![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |||||
|
![]() Citaat:
Net zoals Aktivist en kompaan van Joe English, Firmin Mortier het in 1939 al over de VNV'rs zei: Wij spraken van gesol (met de Vlaamse doden). Het is erger: het is diefstal!" En wie of wat VNV'rs zijn dat weten we ook weer dankzij het VeeBee dat op haar laatste IJzerwake uitpakte met de portretten van Staf de Clercq en andere collabo's. En dan maar zeveren dat ik niet over die periode kan zwijgen, maar zelf hebben ze het er alle minuten over, het stelletje hypocrieten en lijkenpikkers![edit] [size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 23 juni 2005 om 22:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij doen verder en willen een zuiver politieke oplossing en het blijft een streven naar meer autonomie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Moest ik in die tijd hebben geleefd zou ik waarschijnlijk een Passivist of een Daensist zijn geweest, maar zeker nooit een Aktivist die het franstalige juk wilde verwisselen voor het Duitse juk, want de situatie zou dezelfde zijn gebleven (of erger). Met dit verschil dat je dan in de plaats van in't Frans werd afgeblaft het deze keer in het Duits zou zijn geweest. En als ik moet kiezen tussen het huidige 'Belgische juk', of anderzijds een onafhankelijk Vlaanderen onder het Vlaams Blokse juk, is de keuze snel gemaakt: Nooit! Over mijn lijk! ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Dit gaat over het regime in het algemeen.
Ik blijf er bij dat indien de NV-A meer dan 20% haalt zij de volgende zijn die een proces van de één of andere, door de staat gestuurde vereniging, aan hun been krijgt! Elke partij die tegen het Belgische regime ageert zal vroeg of laat via linke wegen onderuit gemaaid worden! In dien u nu reageert dat dit normaal is, wel dan steunt u een dictatoriaal regime! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dan kregen we waarschijnlijk zever voorgeschoteld in de aard van: "Vlaams-nationoalisten nemen geen afstand van hun nazi-verleden", en shit, en shit... Piano, ge zijt gewoon ne zielige mierenneuker met massa's tijd te veel. As ge niet weet wa doen, wees dan eens creatief in plaats van constant zitten te schimpen op de Vlaamse Beweging, en daarvoor zelfs op infantiele manier op zoek gaan naar de kleinste details. Ge kankert al 3 jaar op de Wake, en volgens heb je nog niet eens het lef gehad om er zelf is te gaan kijken hoe het er aan toe gaat.
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Jefke pianist reageert nooit als je het hebt over zijn verleden. Nochthans heeft hij in de laatste militie gezetn die Vlaanderen kende en daar hoeft hij zich niet voor te schamen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
mvg, thePiano
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan u mij ongetwijfeld vertellen waarom de VU niet veroordeeld werd wegens racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hahahaaaa !!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heeft die echt bij de VMO gezeten ofwa??? En dan maar anderen hun hedendaagse mening in hun plaats vormen, op basis van wat ze vroeger deden, of erger nog, op basis van wat een deel van hun voorgangers deden. Piano, dit is niet positief voor je geloofwaardigheid mennen beste!!! (als er al sprake van enige geloofwaardigheid was tenminste) Tot slot heffen we voor de nostalgie misschien nog even het strijdlied aan dat je waarschijnlijk veel hebt meegebrald: Vlaanderen moet zichzelf bevrijden, van de heerschappij! Manhaftig kampen tegen staatsdwingelandij! Blijf kameraden trouwe, trek door de Vlaamse gouwen, en strijd met de VMO!! ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ijzerwake-vaart-en andere Vlaams-bewegende manifestaties zijn allemaal eierekoeken volgens hetzelfde recept:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. love it or leave it... to be or not to be ![]()
|
![]() |
![]() |