Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2005, 19:19   #61
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Zo kan je ook zeggen dat een ECHTE katholiek een terrorist is, een ECHTE katholiek moet moslims gaan vermoorden... remember de kruistochten... misschien lang geleden, maar 't is nog altijd van toepassing...
neen, 't is al lang niet meer van toepassing. Bij de Islam integendeel..
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 19:20   #62
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
De daders waren hoger opgeleiden: een afgestudeerde in de sportwetenschappen, een sociaal-assistent,... Ze waren voorbeeldige studenten, familievaders zelfs en twee ervan speelden cricket. De daders beschikten over de Britse nationaliteit en woonden in de betere wijken van Leeds.

Ze hadden zelfs een gelukkig familieleven, konden studeren, zaten in cricketteams, had er zelfs een een baby van 8 maand oud...

Waarom dan toch ?
Maar om hun vreselijke achterlijke misdadige ideologie toch!

Waarom doe je alsof dat een mysterie is?
Staat toch op vele mainstream-sites te lezen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 14-07-2005 at 20:21
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De daders waren hoger opgeleiden: een afgestudeerde in de sportwetenschappen, een sociaal-assistent,... Ze waren voorbeeldige studenten, familievaders zelfs en twee ervan speelden cricket. De daders beschikten over de Britse nationaliteit en woonden in de betere wijken van Leeds.

Ze hadden zelfs een gelukkig familieleven, konden studeren, zaten in cricketteams, had er zelfs een een baby van 8 maand oud...

Waarom dan toch ?

Staat toch op vele mainstream-sites te lezen?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Waarom dan toch ?
Maar hun vreselijke achterlijke misdadige ideologie toch!

Staat toch op vele mainstream-sites te lezen?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 14 juli 2005 om 19:21.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 19:22   #63
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Maar in de realiteit is er steeds meer sprake van de botsende culturen, een beetje zoals atomen, die met elkaar botsen en in conflict komen. Zo krijg je kernreacties ! Als je dan hoort zeggen dat de islam niet compatibel met de normen en principes van onze Europese beschaving, moet je daar niet echt van verschieten. De radicale, fundamentalistische islam voert een jihad, een heilige oorlog tegen alles wat niet islamitisch is. De radicale islam, het moslimfundamentalisme is even totalitair, even destructief, even ondemocratisch en gevaarlijk als het communisme of het nazisme.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 19:29   #64
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik beschouw die uitspraak (alleen een terrorist is een goede moslim) van hetzelfde nivo als een eventuele uitspraak van ene bekende Marc Dutroux, die zou geciteerd worden in Islam-landen, namelijk dat "hij die geen kinderen lief heeft, den hemel niet verdient".

Daarmee zeg ik niet dat er geen moslimterroristen of geweld-predikende imams in Vlaanderen zouden zijn. Het zijn er wellicht niet zoveel, want zoveel aanslagen zie ik niet, en bovendien: het is aan vadertje staat om ze op te sporen en ze in 't gevang te steken.

ps: Wat de Engelse edelgeboren king Charles de slijkpoeper zei, in duidelijke woorden, is tenminste toch wel getuigen van wat meer haar op de tanden, dan onze kwibussen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 20:15   #65
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Het is eraan te zien dat je tegenwoordig op CP zit.
Het werpt nu al zijn vruchten af.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2005, 21:02   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als de islam wordt beledigd geldt de vrijheid van meningsuiting niet meer, is de heersende mening. Zels de Nederlandse democratie is te ver doorgeschoten, vinden ze. “Als iemand in een islamitisch land zo openlijk tekeer gaat tegen de islam, is hij ook weg.”

Laten wij, in navolging van de Britten, maar snel een wet introduceren die kritiek op de islam aan banden legt.

Dit zijn immers de jongeren die het straks voor het zeggen krijgen in Nederland. We kunnen het ons niet permitteren dat groepen mensen straks tegenover elkaar komen te staan.

Luister naar Abou Jahjah als hij zegt dat we over tien, vijftien jaar – wanneer allochtonen de meerderheid zullen uitmaken in de grote steden, wellicht geconfronteerd zullen worden met een "burgeroorlog".

Of moeten we, voor het te laat is, echt ingrijpen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 14 juli 2005, 21:10   #67
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

/wuss
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 07:23   #68
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

Staat toch op vele mainstream-sites te lezen?
"Blood and Honour" ... misschien is dat door hen letterlijk genomen ?
Oud 15 juli 2005, 07:46   #69
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
4/ of de Islam roept echt op om ongelovigen te doden, en beloond martelaren met de hemel
Lees nog eens het stuk dat ik quote, ivm de aanslagen ivm Irak en dan dat stukske uit het Laatste Nieuws en zoek de fout
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 07:51   #70
Tegendradigaard

Standaard

In de grond zijn die terroristen goede mensen hoor.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 07:52   #71
Tegendradigaard

Standaard

.... het duurt alleen soms even eer ze alle stukskes bijeen geraapt hebben om ze in de grond te steken...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 15 juli 2005, 07:52   #72
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

....Maar hoe krijg je ze erin !!

(oeps in snelheid gepakt...)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Bitweiser on 15-07-2005 at 08:53
Reason:

(oeps in snelheid gepakt...)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

....Maar hoe krijg je ze erin !![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Bitweiser : 15 juli 2005 om 07:53.
Bitweiser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 07:57   #73
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser

(oeps in snelheid gepakt...)
normaal binnen de 24 uur... volgens hun gebruiken.
Oud 15 juli 2005, 08:06   #74
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
In de grond zijn die terroristen goede mensen hoor.....
ergens gelezen een tijdje terug...

un terroriste dans le sol... c'est de la pollution...

tous les terroristes dan les sol... c'est la solution !
Oud 15 juli 2005, 10:52   #75
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voorlopig epiloog
(Sylvain Ephimenco Trouw - 14-7)

De woorden van Mohammed B. hebben de Nederlandse lijkenpikkers een zware slag toegebracht. Zij die na de afslachting van Theo van Gogh niet wisten hoe snel ze hun 'gemengde gevoelens' moesten etaleren. Hoe snel ze naar beledigende frasen van het slachtoffer moesten zoeken om zijn ondergang tot een bijna logische ontwikkeling voor te stellen. Een beetje eigen schuld, een beetje dikke bult. Ze staan nu met lege handen.

Nee, Mohammed B. was als Marokkaan niet beledigd, zei hij zelf aan het eind van zijn proces. Dat 'geitenneukers' interesseerde hem niet. Hij vond zelfs dat Theo een man van overtuigingen was. Hij bewonderde hem bijna voor zijn gebrek aan hypocrisie. B. handelde alleen uit geloofsovertuiging. Hij had ook zijn eigen vader kunnen afslachten. En waarschijnlijk ook het hele volk van ongelovigen, inclusief onze lijkenpikkers.

Het is plots even slikken. Wat dan als de slachter zich perse niet gediscrimineerd wil voelen? Als hij de plaats van de vervolgde joden van weleer, die anderen voor hem warm hielden, weigert in te nemen? Als hij geen bijproduct wil zijn van de vermeende 'handelaren in angst'? Je ziet, je voelt, je leest de verwarring. Dan moet hij een 'getikte' godsdienstwaanzinnige zijn, een apart geval van krankzinnigheid, een zielige gek.

Maar zelfs hierin hebben de bedrogen lijkensnuffelaars ongelijk. Als Mohammed B. maar een reli-gek is, dan staat hij in gezelschap van talrijke geestverwanten in de hele wereld. Niet alleen goed opgeleide en geïntegreerde moslimjongeren die zich in metro en bus laten ontploffen of gebouwen doorboren. Niet alleen de Zarkaoui's en Bin Laden's van deze planeet. Maar ook zijn eigen ongeletterde familie uit het Rif die vindt dat hij juist heeft gehandeld, blijkens een reportage van NRC Handelsblad. En dat hij 'vieze man' Van Gogh nog meer pijn had moeten bezorgen door hem, bijvoorbeeld, levend te verbranden.

Ja, het is even slikken maar B. is niet getikt. Hij behoort tot een groeiend leger van fanatici die anders dan wij niet bang zijn het woord 'oorlog' in de mond te nemen. Die hun overtuiging niet uit de geschriften van verdwaalde halve garen bijeen hebben gegraaid, maar uit het heilige boek waarop de islam rust. En het is niet stigmatiserend om de meerderheid van vredelievende moslims erop te wijzen dat te veel van hun geloofsgenoten zich van een ideaal van vrede en liefde hebben losgemaakt. Dat ze uit dezelfde bron putten, de koran, om dood en terreur te zaaien. Het zijn niet de getikte gekken uit een geïsoleerde sekte maar een geestelijk goed gestructureerde beweging die iedere dag nieuwe zieltjes voor zijn zaak wint.

Er zijn in dit land mensen die al enkele jaren voor dit verschijnsel waarschuwen. Ze werden beschimpt en verdacht gemaakt. Ze werden voor 'islamofoben', 'omgekeerde Mohammed B's., 'verlichtingsfundamentalisten' en 'handelaren in angst' uitgemaakt. En terwijl deze verdachtmaking gaande was konden de enige echte handelaren in angst hun messen slijpen en hun volgende bommen in elkaar zetten.
Tjah, schaakmat
Oud 15 juli 2005, 11:02   #76
Tegendradigaard

Standaard

Tja inderdaad... ik denk stilaan dat er al vele een pijnlijk ontwaken achter de rug hebben. Ze zullen het nog niet toegeven, of er zedig over zwijgen... maar de 5de colonne is onder ons... en ze zijn met velen....

Oud 15 juli 2005, 11:03   #77
Tegendradigaard

Standaard

Een begin van een oplossing kan zijn : de erkenning van de islam als godsdienst intrekken en de islam erkennen als een gevaarlijke sekte.

Oud 15 juli 2005, 11:07   #78
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Een begin van een oplossing kan zijn : de erkenning van de islam als godsdienst intrekken en de islam erkennen als een gevaarlijke sekte.
Maar wat doe je dan met de mensen die niet aan extreme islaam doen en gewoon geloven zoals er mensen geloven in het christendom?
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 11:11   #79
kwaku
Banneling

kwaku's schermafbeelding

Standaard

Gewoon buitengooien. Gematigde moslims bestaan nauwelijks. En diegenen die een rationele islam voorstaan worden uitgeroeid door de meerderheid van fundamentalisten. Islam dient in zijn geheel geëlimineerd te worden. Punt aan de lijn.
kwaku is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 11:15   #80
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwaku
Gewoon buitengooien. Gematigde moslims bestaan nauwelijks. En diegenen die een rationele islam voorstaan worden uitgeroeid door de meerderheid van fundamentalisten. Islam dient in zijn geheel geëlimineerd te worden. Punt aan de lijn.
Niet elke moslim is ne terrorist e maar tis wel zo dat bijna alle terroristen moslims zijn
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be