Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2005, 11:52   #61
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
De lijst Resist behaalde ongeveer 0.5%. PVDA is niet representatief voor wat men hier "links" noemt.

Laten we dan de rest van 'links' in dit landje even overlopen.

PS: de ergste van allemaal, fundamentalisten in de moslimexecutieve met subsidies v/d overheid.

SP-A: nadat Tobback vaststelde dat de 'laatste vlaamse arbeiders' in de migrantenwijken stuk voor stuk VB stemden, hebben ze bij de SP-A een bocht gemaakt die we de laatste tijd enkel van de VLD zien. Daarvoor ging het 'om meeuwen op een stort', daarna werden migranten een expliciet doelpubliek en de multiculturele (lees: wij moeten ons aan de Islam aanpassen) samenleving een dogma.

Groen!: say no more.

Er zijn linkse partijen zonder oogkleppen, zoals de pvda in Nederland, maar in België bestaan die niet.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 11:53   #62
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Als het fout loopt, omdat ze weigert van maximaal commitment te tonen ten aanzien van het zeer ernstige engagement dat ze op zich heeft genomen, dan kan ze inderdaad ook niet meer bij mij terecht.
Enfin, zeg tegen uw dochter dat als ze enigzins goed voorzien is van de spreekwoordelijke "poten en oren" bij mij altijd welkom is. Op één slet meer of minder in huis komt het ook niet meer aan...
Oud 4 juli 2005, 11:55   #63
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ik geloof dit inderdaad.
Er kan perfect wetenschappelijk worden aangetoond dat de mens biologisch nauwelijks (tot helemaal niet) veranderd is over de laatste 30.000 jaar.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 11:59   #64
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Er kan perfect wetenschappelijk worden aangetoond dat de mens biologisch nauwelijks (tot helemaal niet) veranderd is over de laatste 30.000 jaar.
Er is toch wel het een en ander veranderd in de samenleving in de laatste 30000 jaar als ik mij niet vergis, of ga jij nog steeds elke dag op mamoet jagen, terwijl de vrouwen bessen plukken en knollen uitgraven.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 12:01   #65
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Enfin, zeg tegen uw dochter dat als ze enigzins goed voorzien is van de spreekwoordelijke "poten en oren" bij mij altijd welkom is. Op één slet meer of minder in huis komt het ook niet meer aan...
Met vlijtig afkeuren, bedoel ik vooral, ervoor zorgen dat ze niet getrouwd geraakt met een man die er zulke opvattingen op nahoudt.

Eigenaardig maar waar, zijn de moslim mannen in Vlaanderen tegenwoordig veel betere huwelijkskandidaten dan de rest. Spijtig dat ze er een verschillende godsdienst hebben. En ik heb er geen idee van in welke mate dit de zaak compliceert. Het is toch weeral een risico.

Maar ja, als er binnen 15 jaar geen enkele Vlaming meer rondloopt, die geen voddevent is met stupiede zedenverloederde opvattingen, dan schiet er niks anders meer over dan elders te kijken, vrees ik.

Eventueel zou ze kandidaten kunnen evalueren die van over de rest van de aardbol komen; maar ja, dat moet ik nu zelf ook al doen om aan een deftige vrouw te geraken. En ik zeg het, ik leg geen duizenden kilometers af voor het plezier van kilometers te doen.
Oud 4 juli 2005, 12:02   #66
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Er is toch wel het een en ander veranderd in de samenleving in de laatste 30000 jaar als ik mij niet vergis, of ga jij nog steeds elke dag op mamoet jagen, terwijl de vrouwen bessen plukken en knollen uitgraven.

Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 12:04   #67
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Eventueel zou ze kandidaten kunnen evalueren die van over de rest van de aardbol komen; maar ja, dat moet ik nu zelf ook al doen om aan een deftige vrouw te geraken. En ik zeg het, ik leg geen duizenden kilometers af voor het plezier van kilometers te doen.
Oh, maar je kan ook terecht bij de betere doe-het-zelf zaak, If you know what I mean
Oud 4 juli 2005, 12:06   #68
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik heb het adjectief biologisch gebruikt.

En nu begint ge over de technologische en economische context van de mens. Die is uiteraard veranderd. So what? Dat is toch geen tegenargument?
Oud 4 juli 2005, 12:12   #69
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik heb het adjectief biologisch gebruikt.

En nu begint ge over de technologische en economische context van de mens. Die is uiteraard veranderd. So what? Dat is toch geen tegenargument?
Daar gaat het toch wel over, want hoe maak jij het biologische onderscheid tussen de sletten en de niet-sletten? Het je soms het sletten-gen ontdekt misschien? Uiterst interessant, de wetenschappelijke wereld staat al te popelen om uw bevindingen te toetsen.
Oud 4 juli 2005, 12:12   #70
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oh, maar je kan ook terecht bij de betere doe-het-zelf zaak, If you know what I mean
Jamaar, ik heb niet gezegd dat ik eventueel geen gebruik kan maken van hetgeen dat hier rondloopt om mij wat af te reageren. Ik moet daar inderdaad de biologische behoeften afwegen tegen een paar serieuze bezwaren:

1. in principe schrijft mijn Geloof voor dat ik sexuele daden binnen een huwelijksverband dien te stellen
2. ik wil bij dat soort vrouwen geen vuile ziektes oplopen om die daarna door te geven aan een deftig meisje
3. dat soort vrouwen zit vol weerstanden (ze geven zich toch niet volledig) en met andere woorden, het is toch slechte sex.

De oplossing bestaat erin, van wanneer het echt niet meer gaat, van wat teveel bier te drinken, en daarna te zeggen dat het daaraan lag. En trouwens, dan ga ik ook nog eens 's zondags te biechte om mij die zonde te laten vergeven, if you see what I mean.
Oud 4 juli 2005, 12:14   #71
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Daar gaat het toch wel over, want hoe maak jij het biologische onderscheid tussen de sletten en de niet-sletten?
Alle vrouwen worden wat dat betreft onschuldig geboren.
Oud 4 juli 2005, 12:16   #72
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Jamaar, ik heb niet gezegd dat ik eventueel geen gebruik kan maken van hetgeen dat hier rondloopt om mij wat af te reageren. Ik moet daar inderdaad de biologische behoeften afwegen tegen een paar serieuze bezwaren:

1. in principe schrijft mijn Geloof voor dat ik sexuele daden binnen een huwelijksverband dien te stellen
2. ik wil bij dat soort vrouwen geen vuile ziektes oplopen om die daarna door te geven aan een deftig meisje
3. dat soort vrouwen zit vol weerstanden (ze geven zich toch niet volledig) en met andere woorden, het is toch slechte sex.

De oplossing bestaat erin, van wanneer het echt niet meer gaat, van wat teveel bier te drinken, en daarna te zeggen dat het daaraan lag. En trouwens, dan ga ik ook nog eens 's zondags te biechte om mij die zonde te laten vergeven, if you see what I mean.
I rest my case... er zijn zo van die mensen die het niet willen begrijpen...
wat baat kaars en bril als de uil niet zienen wil.
Oud 4 juli 2005, 12:18   #73
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
er zijn zo van die mensen die het niet willen begrijpen...
Jamaar, ik weet goed genoeg wat ge bedoelt. Maar self-service is waarschijnlijk een ergere zonde dan U op een slet af te reageren. Dat laatste is nog altijd the lesser evil.
Oud 4 juli 2005, 12:20   #74
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Ik heb nog een betere oplossing, als je moslim wordt en in Iran gaat wonen, dan kun je een tijdelijk huwelijk voor een paar uur afsluiten om een lekker van bil te gaan, na een korte tijd heft dit huwelijksverband zichzelf op en is er geen wederzijds commitment meer . Op deze manier zijn de sexuele daden binnen het huwelijksverband gesteld en is alles in orde.
Oud 4 juli 2005, 12:23   #75
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik heb nog een betere oplossing, als je moslim wordt en in Iran gaat wonen, dan kun je een tijdelijk huwelijk voor een paar uur afsluiten om een lekker van bil te gaan, na een korte tijd heft dit huwelijksverband zichzelf op en is er geen wederzijds commitment meer . Op deze manier zijn de sexuele daden binnen het huwelijksverband gesteld en is alles in orde.
Tja, maar dan hebt ge nog altijd geen vrouw die U kan bijstaan in moeilijkere momenten of om de suksessen mee te delen. Een vrouw dient niet alleen maar om sexueel te bezigen, hoor.
Oud 4 juli 2005, 12:28   #76
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Tja, maar dan hebt ge nog altijd geen vrouw die U kan bijstaan in moeilijkere momenten of om de suksessen mee te delen. Een vrouw dient niet alleen maar om sexueel te bezigen, hoor.
"sexueel te bezigen", wel ik kan me wel inbeelden dat nogal wat problemen hebt met vrouwen, als je op hen afstapt met de gedachte om ze eens "sexueel te bezigen" vrees ik ervoor dat je nog wel eens een lap in uw gezicht zult krijgen.
Oud 4 juli 2005, 12:30   #77
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
"sexueel te bezigen", wel ik kan me wel inbeelden dat nogal wat problemen hebt met vrouwen, als je op hen afstapt met de gedachte om ze eens "sexueel te bezigen" vrees ik ervoor dat je nog wel eens een lap in uw gezicht zult krijgen.
Daar kunt gij als man niet over oordelen.
Oud 4 juli 2005, 13:08   #78
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
"sexueel te bezigen"
De juiste term is eerder: sexueel afbezigen.
Oud 4 juli 2005, 13:20   #79
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Correctie: bijna alle vrouwen hier zijn sletten. De Iraanse vrouwen helemaal niet
Als je zo over vrouwen spreekt is da uw probleem maar ik wenst niet deel te nemen aan uw uitspraken over vrouwen!

Als u vind dat de belgische vrouwen sletten zijn is da uw goed recht maar daarvoor moet je nog niet veralgemenen en bijna alle vrouwen sletten noemen!!
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 13:21   #80
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Mag ik jou aanraden om deze avond eens flink naar de hoeren te gaan om daar al uw frustraties van u af te neuken, je hebt er mijns inziens dringend behoefte aan.
Jamaar, jamaar. Zij moet het hotel betalen. Niet ik.

En daarbij, ik neem nooit teveel geld mee, als ik op de lappen ga. Meestal hebben de dames toch geld genoeg. Met andere woorden, waarom hun geld niet eerst opdoen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be