![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom doe je alsof dat een mysterie is? Staat toch op vele mainstream-sites te lezen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 juli 2005 om 19:21. |
|||||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar in de realiteit is er steeds meer sprake van de botsende culturen, een beetje zoals atomen, die met elkaar botsen en in conflict komen. Zo krijg je kernreacties ! Als je dan hoort zeggen dat de islam niet compatibel met de normen en principes van onze Europese beschaving, moet je daar niet echt van verschieten. De radicale, fundamentalistische islam voert een jihad, een heilige oorlog tegen alles wat niet islamitisch is. De radicale islam, het moslimfundamentalisme is even totalitair, even destructief, even ondemocratisch en gevaarlijk als het communisme of het nazisme.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik beschouw die uitspraak (alleen een terrorist is een goede moslim) van hetzelfde nivo als een eventuele uitspraak van ene bekende Marc Dutroux, die zou geciteerd worden in Islam-landen, namelijk dat "hij die geen kinderen lief heeft, den hemel niet verdient".
Daarmee zeg ik niet dat er geen moslimterroristen of geweld-predikende imams in Vlaanderen zouden zijn. Het zijn er wellicht niet zoveel, want zoveel aanslagen zie ik niet, en bovendien: het is aan vadertje staat om ze op te sporen en ze in 't gevang te steken. ps: Wat de Engelse edelgeboren king Charles de slijkpoeper zei, in duidelijke woorden, is tenminste toch wel getuigen van wat meer haar op de tanden, dan onze kwibussen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als de islam wordt beledigd geldt de vrijheid van meningsuiting niet meer, is de heersende mening. Zels de Nederlandse democratie is te ver doorgeschoten, vinden ze. “Als iemand in een islamitisch land zo openlijk tekeer gaat tegen de islam, is hij ook weg.”
Laten wij, in navolging van de Britten, maar snel een wet introduceren die kritiek op de islam aan banden legt. Dit zijn immers de jongeren die het straks voor het zeggen krijgen in Nederland. We kunnen het ons niet permitteren dat groepen mensen straks tegenover elkaar komen te staan. Luister naar Abou Jahjah als hij zegt dat we over tien, vijftien jaar – wanneer allochtonen de meerderheid zullen uitmaken in de grote steden, wellicht geconfronteerd zullen worden met een "burgeroorlog". Of moeten we, voor het te laat is, echt ingrijpen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
/wuss
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
In de grond zijn die terroristen goede mensen hoor.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
.... het duurt alleen soms even eer ze alle stukskes bijeen geraapt hebben om ze in de grond te steken...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#72 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
....Maar hoe krijg je ze erin !!
(oeps in snelheid gepakt...)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Schild en vriend Laatst gewijzigd door Bitweiser : 15 juli 2005 om 07:53. |
||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
un terroriste dans le sol... c'est de la pollution... tous les terroristes dan les sol... c'est la solution !
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#76 |
|
|
Tja inderdaad... ik denk stilaan dat er al vele een pijnlijk ontwaken achter de rug hebben. Ze zullen het nog niet toegeven, of er zedig over zwijgen... maar de 5de colonne is onder ons... en ze zijn met velen....
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Een begin van een oplossing kan zijn : de erkenning van de islam als godsdienst intrekken en de islam erkennen als een gevaarlijke sekte.
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Banneling
|
Gewoon buitengooien. Gematigde moslims bestaan nauwelijks. En diegenen die een rationele islam voorstaan worden uitgeroeid door de meerderheid van fundamentalisten. Islam dient in zijn geheel geëlimineerd te worden. Punt aan de lijn.
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Minister
|
Citaat:
|