![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar weer dat die allochtonen toch nog voor IETS goed zijn hé ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Wenst Jan misschien ook op mijn post te reageren ipv enkel op die van Alpina?!
Citaat:
Sinds wanneer is adoptie een alternatief voor abortus? (Merkwaardige redenering) Is het slecht dat men overal de abortuspil kan krijgen? Moord? Zie andere topic zou ik zeggen, maar (ik weet dat het wel zo is) u kan dit niet menen! U moordt dagelijks! veel meer levende wezens uit dan dat er kunstmatig vruchtsap wordt afgdreven gedurende een gans jaar! En er zijn wel meer medische kosten die gemaakt worden door andere, waarbij ik niet de behoefte voel om die te betalen, maar dat noemt men solidariteit! Leuk argument gehoord trouwens van een vriend: Waarom zou men tegen abortus zijn? Het over grote deel der doktoren is niet tegen abortus, terwijl zij er toch naar streven om ten alle prijzen mensenlevens te redden (eed van Hypocrates) Zou dat misschien kunnen zijn omdat ze kennis van zaken hebben en weten dat een abortus geen moord is, omdat moord enkel gebeuren kan op levende wezens!!!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Schepen
|
![]() Ach Dies jij intelectueel, dus een foetus leeft niet?
Interessante theorie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar men bij de mens pas spreekt van een foetus vanaf deze 12weken oud is (daarvoor een embryo) kan u misschien beter eventjes nadenken alvorens mij theorieën in de schoenen wensen te schuiven!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat de keuze van vestiging afhankelijk gemaakt wordt van (culturele) afkomst en taalgebruik Daar zie jij ook geen graten in. Het druist nochtans regelrecht in tegen het vrije verkeer van personen binnen de EU. Fijne democratie is dat. Citaat:
Citaat:
Trouwens, het blijven dreigen met nationaliteitsverlies zegt veel over het VB. Eerste, tweede of derde generatie speelt voor het VB geen enkele rol. ‘Ze’ zijn hier te gast, en wie zich misdraagt wordt de nationaliteit ontnomen. En dan maar lullen over integreren of assimileren. Waarom zouden ‘ze’ nog? De verworven nationaliteit blijft ten allen tijden een gunst. Qua aanmoediging om te assimileren kan dit tellen! Citaat:
Citaat:
Als je de tekst interpreteert zoals jij dit doet, mag het Blok van geluk spreken dat het huidige bestel een ander idee heeft over vrije meningsuiting en de vrijheid van politieke organisaties. Met de slogan “België barst” was het Blok al lang als staatsgevaarlijk bestempeld en verboden geworden! Citaat:
Citaat:
Als je dit wetsvoorstel van K. Dillen in de context plaats van het VB zijn gezinspolitiek, krijgt het een veel wrangere bijsmaak. Met zo’n soort wet ‘stimuleer’ je immers de ‘oude’ gezinspatronen. Eén kostwinner, iemand (de vrouw) aan de haard, en veel kindjes. Wie er een andere levenssteil op na wil houden heeft dan pech. Citaat:
Citaat:
Je zal maar ongewild kinderloos zijn, en daar wordt je dan ‘politiek’ voor gestraft. Da’s potverdikke een dubbele straf! (Als de migranten mogen stemmen wil ik mijn mening nog wel herzien ![]() Citaat:
Citaat:
Dat abortus is opgenomen in het ziekenfondspakket is een goede zaak. We willen toch niet terug naar de ‘achterkamertjes’ en de ‘Nonnetjesmakers’ hé? Weet je wat dáár allemaal gebeurde? Nee, laat dergelijk beslissing maar over aan de vrouw (soms in samenspraak met man) in kwestie. Je zal maar veroordeelt worden tot het voldragen van een kind nadat je verkracht bent. Welk psychisch letsel kan daar uit voortvloeien? Citaat:
Citaat:
‘Ik opteer er niet voor om Brussel gewapenderhand te dwingen deel uit te maken van dat nieuwe Vlaanderen. Ik zou de Brusselaars proberen alsnog mee te krijgen via een charme-offensief. ‘ “Gezien Brussel als een eilandje in Vlaanderen ligt en daar zal blijven liggen, en omdat wij gezien wij onafhankelijk zijn onze positie in de rand zeer stevig zullen kunnen uitbouwen, kunnen wij onmiddellijk de faciliteiten afschaffen en kunnen we massaal subsidies geven aan Vlamingen om in te wijken in de rand, zodanig dat die zeer snel opnieuw vernederlandst. Dan blijft er voor de Brusselaars geen enkele uitweg meer, althans geopolitiek gezien. Want kijk waar Brussel ligt. De waterwegen die Brussel bevloeien stromen over Vlaanderen. De treinen rijden over Vlaanderen Brussel binnen.” “……..Neen, maar je kan wel een sluis dichthouden. De treinen rijden over Vlaanderen Brussel binnen: die kan je tegenhouden aan de grens. De Ring ligt praktisch volledig op Vlaams grondgebied. Die kan je desnoods afsluiten. En je kan de luchthaven van Zaventem dichthouden. Op dat moment leg je Brussel gewoon droog. Je hongert ze uit en ze zullen verplicht zijn om, als ze niet op ons royale aanbod willen ingaan, toch aan te sluiten bij Vlaanderen.” (Guido Tastenhoye Vlaams Blok mandataris) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bedankt. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Amaai
![]() ![]() 'k Hoop dat je (jullie) er aan uit kunnen. ![]() (is wel leuk die 'emoticons' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() xxx
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() En een stem op het Front Voor De Natie is ook een proteststem... Jullie zouden wel eens, in iets mindere mate weliswaar, kunnen meemaken wat Agalev met de SP.A heeft meegemaakt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar echt verwonderen doet mij dat niet als ik hoor dat bij studenten geneeskunde de voornaamste reden voor hun studiekeuze tegenwoordig de financiële voordelen zijn! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Jan
Alpina --> ventje! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||||
|
![]() Citaat:
Waar zeg ik dat dit afhankelijk is van afkomst of taalgebruik? De keuze van vestiging is vrij, maar ik vraag enkel een beetje respect voor de cultuur van het gastland! Citaat:
En de periode van mogelijk verlies van nationaliteit zou lopen tot 5 jaar na de verwerving ervan ( dus niet tot de 3de generatie!). En het eerder bedoeld om crimineel gedrag af te schrikken! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik spreek over leven vanaf de conceptie (wat trouwens de gangbare gewoonte was tot voor kort)! Als men via wettelijke weg gaat beginnen definiëren over wat "leven" wel en niet is dan glijden we 70 jaar terug in de geschiedenis waar men ook minderwaarig en meerwaardige leven had!!! ( uit ethische overweging zal ik hier geen foto's tonen van een 12 weken oude geaborteerde foetus, of groepje cellen volgens jou!) En verkrachting is volgens het Blok één van de weinige reden tot het plegen van abortus! [/b] |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |