![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet geen professor constitutioneel recht zijn om dat te weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Wenn jeder schläft und einer spricht, den Zustand nennt man Unterricht.
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() "Plots rammelt de wekker, Piet moet opstaan omdat hij naar school moet gaan."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Wat is dat hier voor diepvriezerduits.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Frankrijk je toch zo dierbaar is dat je de drang om op Quatorze Juillet het beest los te laten niet kan intomen, waarom ben je dan nog Belg in feite? Wie viert er nu in godsnaam een ander zijn feest, buiten een malcontent? Maar ja, zoals de wijze Egidius al zei; je denkt toch niet dat de Fransen er ook maar aan denken dat ganse "Zirkus Wallonien" gaan overnemen? Er is duidelijk een soort culturele diglossie aan de gang: men is "Belg" wanneer men centen uit iemand anders zijn zakken wil kloppen, maar en privé is het toch beter om Français te zijn. Geen wonder dat alle belgicisten spontaan richting Frankrijk trekken wanneer de zomer in het land is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
So once again: THIS DOESN'T MEAN THAT OTHERS SHOULD NOT BE ALLOWED TO PARTY WHEN AND WHERE THEY FEEL LIKE. 2. Ik ben ook Belg en betaal ook belgische belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
iets wat iedereen met een basiskennis Nederlands erop na kan lezen. Onderricht ons Percalion, onderricht ons (over je kennis van de grondwet, bij jouw moet ik dat blijkbaar er verschrikkelijk nadrukkelijk bijzetten)
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze vieren een feest en het word direct al aanzien als heulen ? Heulen, is dat niet verraad ? Heulen als heulen met de vijand ? Ik dacht dat België en Frankrijk uitstekende diplomatieke relaties onderhielden. Correct me if I'm wrong.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en de "leerlplichtigen" hun broek verslijten en zich niet interesseren voor die nutteloze nonsens ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |