet zichzelf worden, tsja, dan zal u die hokjesgeest wel van pas komen. Voor de rest heb ik een 10-tal jaren achter de kiezen waarin ik vélen heb geleerd het hokjesdenken te doorgronden en het leven in al zijn/haar grootsheid te aanschouwen. En ik ben daar zeer trots op.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 22 juni 2005 om 13:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
En jij? Eet jij eieren, of enkel West-Europeanen? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 23 juni 2005 om 16:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() toch wel er zijn zo vele vormen in het christenlijk geloof dat dit wel mogenlijk is bvb eclectisme...enz.
Verder is een systeem goed maar vrijheid ook dus vakjes zijn gezond om te leren en te weten maar laat die vakjes dan ook los & aanvaard. Waneer je dit niet doet dan blijft men hangen in geloof en twijfel bvb zoals de moderne psycholoog wel eens last van heeft ![]() Dus vakjes zijn nodig om den boel samen te houden maar....1 mening ook; vakloosheid ook want anders hebben we niets geleerd van oosterse wijsheden ( inclusief jezus) beter om te wijzen ( vakjes ) dan niet meer te wijzen . Dat zou al een betere houding zijn dan diegene die er nu is maar ja " hoe " zoeken jullie maar uit of hoog geleerde kostuums want die kunne da goe ...heum :-s En kiezen in liks of recht of zo is tijdverlies = een voorbeeld van wijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Den Duisteren Duikboot Is dat zo? Dat weet ik niet. Qua anarchieën mis ik een representatief referentiepunt. Ik kan dus het ene niet met het andere vergelijken. Jij wel? P.S. Waarom zijn er eigenlijk nergens ter wereld anarchieën? King: heel de wereld is anarchie ! __________ Het is eerder zoals Joyce zei: CHAOSMOS. Georganiseerde chaos én chaotische (would-be)- organisatie van de kosmos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2005 om 14:16. |
|||||
![]() |
![]() |