![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Een absoluut voorbeeld van hoe het wel kan:
(DS 24/07/2005) Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
yeah, laten we alle openbare diensten afschaffen, want die leven toch alleen maar van subsidies.
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ciao. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Alléz, hop en nu vooruit, hé !
Of zijt ge nog altijd aan 't aanschuiven voor uw aangekondigde audiëntie bij Pater Leman ? Neem gerust de tijd... ![]() Ciao[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 juli 2005 om 00:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon het punt. Naar aanleiding van de Londense aanslagen komen ze plots op tv met een documentaire van een moslim in Engeland die al lang een site heeft waar je kan leren om bommen te maken, mensen te kelen, etc... en dat alles in naam van de Heilige Oorlog. Die pino loopt dus nog steeds rond in Engeland !!!! Kikker die verdomme het land uit... wie betaalt die politici om dat NIET te doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Waarom mag je islamieten niet over een kam scheren? Ze geloven allemaal in Allah en eren allemaal een pedofiel. Waarom zouden ze niet hetzelfde zijn? Als iemand anders is dan zou hij geen islamiet zijn!
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() Neem de moord op theo van gogh, niet elke moslim zou iemand vermoorden maar ze keuren het wel allemaal goed! En daar gaat het nu net om!
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Terrorisme is de duizendste doodsoorzaak of zo. Autorijden, roken, fietsen, wandelen en de bloemen water geven zijn veel gevaarlijker. Laat je vooral niets wijsmaken door de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Banneling
|
![]() [quote=Diego Raga]Yes, en zolang de PC's dat niet inzien zal er niksnoegabolle gebeuren dat op enige vrijwilligheid in die richting zal wijzen.
De postjes en tijdelijke machtsvoordelen bij onze politiekers blijken overtuigender, dan duidelijke beslissingen te nemen ter vrijwaring van de rechten en de toekomst van de burgers waarover zij (mogen) heersen. Net daarom zijn ze moreel al even schuldig aan die religieuze rotzooi als de 'passieve' moslim. Het is de daad die telt, het motief kan voor mij de hoogste boom in. Een paradijsopzoekende wacko moet je niet anders definiëren en benaderen als een ongelovige massa-of lustmoordenaar want hun eindresultaten zijn dezelfde, zaaiende dood en vernieling. Daar hoef ik geen rapporten van profs bij. ______________ Eno2: Er niets van (willen) begrijpen zal ook niet veel helpen om er iets tegen te doen dat effectief is. Een contra-fanatieke Islam-heksenjacht kunnen we missen als de pest.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juli 2005 om 09:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kokkel = kokkerd. De mijne is een joekel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot er hier een aanslag gebeurt? Niets op tegen, tegen het vervangen van vreemde geweldkraaiers door home-grown- en hier opgeleide Imams (in de hoop dat die beter uitvallen en zo niet, dan dezelfde richting uit).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juli 2005 om 10:01. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Ciao. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoef geen extremisten te overtuigen van hun ongelijk. Die zijn toch hopeloos fanatiek en terminaal gehersenspoeld. Voor wat de criminelen betreft, dat is een taak voor de politie (en het leger). Gedachten, Idiologiën en godsdiensten zijn geen halsmisdaden, het zijn de criminele daden die vervolgd worden. Het argument is eenvoudig: multiculturalisme en tolerantie, binnen een gereduceerde maar onvervreemdbare kern van gedeelde basiswaarden, vertegenwoordigd door de lekenstaat. In Londen vind je het mooiste voorbeeld van een muliticulturele wereldstad, en geen terrorisme zal daar iets aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() oeps !![edit]
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 26 juli 2005 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gelieve dit dus ook even te declameren nét voor de aanvang van het vrijdaggebed in uw dichtsbijzijnde moskee. Citaat:
Ciao. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||||
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Eigenlijk lever je hiermee geen verdere punten meer voor uitwisseling van gedachten en ik heb al gezegd wat ik te zeggen had.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2005 om 17:03. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ciao. |
|